3.6.2014

A Tourist In My Own City

חודש וחצי עבר מאז המעבר לכאן וכמו שציינתי בפוסט הקודם, סופי השבוע שלנו די פנויים מסידורים, מה שמשאיר זמן לשוטטות בעיר. אמנם מעכשיו זו העיר שלנו, לפחות לשנתיים הקרובות, אבל בכל זאת לפעמים מתחשק לבקר אתרים של תיירים, פשוט כי יפה שם, ואולי ביקור קצת אחר.
לפני כמה שבועות יצאנו לבקר את הGolden Gate Bridge ואת השמורה הצמודה אליו, Presidio, אזור שבעבר היה בסיס צבאי והיום מלא במסלולי הליכה, מסלולי אופניים, אזורי פיקניק וגישה לחוף. את הגשר כולם מכירים, אבל את השמורה קצת פחות. מה שהכי מיוחד באזור הזה בעיני הוא שהכל נראה כמו טבע פראי ונופים תעשייתיים של העיר מבצבצים בין העצים, הרחק באופק. לא צריך לנעול את הhiking shoes שלכם בכדי לסייר באזור ואני ממליצה בחום למי שמבקר בגשר להמשיך למטה לסיור בשמורה. משם גם תוכלו לראות את הגשר מזווית יפה בהרבה. עוד תוכלו למצוא בשמורה את התערוכה של Mark di Suvero  בCrissy Field(בחלק שיותר קרוב לחוף). הMOMA סגור לשיפוצים, מה שאומר שהתערוכות מתפזרות בין הגלריות בעיר והפעם גם בפארק.
בשבת שאחרי הביקור בגשר, יצאנו לטייל בGolden Gate Park, זה נשמע מבלבל, אבל מדובר בשני אזורים שונים.
הפארק גדול מאוד וכולל בתוכו גנים בוטניים, גני תה יפניים, מוזיאון המדע ואפילו מגרשי גולף ופולו. אפשר לבלות כאן יום שלם ואפילו יותר, תלוי מה מתחשק לכם לעשות. הכניסה לגנים, למוזיאון ולמגרשים מותנית בתשלום, אבל שאר הפארק חופשי לסיור(לגנים הבוטניים ולגני התה היפניים יש יום בשבוע שבו הכניסה חופשית, ניתן להתעדכן באתר).
חוץ מהאתרים ה"מסודרים" האלה, אנחנו נהנים בעיקר לשוטט ברחובות העיר ובשכונות היפות. משתדלים לזכור מהם הרחובות עם העליות המטורפות כדי להימנע מהם(במיוחד עם עקבים). לומדים להכיר את השכונה שלנו ואת המקומות הנחמדים הסמוכים אליה ובעיקר מנסים למצוא את המסעדות "שלנו", כאלה שיהפכו לקבועות כשמתחשק לצאת.
נסיים עם כמה תמונות רנדומליות מהסלולרי, כי לא תמיד אני מסתובבת בעיר עם המצלמה...
פארק קטן על התעלה ליד הבית
חצר קטנה בצמוד לבתי קפה בUCSF, שני בלוקים מהבית.
הBay Bridge וטיילת Embarcadero הסמוכים אלינו
תמונות מיום שיטוט ברחוב Union היפה. רק לשם ההשוואה, זו לא עלייה חדה.
אבל זו כן. רחוב Mason התלול לכיוון המפרץ(ויש תלולים ממנו).
Pier 39
ונסיים בקיר הFlip Flops של Old Navy, כי זה צבעוני ושמח

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ניסיתם את ה-Slanted door?
מסעדה וייטנאמית מומלצת ביותר

קרן אמר/ה...

עדיין לא, תודה על ההמלצה!
עד עכשיו המסעדה שהכי אהבנו היתה Burma Superstar, פשוט מעולה.

דנה אמר/ה...

פשוט וואו! יש לך טעם מעולה ואיזה כייף זה בטח להכנס לבית כזה בכל פעם מחדש.
מורידה בפנייך את הכובע שהצלחתם לרהט ולמקם את הכל בזמן קצר כל כך. כשאנחנו עברנו לדירה הנוכחית לקח לנו בערך חודש וחצי להגיע לכך שכל דבר במקומו, ועד עכשיו הדירה לא מושלמת כמו שלך.

סאן פרנסיסקו נשמעת מדהימה, ובכלל כל הבלוג שלך גורם לי להתאהב בך בכל פעם מחדש.