15.3.2013

הבלוג חוגג 4!

ובכן, מסתבר שהיום לפני 4 שנים היה היום בו החלטתי לפתוח בלוג. מאחר ובחוץ כל כך חם היום והאאוטפיט היחיד שראוי להילבש הוא בגד ים או שמלה קלילה ביותר, כלומר שומדבר לספר עליו בבלוג, החלטתי לחזור אחורה בזמן ולהציג תמונות יומולדת מהעבר(שלי, לא של הבלוג).

יומולדת שלוש(או שנתיים, אני ממש לא בטוחה) בידיים של דודה מילה - אחות של סבתא, וסבתא. שנים שאני מסתכלת על התמונה הזו וחושקת במוקסינים ורודים.
יומולדת 10. ההורים ארגנו מסיבת הפתעה. כמה ימים לפני היומולדת בכיתי לסבתא בטלפון על כמה שההורים שלי רעים ולא מוכנים שאערוך מסיבה ליומולדת. באותו יום הלכתי לבריכה עם חברים וכשחזרתי - הפתעה! זו מסיבת ההפתעה היחידה שהיתה לי והיא היתה הפתעה מוחלטת. הבגדים מייצגים את הניינטיז נאמנה.
השנים של כתיבת הבלוג עברו לי די מהר. אני מניחה שהסיבה לכך היא שבמובן מסויים תחזוקת הבלוג הפכה למשהו שבשגרה. לאורך התקופה הבלוג שינה פניו מעט וגם התייצב על סגנון קבוע - אאוטפיטים פרקטים לצד יומן אישי קליל. ניסיתי לחשוב מה אוכל לחדש לכבוד הפוסט ה620 בבלוג והיומולדת הנחמדת, אבל הגעתי למסקנה שכנראה שמה שמושך את הקוראות(וגם כמה קוראים, היי אבא! היי עומר!) היא דווקא העובדה שאין חידוש. מעולם לא התיימרתי "להמציא את הגלגל", היומרה היחידה שלי היא להראות שאפשר להתלבש יפה ומעודכן מבלי להשאיר חצי משכורת בקופה של זארה. אני מקווה שתמשיכו להנות מהבלוג גם בעתיד, אני אמשיך לתחזק אותו כל עוד אני נהנת לעשות זאת ובינתיים מדובר במפלט לא רע לניקוי ראש שמוכיח את עצמו כבר כמה שנים ברציפות. מקווה שגם בשבילכן/ם... 

5 תגובות:

לובה אמר/ה...

מזל טוב חמודית! הבלוג שלך הוא אחד הבודדים בתחום האופנה שאני עדיין אוהבת- אינטליגנטי, לא יומרני, נגיש ולא ממוסחר. המשיכי כך!

יעל אמר/ה...

מזל טוב! תמשיכי לעדכן לעיתים תכופות ולשתף, אני עוקבת אחרי מעט בלוגים ושלך אחד מהם.
הפשטות של הבלוג שלך מקסימה בעיניי, ונדיר למצוא היום בלוגים שבמהותם ללא תוכן ממוסחר.

אנונימי אמר/ה...

אין מבצע לאור המאורע המשמח?

Nitzan אמר/ה...

מזל טוב!! :)

קרן אמר/ה...

לובה, תודה רבה! זו מחמאה ענקית :)

יעל, תודה, כיף לקרוא שיש מי שמקפיד לבקר כאן באופן קבוע!

אנונימי, מאחר ואני משתדלת שלא לערב תכנים מסחריים בבלוג אלא אם מדובר במשהו מיוחד, אז לא. אין מבצע כרגע.