27.3.2013

טרום פסח

עוד לפני החג, בסופ"ש האחרון, אבא שלי חגג יומולדת 50. מאחר והוא סרבן ימי הולדת מושבע, לא נערכה מסיבה חגיגית ולא העזנו לחשוב על מסיבת הפתעה(רוב הסיכויים שהוא היה מגלה ופשוט לא מגיע), אבל מה שסרבני יומולדת מקבלים בסוף, זו חגיגה שנמשכת כמה ימים, כי בכל זאת כולם קופצים לחיבוק ונשיקה ליומולדת.
החגיגות התחילו בשישי בבוקר בבראנץ' משפחתי מצומצם ובהקרנה של סרט הפתעה לכבוד חגיגות היובל. בכמה שבועות האחרונים ניג'סנו, סימסנו, צלצלנו וביקשנו ובסוף ערכנו סרט של 20 דקות עם תמונות לאורך השנים ולא פחות מ15 ברכות מצולמות מחברים ובני משפחה(לא כולל אותנו). זו מזכרת נחמדה ומרגשת וממליצה בחום לכל אחד להשקיע קצת בהורים שלו, זה עושה להם וגם לכם רק טוב :)
וכאמור, החגיגה נמשכת. בערב ארוחת ערב עם חברים טובים ולמחרת בארנץ' במתכונת מורחבת עם עוד משפחה וחברים. אחרי סופ"ש רווי פוקצ'ות שכזה, אולי אפילו אני מוכנה להיפרד מלחם לכמה ימים(טוב, זה לא באמת עבד, אבל העיקר הכוונה).
מה לבשתי?
שמלה של נעמה בצלאל, 300 ש"ח במבצע 1+1.
חגורת פפיון מאסוס, כ20 ש"ח.
נעליים מזארה באמסטרדם, כ120 ש"ח.
שרשרת מתנה מההורים מג.ר.א.ס.
מקווה שהיה לכם סדר שמח וטעים.
לא תאמינו, אבל מחר יעלה עוד פוסט עם האאוטפיט לחג. בינתיים, להתראות.

6 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

מזל טוב לאבא :) השמלה כ"כ מחמיאה לך!
חג שמח!!!

אנונימי אמר/ה...

קניתי בדיוק שמלה בגזרה זהה ואני עדיין מתלבטת ולא לגמרי שלמה - זה מרגיש לי כאילו הגזרה גורמת לישבן להיראות גדול במיוחד.. מצד שני - יכול להיות שזה הדמיון המפותח שלי?

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

אחלה שמלה ויומולדת שמח לאבא. שכחתי לומר על הפוסט הקודם שאמא שלך נראית נהדר!

sefi אמר/ה...

השמלה הזאת ממש יפה.
המון מזל טוב לאבא, לחגוג יומולדת חמישים נשמע לי ממש כיף!

Mirelle אמר/ה...

מזל טוב לאבא! את נראת מושלם, הגזרה של השמלה יושבת עלייך בול.

קרן אמר/ה...

היי תמר, תודה רבה!

אנונימית, זו אכן גזרה שמדגישה מעט יותר את הישבן. אני דווקא מוצאת אותה מחמיאה למבנה הגוף שלי, אבל לא נתברכתי באגן ים תיכוני ממוצע :)

שרונה, תודה! אמא שמחה לקרוא :)

ספי, תודה! זה בעיקר היה טעים!

מיראל, תודה!