10.9.2012

ימים אחרונים לשורטס

בשישי האחרון התקיימה מסיבת הרווקות של אחת החברות הכי טובות שלי, פרי(שמתחתנת עוד 3 ימים!). הכנו מראש כל מיני הפעלות דביקות ונדושות שתמיד הולכות טוב במסיבת רווקות, הוספנו קצת אביזרים משעשעים והרבה בלוני הליום צבעוניים, הנוף לחוף הים של תל אביב הוסיף לאווירה ובסופו של דבר היה יום מהנה במיוחד. את הערב בילינו ברוגע, שלוש חברות טובות, בביתה של הכלה, עם סושי(אני הסתפקתי בחמוצים יפניים, לא אוכלת דגים) וקצת טראש טהור בדמות Americas next top model ונשפכנו לישון ב23:00. בכל זאת, יום שלם בשמש זה די מעייף...
בשבת, חזרתי הביתה כדי לגלות שעומר העביר את הערב באותה הצורה, סושי(מינוס הANTM, אני מניחה שהוא צפה בדברים קצת יותר גבריים). באחר הצהריים קפצנו לנמל לפגוש את המשפחה שלו ונהננו מהאוויר של הים. ניצלתי את ההזדמנות ללבוש את השורטס החדשים שלי. אני כנראה הבנאדם היחיד שלא מעוניין שהחורף יגיע. לא מתחשק לי לעבור לצבעים קודרים ועצובים, לא מתחשק לי ללבוש בגדים ארוכים, מעדיפה להישאר בשורטס... אני צריכה להתחיל לארוז לקראת הנסיעה לברלין ואני ממש לא יודעת מה לקחת איתי מאחר ואני מדחיקה את הקור. אני מקווה שבסופ"ש תנוח עליי המוזה ואצליח לארוז בצורה נורמלית. לפחות לתערוכה של העבודה זה מאוד פשוט לארוז - חולצה מכופתרת של החברה, ג'קט שחור ומכנסיים שחורים מחוייטים או חצאית שחורה מחוייטת. מדדתי בבית ועומר אמר שאני נראת כמו עורכת דין.

מה לבשתי?
מכנסיים מאמריקן איגל, 100 ש"ח.
חולצה מאסוס מהקיץ שעבר, 25 ש"ח.
נעלי אספדריל נוחות בטירוף מאסוס, 25 ש"ח בסייל הנוכחי.
משקפי שמש של קלווין קליין מסנצ'ורי 21 בניו יורק, 80 ש"ח.
נ.ב
היום ההופעה של הרד הוט צ'ילי פפרס. עד הנחיתה בארץ לא נתתי לעצמי להתרגש, כי לא הייתי לגמרי בטוחה שזה יקרה בין כל חרחורי המלחמה שהתרחשו כאן בשבועות האחרונים. אבל הם כאן והיום אקפץ בהופעה שלהם. יאי!

6 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

טוב חשבתי שהנעליים האלה מכוערות נורא אבל באאוטפיט שלך הן משתלבות והן גם נראות טוב על הרגל. טוב לראות שטעיתי :)

אנונימי אמר/ה...

קרן את מהממת, הנעליים גם (כל פעם אני מתבאסת שאין לי אומץ לקנות און ליין)ושיהיה לך מלא בהצלחה בכנס + תהני בהופעה!! כיף לקרוא אותך.

marjorie morningstar אמר/ה...

איך יפים לך הצבעים האלה! גם בחורף אפשר להישאר עם התכלכלים-לבנבנים האלה. ממש לא חייבים להתיישר על פי צו הטרנדים וללבוש רק ירוק בקבוק ובורדו עז (למרות שאני מחכה לזה כבר בקוצר רוח.. מודה)

tuli אמר/ה...

תהני בהופעה ותהני בברלין.
אני לא יודעת אם זאת הפעם הראשונה שלך בברלין או לא. בכל מקרה אני חייבת להמליץ לך על פימקי- רשת אופנה צרפתית שיש להם כמה סניפים בברלין. גם בגדים אופנתיים וגם דברים יותר קלאסיים (במחירים שפויים). אני ממליצה בחום לקפוץ לסניף שלהם.
http://www.pimkie.fr/

Fanny אמר/ה...

הי קרן, משום מה המייל שרשום כאן באתר לא פעיל אשמח לקבל כתובת מייל שלך :) תודה מיה maya.elran@gmail.com

אנונימי אמר/ה...

Hi there everyоnе, it's my first visit at this web site, and article is genuinely fruitful in support of me, keep up posting such posts.
Review my web-site : home laser hair