6.1.2013

טיול שישי משפחתי

את בוקר יום שישי האחרון העברתי בטיול עם המשפחה בשוק הפשפשים ונמל יפו המחודש. אמא שלי רצתה שטיחים למטבח ואני לא התנגדתי להצטרף לסיבוב במזג האוויר הנעים ששרר בשישי. אף אחד לא יכול לנחש מהתמונות האלה שכמה שעות לאחר מכן תתחיל סופה חורפית במיוחד עם יותר מ20 מ"מ גשם.
טיולים עם המשפחה שלי איכשהו תמיד מתרכזים סביב אוכל, כאלה אנחנו, חובבי קולינריה. אז המטרה של אמא שלי הושגה והשטיחים נרכשו. על הדרך זללנו פיתה שומשום של אבולעפיה, ככה רק כדי לפתוח את התיאבון. אמא שלי ואחי דאגו שהפיתה לא תרגיש לבד בקיבה וריפדו עם בורקס וביצה קומפלט. משם נרגענו עם כמה טעימות של ממרחים בשוק יפו ולמנה עיקרית עצרנו ביאסו סלוניקי בלב השוק לארוחת מזטים טעימה. קציצות הפארסה והציזיקי היו מעולים ומומלצים בחום. יחד עם הלחם החם והפריך זה היה מושלם והזכיר לי קצת את החתונה שלנו בקפריסין, עם המפות המשובצות. 
והרי ידוע שאי אפשר בלי קינוח קטן, אז עצרנו בכפיתולינה - גלידה טובה ומשובחה לגביע גלידת אגוזי לוז לא רעה בכלל(בעיקר כי היתה מתוקה במידה). בשלב הזה אפילו אנחנו כבר היינו שבעים והחלטנו שהגיע הזמן לסיים את הסיור ולהיפרד לשלום. בשבת ההתפנקות הקולינרית המשיכה עם המון תבשילים חמים שהכינו ההורים והתכרבלות עם באדי בסוודר. 
זו היתה שבת רגועה ונחמדה. מוכנה לסגור עוד אחת כזו בדיוק בשבוע הבא...
מה לבשתי?
ג'ינס מסטייל ריבר, 60 ש"ח.
חולצת פסים מH&M מברצלונה, כ20 ש"ח.
סריג של יוניקלו מניו יורק, כ70 ש"ח.
צעיף של H&M מסן פרנסיסקו, כ40 ש"ח.
תיק מברשקה, 40 ש"ח.
נעליים של אירוסולס מניו יורק, כ200 ש"ח.

3 תגובות:

sefi אמר/ה...

ממש כיף ביפו, בא לי לעבור לגור שם!

קרן אמר/ה...

באמת כיף ביפו. גם אני הייתי חושבת על לעבור לגור שם, אם זה לא היה כרוך בלעבור את כל תל אביב כדי להגיע לעבודה כל בוקר ברמת החייל...
הפרקטיקה מנצחת :)

אנונימי אמר/ה...

We're a bunch of volunteers and opening a brand new scheme in our community. Your web site provided us with useful information to work on. You have done a formidable task and our whole group can be thankful to you.
Here is my web page - prweb.Com