24.12.2012

Starry Starry Night

אתמול נפגשנו עם חברים בפורט סעיד של אייל שני(בסמטה ליד בית הכנסת הגדול באלנבי). המקום הפתיע לטובה מכמה בחינות. התמחור היה סביר ביותר, במיוחד בהשוואה למזנון באבן גבירול(הפיתיה של אייל שני). המנות היו בגודל הגיוני וטעימות מאוד. המנות משתנות לפי תפריט יומי אבל יש דברים קבועים בתפריט כמו כריך הרוסטביף שלא מפסיק לקבל תשבוחות. דווקא הוא היה מעט מאכזב, בעיקר כי את הרוסטביף שלי אני מעדיפה ורדרד וזה היה מעט לעיס מידי. צמחונים יהנו מאוד מהתפריט שמציע לא מעט מנות צמחוניות ואף לא אחת מהן היתה משעממת. מנת לשון הפר היתה מעולה וגם סלט לחם היה מתובל מעולה וחריף במידה. מנת מסבאחה משעועית לימה היתה גיוון מרענן(במיוחד לנו, אלה שלא אוכלים חומוס) והגיעה עם לחם בריוש ממכר. בליווי יין זול(130 ש"ח לבקבוק) וטוב באופן מפתיע(שיראז של ברקן) העברנו ערב בכיף.
הספקתי לתת גיחה קצרה הביתה בין העבודה למסעדה וקיוויתי להתלבש מהר ובלי להפוך את כל הארון. כמו שכבר כתבתי בשבועות האחרונים, קשה לי להתלבש ולרוב זה נגמר ברוב תכולת הארון על המיטה ולסדר את כל זה לא כיף בכלל. החלטתי ללכת על בטוח ולמחזר משהו שכבר לבשתי, עם תוספת אקססוריז קלה. כשהזמנתי את החולצה הזו היא נראתה לי כמו גרסא מעניינת לחולצה הלבנה האוורירית. בפועל כשהיא הגיעה, גיליתי שהיא בעצם עונה לטרנד הפיג'מות, אבל לשמחתי היא לא מאוד פיג'מתית במראה שלה, וכך יצא שהצלחתי לצאת מהבית בזמן.
מה לבשתי?
חולצה מאיביי, כ60 ש"ח.
מכנסיים מH&M בברלין, כ45 ש"ח.
נעליים מאסוס לפני כמה עונות, 80 ש"ח.
שרשרת ורודה שהכנתי בעצמי.
שרשרת סוס שחור שביני קיבלה מסטייל ריבר והעבירה אליי(תודה ביני!)
טבעת פרח מאטסי, 15 ש"ח.

9 תגובות:

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

עישת לי תיאבון ועוד לא אחת עשרה..

מאוד אוהבת את הלוק, בייחוד הנעליים :)

שיהיה שבוע מרנין!

הגר טהר לב two sisters and stuff בלוג אופנה אמר/ה...

מקסים!

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

לדעתי דווקא השרשרת שלך הכי מוצלחת בכל האאוטפיט :)

Mirelle אמר/ה...

הנעליים מדהימות והשרשרת שהכנת עוד יותר :)

מרג'ורי מורנינגסטאר אמר/ה...

אני חושבת שגוונים בהירים ממש ממש מתאימים לך. לגבי פורט סעיד - הלכתי לשם עם חברים לא מזמן, כי ההייפ סביב המקום סקרן אותי. לצערי, הייתה לי חויה שונה מאוד משלך - האוכל אמנם טעים, אבל השירות היה נורא (ובאמת שאני לא מהסועדים שצריכים יחס מיוחד) והתחושה הכללית הייתה שהמקום עף על עצמו נורא ולא ממש שם על הלקוחות.

noya אמר/ה...

החולצה ממש מתאימה לך! והנעליים... הוי הנעליים ..הן פשוט מושלמות!

נוי
littlemissnoy.blogspot.co.il
(אשמח אם תעקבי אחריי גם)

קרן אמר/ה...

שני, באמת שווה קפיצה, לפחות מהחוויה שלי. תודה!

הגר, תודה!

מיכל, יכולות היצירתיות המוגבלות שלי מודות לך על המחמאה :)

מיראל, תודה רבה! אחת מההברקות של אסוס.

מרג'ורי, אני מבינה את זה בכל פעם מחדש, בדרך כלל בבוא האביב.
התעופה הורגשה בדמות חוסר יכולת לשנות את מרכיבי המנה. גם עומר וגם אני לא אוכלים טחינה והיא הופיעה בלא מעט מהמנות. דווקא השירות היה נעים וחייכני במקרה שלנו והמלצרית התנצלה בנחמדות ונימוס שלא ניתן לשנות את המנות. כנראה שזה תלוי איזה יום היה להן לפני שהגיעו למשמרת :)

נויה, תודה! תתחדשי על הבלוג ובהצלחה.

אנונימי אמר/ה...

Heyа i'm for the first time here. I found this board and I find It truly useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you helped me.
Also visit my blog ; Sensepil

אנונימי אמר/ה...

Pleaѕе lеt me know if you're looking for a article author for your weblog. You have some really great articles and I believe I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd loνe to write somе artiсles
for youг blog in exchange for a link bасk to minе.
Pleasе blaѕt me an е-mаil if interested.
Cheers!
Also see my website > http://www.prweb.com/