1.4.2009

Abercrombie & Fox


אחרי שהיא קפצה עליי בפרסומת פלאש ברוטלית מכל אתר, נכנסתי לאתר של פוקס לראות את הקולקציה.
אני לא חובבת ענקית של פוקס, אבל לפעמים בשביל בייסיק, כמו גופיות או מכנסיים קצרים הם טובים, אבל לא יותר מזה. בגדי חוף מקסימום.
במעבר על הקטלוג שלהם גיליתי שגם המעצבים שלהם טיילו בתאילנד בקיץ האחרון. גם בתאילנד אפשר למצוא חיקויים למכנסיים המשובצים של abercrombie & fitch, גם בתאילנד יש שמלות עם כיווצים בחזה מבד, עם הדפסי פרחים ענקיים. (את השמלה הספציפית שבתמונה אני די משוכנעת שראיתי אחד לאחד בתאילנד).
פוקס ניסו להיות מאוד אמריקאים בקטלוג הזה. כל כך הם התאמצו לוודא שזה יצא אמריקאי שהם לא הסתכנו וגם נסעו לארה"ב לצלם את הקטלוג הזה.
והבגדים אכן נראים אמריקאים מרחוק. בזה לדעתי הם הצליחו.
אבל בשביל חיקוי של החיקוי התאילנדי של הבגדים אני חושבת שהם צריכים לגבות קצת פחות.

מאה פאקינג חמישים ותשע שקל בשביל מכנסון משובץ?! לא נראה לי שהמקורי עולה כל כך הרבה.
ופה הטעות שלהם. כי אם הם היו מתמחרים אותם ב70, הייתי הולכת וקונה שניים.
אבל הקטלוג בהחלט נראה טוב, וגם רוב הבגדים בו נראים איכותיים ואסתטיים (ורובם לא כאלה במציאות), וכמובן שבר רפאלי נראת פשוט נהדר כתמיד (נועם טור not my cup of tea).
אז שווה לבדוק אולי בסופעונה.אולי.

3 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

את כל כך צודקת! איך שראיתי את הקולקציה החדשה בחנות, ישר חשבתי על יותר מקצת דמיון לאברקרומבי. הייתה שם גופייה עם מן תחרה כזאת eyelet למטה (את בטח יודעת למה אני מתכוונת) כל כך דומה לגופייה משנה שעברה שחברה שלי קיבלה מאברקרומבי. אבל באופן כללי יש בפוקס דברים חמודים העונה.

שיקסע אמר/ה...

נועם טור ממש פרזנטור גרוע לפי דעתי...

קרן אמר/ה...

נראה לי שהם לקחו אותו כרקע לבר רפאלי.
ואני מסכימה איתך, הכל נראה עליו מטונף קצת.