20.6.2013

ימים של קיץ

כבר אי אפשר להתכחש לו, הוא כאן. הלחות כבר מורגשת וכבר אין צורך בעליונית בערב.
תמיד הייתי "ילדת קיץ". אולי בגלל שאני חוגגת את יום ההולדת שלי בשיאו, אולי בגלל שגדלתי במדינה חמה ואולי בכלל השם שלי אשם. כמה ימים רצופים של חורף וגשם תמיד טיפה מדכאים אותי ולכן עם הגעתה של קרן שמש ראשונה החיוך עולה על פניי. אז אני מוכנה לקבל אותו כמו שהוא. עם הלחות, עם גלי החום ואגלי הזיעה, עם הצרפתים המטוגנים והאנגלים האדומים, פשוט כי אין כמו קיץ בתל אביב.
הקיץ שעבר היה רווי אירועים משמעותיים. שתי חברות טובות שלי התחתנו, מה שכלל גם מסיבות רווקות(ותכנון שלהן) וגם חתונות משמחות. השנה לא צפויים אירועים משמעותיים באופק, אז נאלץ לארגן אותם לעצמנו. מאוד מצחיק, הדרך שבה פועל הזיכרון שלנו. הקיץ שעבר, שהיה בסך הכל לפני שנה, זכור לי כקיץ מעולה, שהרגשתי שניצלתי בו את "החיים בתל אביב", אבל אם תשאלו אותי מה בו בדיוק ארצה לשחזר לקיץ הנוכחי, לא אדע להצביע על הנקודות. נאלץ לגלות תוך כדי תנועה.
מה שלבשתי כאן הוא אאוטפיט הקיץ האולטימטיבי בעיני(בשילוב עם באדי שהסתקרנה מה קורה שם בחצר של ההורים). מכנסיים לבנים קצרים, שסופסוף בטיול לאיטליה מצאתי גרסה מוצלחת במיוחד שלהם(ולא כזו שמגיעה באורך התחתונים), גופיה מבד נעים, רך ונושם(100% כותנה כמובן) וסנדלים שטוחים וזרחניים. מלתחת הקיץ שלי הרבה יותר מפותחת ממלתחת החורף ואני מאוד שמחה שהגיעה העת לשלוף אותה. מקווה שגם אתן :)
מה לבשתי?
שורטס לבנים מאאוטלט של גאפ באיטליה, כ70 ש"ח.
גופיה מהסייל בהיינס לפני שנה, כ30 ש"ח.
שרשרת שדודה שלי הכינה שעשתה הסבה למין חגורה.
סנדלים של אירוסולס, כ200 ש"ח דרך האתר בארה"ב.
סופ"ש נעים לכולם, אשאיר אתכם עם שיר אהוב:

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

קרן, מצחיקה, למה יש לך בלוג? את יכולה לעבור על הקיץ שעבר ולראות בדיוק איך הוא נצרב כקיץ מהנה. גם בלי לחזור אחורה בעצמי בבלוג שלך אני זוכרת: טיולים בארץ, ארוחות עם חברים במסעדות טובות, גלידה בנווה צדק, טיול בנמל יפו, וגם בנמל עכו אם אני לא טועה... תמשיכי לעדכן, כיף לקרוא אותך :)

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

אחלה מכנסים :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אני מתה על השיר הזה!!!! עשית לי חשק להופעה של ברי ודווקא הייתה אחת כזאת אתמול. פספסתי :(