15.6.2015

Pink in the city

בכמה חודשים האחרונים, מאז שהתחלתי לעבוד במרחק הליכה מהבית, יוצא שאני מתהלכת הרבה יותר גם מסביב לשכונה ומרחיבה את המעגלים. בארה״ב, הרחובות של אמצע שבוע הם לא הרחובות של הסופשבוע. יש לא מעט מקומות שפתוחים רק בשני עד שישי בכדי להאכיל את יושבי המשרדים בסביבה ולא מעט סנדווצ׳יות לא טורחות לפתוח בסופ״ש, שבאופן קבוע דליל יותר בתנועה בעיר. 
הארכיטקטורה בשכונה הזו היא אחד הדברים האהובים עליי בה(ןגם העובדה שהיא שטוחה! בלי עליות חדות שמשגעות לי את הברכיים). אפשר למצוא בה מבנים בסגנון ויקטוריאני המאוד מזוהה עם סן פרנסיסקו, עם חלונות מושב וצבעים פסטליים, מבנים תעשייתיים עם הלבנים אדומות המאוד אמריקאיות וגם בנייה מודרנית וחדשה, אבל לא ״אלימה״ מדי, לרוב מדובר במבנים עד 6 קומות.

בתמונות, קיר לבנים אדומות בבניין בתחום שבגבול שבין השכונה שלנו - SOMA, לבין השכונה הסמוכה - rincon hill(או שאולי דווקא beach marina? קשה לעקוב...) ושמלה ורדרדה, בלי גרביונים סופסוף! התמונות צולמו באייפון 6 שלי. כבר כמה זמן שאני נאבקת ברצון לצלם יותר תמונות לבלוג לבין חוסר הרצון לשוטט עם המצלמה עליי כל הזמן, אז הפוסט הזה והפוסט הבא הם פוסטי ניסיון  לתמונות ״פחות מקצועיות״. הוא דווקא מצלם לא רע, ולא, הפוסט לא מומן על ידי אפל :)
מה לבשתי?
שמלה מאולד נייבי, 10$.
ג׳קט עור ממנגו בברצלונה, כ400 ש״ח.
נעליים של סטיב מאדן, 18$ ברוס.
סיכת ד״ש בשחור ולבן של סבתא.
תיק של קייט ספייד, 140$ באאוטלט בליוורמור. 

2 תגובות:

דולורס והענבים אמר/ה...

את נראית נהדר, הצבע הזה ממש מקסים עלייך!

קרן אמר/ה...

תודה רבה!