24.1.2013

בחירה מצויינת

בשלישי, בדיוק לפי התוכניות שפירטתי כאן, התעוררנו מאוחר והלכנו להצביע. אם אתעכב לרגע על תוצאות הבחירות, הן התקבלו אצלי ברגשות מעורבים. מצד אחד, לרגע מרגישים משב רוח קל של תקווה מדגדג בגב. הימין נחלש במידה מסויימת, בנט והליכוד ביתינו לא קיבלו כל כך הרבה מנדטים כמו שחזו הסקרים ומרצ(המפלגה אליה הקולות שלנו הלכו) התחזקה משמעותית לעומת הבחירות הקודמות. אבל בתכלס, לא הרבה השתנה. כל עוד לא קמה כאן ממשלת אחדות - וגר הליכוד עם העבודה ויאיר לפיד עם התנועה ירבץ, הרוח הקלה שנשבה לרגע תשכח ותעלם במהירות. אני מאוד מקווה שמי שצריך להתעלות על האגו יצליח לעשות זאת ואולי תהיה תקווה לעתיד טוב יותר לכל המיואשים והאדישים(כי 19 המנדטים של יש עתיד אומרים דבר אחד - יותר ממיליון איש בעלי זכות בחירה מוכנים ללכת אחרי הבטחות שהם יודעים שהסיכוי שחצי מהן יתקיימו הוא קלוש ולתת אמון בקבוצה חדשה לגמרי של אנשים, רק לא להמשיך עם הקיים).
אבל למה לי פוליטיקה עכשיו, נחזור לדברים משמחים יותר. לאחר שמימשנו את זכותנו הדמוקרטית נסענו למוזיאון תל אביב. עדיין לא יצא לי לבקר במוזיאון מאז פתיחת האגף החדש וזו היתה הזדמנות מצויינת. 38 ש"ח לתושב תל אביב או 48 ש"ח לכניסה רגילה, תמחור סביר ביחס לכמות התערוכות וגם בהשוואה למוזיאונים בחו"ל. הסתובבנו בין התערוכות השונות במשך שעתיים ויצא ששנינו התרשמנו בעיקר מתערוכת העיצוב. התרשמנו גם מהתערוכה המדוברת של קריסטובל בלנסיאגה שאכן היתה מאוד מעניינת, אבל דווקא התערוכה "גוף הדברים: שלוש סביבות אופנה" היתה מוצגת בצורה הרבה יותר טובה, כזו שאיפשרה להתרשם מהפריטים וכללה מייצגים מעניינים יותר(העדפתי לצלם אותה במקום את התערוכה של בלנסיאגה שתוכלו למצוא בלא מעט בלוגים אחרים).
לסיכום, מומלץ בחום. בעיקר למי שלא יצא לו לבקר באגף החדש שכולל תערוכות מוצלחות של אומנות ישראלית ואת תערוכות העיצוב שהזכרתי למעלה שכאמור, יכולות לדבר גם למי שלא מעלעל בווג בזמנו הפנוי.
משם המשכנו לטיול ברחבי העיר, מזג האוויר היה מצויין והתאים להליכה ממושכת. החיסרון היחיד היה שהרחובות היו מאוד עמוסים, יותר מבסתם יום שישי. הרגיש כמו יום העצמאות. מקווה שניצלתם את יום השבתון הזה לדברים מהנים ושלא שכחתם להצביע(כי אסור להתייאש).
מה לבשתי?
שמלה מאמריקן איגל, 115 ש"ח בסייל הנוכחי.
גרביונים של לייף, כ15 ש"ח.
נעליים של זארה מאמסטרדם, כ125 ש"ח.
משקפי שמש מתנת אירוקה.
שרשרת כסופה מג.ר.א.ס, מתנת יומולדת מההורים.
חגורה מאסוס, כ20 ש"ח.


5 תגובות:

לובה אמר/ה...

הצבענו לאותה מפלגה ולכן התחושות שלי דומות מאוד לשלך. לא ממש ידעתי איך "לאכול" את התוצאות.

השמלה שלך מאוד יפה, לרגע הצחיק אותי פתאום לראות שמלה קייצית כל כך בסוף ינואר ואז נזכרתי שהיה בעצם חם למדי ביום הבחירות

אנונימי אמר/ה...

גם אני הצבעתי לאותה מפלגה והחיזוק המשמעותי זה הדבר היחידי הטוב שיצא בעיניי מהבחירות האלו (את השאר טרם עיכלתי חח) זה ויום השמש הנהדר. ראיתי את השמלה הזו באמריקן ולא תיארתי לי כמה היא מקסימה, הולמת אותך ביותר :)

sefi אמר/ה...

אני ממש לא שמחתי מתוצאות הבחירות כי אני לא ממש רואה ביאיר לפיד כמישהו שאוחז בדעות קרובות לשלי, אבל כמובן שאין הרבה מה לעשות וכל מי שבחר בו החליט פשוט לא ממש לבחור וללכת בדרך הקלה. לא ניראה כי משהו הולך להשתנות כאן.

השמלה שלך ניראת מקסים ועשתה לי קצת געגועים לאביב, למרות שאני לגמרי רוצה עוד מהחורף.

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

השמלה שלך כל כך מקסימה :)

קרן אמר/ה...

לובה, נראה שהתחושות נשארות מעורבות גם כמעט שבועיים אחרי...
היה חם כמו בקיץ! תודה :)

הגר, כשמה שמביא נחמה למצב הפוליטי הוא מזג האוויר, זה סימן ראשון שהמצב לא משהו :)
היא מאוד מחמיאה על הגוף, ברמת אביב נכון ללפני שבועיים נשארו לא מעט מידות.

ספי, הוא לא קרוב בדעותיו אליי בכלל, אבל לפחות הוא לא ימין קיצוני. הרע במיעוטו. אני מיציתי את החורף ומצפה בקוצר רוח לאביב. בוא כבר!

יאנה, תודה!