2.4.2012

בחזרה לאדמה

הסופ"ש האחרון כלל לא מעט נסיעות. בחמישי עשיתי טעות של מתחילים ובחרתי בטרמפ לרחובות במקום נסיעה ברכבת. הפקק באיילון התחיל עוד בעיקול במחלף האוניברסיטה ואני נזכרתי למה אני מעדיפה לשלם על שכירות בתל אביב ולא לעבור את הסיוט הזה פעמיים ביום. כשהגעתי לרחובות חיכו לי בקניון אח ואמא עם מטרה מאוד ברורה, למצוא לו מכנסיים. בסוף יצא שהוא קנה 3 טישרטים, קרדיגן וחולצה מכופתרת, מהסיבה הפשוטה שאין יותר מכנסיים נורמלים לגברים. נותר לבחור בין סקיני עם חשש לנזק ליכולת להעמיד צאצאים או המראה הזרוק שהפך לכל כך זרוק שכבר קשה להבין את הצורך במכנסיים.
בשישי בצהריים, אחרי טיפול אצל סופי(הקוסמטיקאית הקבועה) וביקור קצרצר בבנק, עליתי על רכבת לנהריה. בכל השנים שאני עם עומר יצא שהצלחתי לחמוק מהנסיעה הארוכה הזו ברכבת. חלק מהדרך דווקא מאוד יפה, בעיקר באזור שנוסעים ממש במקביל לחוף הים(ובשישי מזג האוויר גרם לחופים של עתלית להראות מאוד מושכים). את הלם התרבות קיבלתי ביציאה מהרכבת. תכנון לקוי גרם לכך שישנם 3 פתחי מעבר עם כרטיסי הנסיעה. את שאר הנוסעים ברכבת זה לא באמת הטריד, מה שגרם לי להרגיש כלואה בלב עדר בקר דוחף ונוהם. הייתי מופתעת מכך שהרכבת לא איחרה והכל תקתק לאורך הדרך, מצד שני, אם אני הייתי מקבלת תוספת שכר של 25% ומענק של 40 אלף ש"ח, כנראה שהייתי מוצאת דרך לעבוד 50 שעות ביום. לעובדי הרכבת זה רק גורם לתפקד כמו שהם אמורים, לא יותר.
מה לבשתי?
טייץ מאסוס, קצת פחות מ40 ש"ח.
חולצה מאסוס, כ75 ש"ח אם אני זוכרת נכון.
עליונית סריג מאולד נייבי, 8$ בסייל.
מוקסינים מאיביי, כ80 ש"ח.
שרשרת וצמיד עץ מהשוק בסן חוזה, 8$ לשניהם.
משקפי שמש של CK מסנצ'ורי 21 ב20$.

4 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

מתה על כל החום הזה, מרגיש לי כאילו כל מה שחסר זה שרשרת כתומה שתשלים את כל צבעי האדמה האלה.

אגב, אני מכירה את הסיפור הזה של מכנסיים לגברים. הסקיני פשוט מחרידים ובכלל יש כמה זוגות מכנסיים ששגורמים לך לדעת בדיוק באיזה צד יושבת החבילה, ותודה אבל לא תודה. מצאנו שבגולף יש הרבה זוגות מכנסיים מצויינים ולא נמוכים/צרים מדי.

marjorie morningstar אמר/ה...

מאוד יפה לך חום ונראה לי שאת בין הבודדות שמתאים להן אורך מכנסיים שכזה. אני מצאתי מכנסיים ממש מוצלחים לחבר שלי בהוניגמן (בחנות עודפים בדרום ת"א).

קרן אמר/ה...

מיכל, ננסה את גולף. בסבב האחרון לא נכנסנו לשם, אבל באמת יש שם הבלחות מדי פעם. תודה על הטיפ!

מרג'ורי, אני דווקא מאוד אוהבת מכנסיים באורך הקרסול אבל מתקשה למצוא כאלה שבאמת מגיעים לאורך הנכון. סנטימטר אחד למעלה או למטה וזה יראה מטופש גם עליי :)
לא ידעתי שיש הוניגמן עודפים לגברים, טוב לדעת!

יוני אמר/ה...

מציאת מכנסיים לגברים היא משימה מדי קלה