18.7.2012

עוד שנה ועוד שנה

לפני שאתחיל בפוסט, רציתי להודות לכולכן על האיחולים היפים בתגובות לפוסט הקודם, חיממתן לי את הלב.
מי שעדיין לא נרשמה להגרלה, מוזמנת לעשות זאת.
כאמור, בראשון בערב יצאנו לארוחה לציון יום הנישואין הראשון שלנו. התלבטנו לאן ללכת ובחרנו בסופו של דבר במסעדת הרברט סמואל של השף יונתן רושפלד. בימי ראשון מתקיים במסעדה ערב לטיני והמקום והתפריט מעוצבים בהתאם. הרבה סומבררו, הרבה צבע, הרבה פלפלים והמון מרגריטות. נהננו מאוד מהארוחה שאמנם היתה היקרה שאכלנו, אבל כללה שילוב מוצלח של שירות מעולה(כולל טלפון ביום למחרת בכדי לשאול אם נהננו ואם אהבנו את המנות), אוכל טעים ומעניין ואווירה מצויינת.
אחד היתרונות בבחירת שמלת חתונה קלילה יחסית, הוא היכולת ללבוש אותה מעבר לערב הגדול. חיכיתי שנה שלמה בכדי להחליק פנימה ולמען האמת שמחתי לגלות שהיא יושבת עליי בדיוק כמו לפני שנה(כי כמו שמישהי מהעבודה אמרה, היה חורף באמצע!). הפעם בחרתי לאבזר אותה מעט אחרת וללכת על נעליים ששוברות מעט את המראה הכלתי. מקווה שבימי הנישואין הבאים אצליח ללבוש אותה שוב.
מה לבשתי?
שמלת חתונה מפרנץ' קונקשן, 1600 ש"ח.
נעליים של שומייקר, 300 ש"ח.
תיק אדום מגולף, 60 ש"ח לפני כמה שנים.

2 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

יו אני מתה. לפני שהתחלתי לקרוא כבר ידעתי שזו שמלת הנישואין שלך. היא נהדרת! את כל כך זוהרת בה לרקע השקיעה, והיא יושבת עלייך נהדר (אבל את כבר יודעת את זה). אני מאוד אוהבת את העובדה שאת יכולה ללבוש אותה שוב לאירועים משמחים שכאלה.
אני גם מאוד אוהבת את הנעליים שלך :)

sefi אמר/ה...

זה רעיון גאוני ללבוש את שמלת הכלה שלך בכל שנה ביום הנישואין. זה נורא רונטי ובמקרה שלך גם לא מוזר.
זאת באמת הייתה בחירה נהדרת ואת ניראת מקסים איתה ועם הנעליים האדומות.

שיהיה סופ"ש מהמם.