5.11.2013

רוקסטאר בעצלות

הסופ"ש האחרון היה עמוס במפגשים מסוגים שונים. הוא התחיל בבראנץ' לכבוד יום ההולדת ה82 של סבתא שלי. הרבה נשנושים טעימים אצל ההורים שלי, עוגת דולצ'ה אחת של מיקי שמו וסבתא אחת שגדלה בשנה אבל בנפש היא עדיין ילדה. משם המשכנו לאחר הצהריים וערב רגוע בבית עם "We're the Millers", סרט מטופש אך משעשע לפרקים(למרות שבסופו של דבר הקטעים המצחיקים ביותר היו דווקא ה"מאחורי הקלעים" בשלב הכתוביות. ג'ניפר אניסטון מפעילה את הרדיו ברכב כחלק מהסצינה ובמקום Waterfalls מתנגן שיר הנושא של "Friends" וכל הקאסט שר בקולי קולות בעוד היא מחייכת), בדיוק מה שצריך לשישי עצל בבית.
בשבת עברנו לבראנץ' מספר שתיים אצל חברים טובים. פשטידת אספרגוס וטירמיסו מידיה של איטלקיה אמיתית, עוד סרט(פחות מוצלח, אפילו הכתוביות לא הצילו את המצב) והביתה לשנ"צ מאוחר. ככה נראה סופשבוע עצלני יחסית אצלנו. בלי יותר מדי בישולים בבית. בלי יותר מדי בילויים. רק מפגשים וסרטים.
בניגוד גמור לבילויים ה"לא מרגשים" כביכול של הסופ"ש, דווקא מה שבחרתי ללבוש בשבת בעל מראה רוקיסטי מובהק. אבל זה כל היופי באופנה, הבגדים לפעמים משדרים את מה שעובר בפנים, אבל לא מתבטא החוצה. מזמן לא לבשתי בגדים כהים, ובטח שלא מגפונים, אבל השילוב הקצת גס הזה מתאים בדיוק למזג האוויר המוזר ששורר בחוץ. ואם כבר בגדים, החצאית הזו היא דוגמא מצויינת לשופינג מוצלח בסייל. שלפתי אותה מקולב הסייל בH&M ותמורת 60 ש"ח קיבלתי חצאית שמתאימה במדוייק לעונת החורף הקרוב. הניגוד בין הפליסה העדין והמעט אלגנטי לבין ההדפס הצבאי ממש עשו לי את זה. המחיר נתן את הפוש הסופי.
חצאית מH&M בסייל קיץ הנוכחי, 60 ש"ח.
חולצה מH&M לפני הרבה מאוד שנים, כ40 ש"ח.
מגפונים מיריד זוגות בחורף שעבר, 500 ש"ח.
תיק של מדוזה דרך סטייל ריבר לפני כמה שנים, 140 ש"ח.
משקפי שמש מאירוקה, 120 ש"ח.
טבעת מתנת יומולדת מחברים של ההורים.

2 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

החצאית הזאת מאוד-מאוד-מאוד יפה ומגניבה!
אהבתי את הלוק כולו, אבל אני באופן אישי (משיקולי גמדות עצמיים) הייתי מעלה אותו על מגפונים עם עקב.

קרן אמר/ה...

מרג'ורי,
תודה! היא מציאה מוצלחת ביותר. לפעמים שווה לחכות לאפטר אפטר סייל.
אני מבינה למה את מתכוונת, אבל בגלל בעיות הברכיים שלי החלטתי שאני מסיימת עם העקבים הגבוהים. כשאת בגובה 1.70, גם עקב של 4 ס"מ עושה את העבודה, אבל בהחלט מבינה למה את מתכוונת.