29.5.2016

Graduation

בסופ״ש שעבר נסענו לחוף המזרחי לחופשה קצרה בבוסטון וביקור בהארטפורד לכבוד טקס סיום הקולג׳ של בת הדודה של עומר. בוסטון הייתה כייפית, טעימה ומעט אירופאית, אבל על כך בפוסט אחר עם רשימת המלצות.
אז מה לובשים לטקס סיום? ההנחיה העיקרית שקיבלתי היא לנעול נעלי wedges כי צועדים על הדשא ובטוח שלא מתחשק לי לעזור לגננים להכין שקעים לשתילה מחדש. החוף המזרחי שונה מאוד בסגנון לבוש בקליפורניה. אצלנו כולם הרבה פחות מעונבים ורשמיים ובצד המזרחי הם הרבה יותר פרפי בסגנון הלבוש. ידענו שיהיה חם, אז אני הלכתי על שמלה קצרה וצבעונית מכותנה ועומר לבש חולצת פולו, אבל מסביבנו היו גברים בחליפות מלאות ונשים בחליפות שאנל (כולל התיק התואם).
להבדיל מהמוסדות בישראל, הקולג׳ים כאן קיימים כבר מאות שנים ושימרו כל מיני מסורות ואמונות טפלות. בת הדודה של עומר סיימה בטריניטי קולג׳ שנוסד בשנת 1823. הקולג׳ התחיל כמוסד קתולי, אבל היום הוא כבר לא כזה ויש בו אפילו סניף של הילל. ההיסטוריה נמצאת שם בכל פינה, כשהחצר המרכזית מוקפת בכנסיה ענקית ומרשימה וכיתות הלימוד נמצאות במבני לבנים בני כמעט 200 שנה.
אני לא יודעת לומר אם הטקס הרגיש לי מאוד חגיגי בגלל הלבוש של האנשים שהגיעו אליו (בכל זאת, מדובר במוסד שעולה 60 אלף דולר לשנה ויש שם לא מעט סטודנטים שההורים שלהם משלמין קצת יותר מזה, פשוט כי הם יכולים. בת הדודה של עומר היא בחורה חכמה ולמדה שם על מלגה), שוב, עם חליפות שאנל מקוריות, תיקי מעצבים יקרים (לא קייט ספייד, לואי וויטון ושאנל) ואף מורם אל על, או שמה האווירה החגיגית היא בזכות הטקסים הקטנים שנשמרו למשך 190 טקסי סיום. שורה תחתונה - זו בהחלט הייתה חוויה מעניינת.

מה לבשתי?
שמלה ממייסיס, 55$.
סנדלים של אירוסולס, 35$.
תיק של קייט ספייד, 150$.
משקפי שמש אופטיות מזני אופטיקס, 15$.

בהצלחה לכל הבוגרים, הוותיקים והטריים! 

3 תגובות:

Sofia אמר/ה...

השמלה מהממת בטירוף! ואת נראית נהדר (: נראה שכיף בבוסטון

sefi אמר/ה...

אני מאוד אוהבת את המסורות המוזרות שלהם ואכן מאוד אירופאי שם.
יפה לך השמלה!

ngoclan אמר/ה...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như địa chỉ bán máy đưa võng ở đâu uy tín.