24.10.2012

You can't wear white after labor day?

האמרה האמריקאית הנדושה אומרת שלבן מותר ללבוש בין Memorial Day לבין Labor Day ובחודשים, בין סוף מאי לתחילת ספטמבר. החוק הלא כתוב הוא טוב ויפה, אבל מתייחס למדינה בה הקיץ שומר על גבולות גזרה ברורות. בארץ לעומת זאת, רק היום אפשר היה לצאת מהבית ולהרגיש שאולי יש סיכוי שהתחיל כאן סתיו. תחת הטענה הזו, אני מרשה לעצמי להראות תמונות שנראות קייציות ביותר, בעיקר כי לא מתחשק לי לעבור למלתחה חורפית וקודרת וגם כי בשבת עדיין היה חם, העת בה צולמו התמונות.
בשבת יצאנו לארוחת צהריים זוגית מאוחרת. כבר המון זמן שרציתי לקחת את עומר לאורנה ואלה, סוג של מוסד תל אביבי, וזו נראתה כמו הזדמנות מצויינת. הרחובות השקטים של מרכז תל אביב בשבת מזמינים לשוטט בהם אחרי ארוחה קלה. כמובן שהזמנו את לביבות הבטטה המוכרות אבל המנה שהרשימה ביותר את עומר היא מנת קציצות הדגים ברוטב עגבניות על קוסקוס. הטענה היא שמדובר בקציצות דגים הטעימות ביותר שאכל אי פעם(ניצחו את הקציצות של רפי כהן ברפאל). תאלצו לסמוך על דעתו בלבד מאחר ואני ודגים לא חברים.
מה לבשתי?
חצאית שהיתה פעם שמלה מקסטרו והחלטתי לקצר, 200 ש"ח לפני כמה קייצים.
חולצה מH&M בברלין, בסייל מטורף תמורת 5 יורו בלבד.
סנדלים של פליי לונדון מחנות ברמת החייל, 340 ש"ח.
משקפי שמש מתנת אירוקה.

2 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

ממש אהבתי את החולצה ומאוד מחמיא לך הצבע הלבן.

כבר המון זמן שאני מתכננת ביקור במסעדה הזאת.. צריך להזמין מקום לצהריים שם?

קרן אמר/ה...

היי תמר,
תודה! חבל שבקרוב כבר אי אפשר ללבוש אותו...

אנחנו הלכנו בשבת ב15:00 והיה מעט מקומות לזוג, אני מאמינה שאם רוצים ללכת בשעת צהריים נורמלית יותר עדיף להזמין מראש.