14.1.2013

Stripes Again with Hipster Glasses

אמנם העברתי את עיני תחת קרני לייזר לתיקון בעיית ראיה קלה(הגעתי למינוס 4 וצילינדר מכובד) לפני כמעט 9 שנים, אבל מאחר והעבודה שלי לא כל כך נחמדה לעיניים, בתקופה האחרונה פיתחתי צורך במשקפיים עם תיקון קל(מינוס חצי) ובעיקר לשעות הערב, כשהאורות מהבהבים. הצורך במשקפיים מגיע אצלי בתקופות ומאוד מושפע מאיכות השינה שלי והעומס במשרד. כבר יש לי זוג משקפיים שעשיתי לפני כמעט שנתיים, אבל לפני כמה שבועות, כשעומר החליט שמתחשק לו להתחדש בזוג חדש, החלטתי שאולי הגיע הזמן לרכוש לי זוג היפסטרי למהדרין.
חיפשנו בכמה חנויות ודי נואשנו מהמחירים. אופטיקה הלפרין, אופטיקנה ואופטיק דורון, בכולם המחיר נע סביב ה800 ש"ח לזוג, במידה ורוכשים שניים. לזוג אחד המחיר יכול להגיע גם ל1000 ש"ח. ולא שבחרנו בזוגות יוקרתיים של דיור או שאנל. מותג הבית מצ'וקמק מפלסטיק סיני טהור. אחרי חיפוש קצר בגוגל, נזכרתי ברשת קרולינה למקה שפתחה לפני כמה חודשים סניפים ברחבי הארץ. הם מציעים דיל שווה במיוחד. זוג אחד ב300 ש"ח, והשני ב50%, כולל עדשות ראיה עד מינוס 3. החיסרון היחיד, צריך להגיע עם מרשם. כלומר, צריך לדעת מה המספר שלך, כי הם לא עושים בדיקות. יש להם מכשיר שקורא את המספר מזוג קיים, אבל במידה והוא ישן ומזמן לא נבדקתם, כדאי להגיע לאחר בדיקה. קפצנו לסניף עזריאלי וחיפשנו זוגות שיתאימו לנו סביב הדוכן. המוכרת היתה נחמדה ומקצועית, לא נדבקת מדי וידעה לעזור בהתאמת צורת מסגרת לפנים. בחרנו, שילמנו והלכנו לאכול. כעבור כשלושה ימים צלצלו להודיע שהמשקפיים מוכנים.
אני מרוצה מאוד מהקניה הזו. בחצי ממחיר זוג אחד ברשתות השונות קנינו שני זוגות משקפיים שמרגישות מאוד נוחות. בסופו של דבר אני לא חושבת שיש הבדל באיכות בין מסגרות הפלסטיק של קרולינה למקה לבין מסגרות הפלסטיק של קויה, מותג הבית של אופטיקנה. מאחר וגם ככה מדובר במשקפיים שהן סוג של טרנד, לא חשוב לי ברכישה הזו שהן יהיו סופר איכותיות ועמידות.
מה לבשתי?
שמלה מH&M בברצלונה, כ70 ש"ח.
גרביונים של קלזדוניה מברצלונה, כ20 ש"ח.
חגורה ממכנסיים מפוראבר 21.
נעליים מזארה לפני כמה עונות, 200 ש"ח.
שרשרת חרוזי עץ של שלי דהרי לפני כמה עונות, 250 ש"ח.
מעיל מזארה לפני המון המון שנים.

תגובה 1:

LookinFab אמר/ה...

תתחדשי! המשקפיים מאוד מחמיאים לך!