31.5.2011

Mind the GAP

בשבוע שעבר ביקרתי בסניף ארנה של חברת GAP האמריקאית, לפרזנטציה של קולקציית הקיץ הטריה.
שינוי מרענן משהו עבר על החבר'ה מאמריקה. הגוונים יצאו מהמקום הבטוח של הבייסיק ונוספו נגיעות טרנדיות בקורל, צהוב וניוד. הגזרות בעלות מעט יותר מקוריות ותעוזה וסידור החנות מזמין ביותר.

תת הקולקציות המוצלחות ביותר בעיני הן הקולקציה הצבעונית שנכנעת לקולור בלוקס בצורה חיננית, קולקציית הדנים שכוללת שמלות וחולצות מבדים דקים וקלילים בגזרות שונות ומיוחדות וקולקציית הניוד שכוללת נעליים נפלאות, חולצות שקפקפות וגופיות קטנות ומדוייקות.

ואחרי שהיללתי ושיבחתי, הגיע הזמן לחשבון. נכון, לא ממש זולים שם בגאפ, אבל התמורה נמצאת בכל תפר וסוג בד. ההבדל בין איכות הגימור והבדים של גאפ לעומת קסטרו או רנואר הוא שמיים וארץ. הבדים מאוד איכותיים, התפירה עשויה היטב והגזרות מתאימות גם למי שהמותן שלה רחב מ50 ס"מ. ההפרש במחיר לעומת הרשתות הישראליות שהזכרתי קודם נע בין 15-20 אחוזים. אם תשאלו אותי(והעוקבים יודעים מה עמדתי לגבי קסטרו), עדיף לשלם את התוספת הזו ולקבל בגד שילווה אותך לאורך כל העונה ויותר ולא אחד שכנראה לא ישרוד את הכביסה הראשונה.
תמונות: טל טרי, קולאז' Fashion Loca-l.

בחורף האחרון יצא לי לנצל את הסייל המוקדם ולקנות כמה פריטים מגאפ, את כולם ניצלתי עד תום וכולם נשארו כמו חדשים, ממתינים בסבלנות בארון לחורף הבא. אם גדול עליכן המחיר כרגע, כדאי שתקפצו בסייל.

2 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

ממש אהבתי! במיוחד את תיק הקש שאני מחפשת כבר איזה חודשיים והנעליים. האם הן עשויות עץ? יצא לך אולי למדוד אותן?

קרן אמר/ה...

העקב מעץ והן ממש חמודות, רציתי למדוד אבל בסניף בארנה היה רק במידה 36 וזה קצת קטן עליי :)