20.6.2010

גמדים וענקים בחסות OPI

OPI החליטו לארגן לעשר בלוגריות משחק גמדים/ענקים קטן ונחמד. נעלולה לקחה על עצמה את הניהול וכך יצא שכל אחת קיבלה מייל ובו הודעה מי הגמד שלה ועבור מי היא הגמדת.

איך זה עובד?
כל גמד בוחרת עבור הענק שלה את גוון הלק שלטעמה יתאים לה. הענק שלי היא More4Me. הגמד שלי היא חן מThe closet.

תהליך הבחירה שלי:
התחלתי בלגשת לאתר של OPI. אתר מאוד נוח, ניתן לצפות בכל הגוונים שהחברה מציעה בעמוד הזה, הגוונים מסודרים בצורה מאוד נוחה ובכלליות, כל אחת יכולה למצוא את עצמה בפלטת הגוונים שלהם, כי יש שם פשוט הכל.
משם פתחתי את הבלוג של הענק שלי, כדי לקבל קצת השראה. היה קצת קשה לבחור גוון מתאים למישהי שאני לא מכירה וגם לא יודעת מה הטעם שלה, כי הבלוג שלה הוא לא בלוג תמונות אישי כמו שלי, אבל הצלחתי לדעתי לקבל כיוון וצימצמתי את המבחר העצום לידי 3 גוונים אפשריים.
מכאן פניתי לחפש באינטרנט איך הגוונים האלו נראים במציאות, וזה המקום להודות לכל בלוגי הלק באשר הם, הקלתם על חיי :) הלקים של OPI כל כך פופלריים ונפוצים שמנוע החיפוש של גוגל כבר יודע להשלים לבד את השמות של הלקים...

אלו שלושת הגוונים שבחרתי ומתוכם יגיע הזוכה שיקשט(בהנחה שהיא תאהב את הבחירה) את אצבעותיה של More4Me

Parlez Vous OPI
Funky Dunkey
Rumple’s Wiggin’
התמונות לקוחות מכאן ומכאן.

הבחירה הסופית היא Rumple’s Wiggin’, למה? כי הוא סולידי, אבל לא סולידי כמו Parlez Vous OPI, והוא מיוחד ומשוגע, אבל לא כמו Funky Dunkey. לדעתי הוא משלב בין העולמות ויהיה תוספת מצויינת לכל חובבת לקים מצויה.
מקווה שבחרתי טוב!

6 תגובות:

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

האמת, שאני הכי אוהבת את הסגול הבוהק באמצע, אבל היי - אני לא הענקית שלך :-)

נעלולה אמר/ה...

לדעתי זה גוון נפלא. יש בו עדינות שמתאימה מאוד לקיץ, ולדעתי more4me תתחבר אליו, כי היא נטולת סיבוכים בענייני לקים, לפחות ממה שאני יודעת עליה :)

קרן אמר/ה...

שרונה, גם אני הכי התחברתי אליו, למרות שגם מה שבחרתי אהוב עליי מאוד, אבל היה נראה לי שלענקית שלי הבהיר מתאים יותר.

נעלולה, אני גם חושבת שזה גוון מושלם לקיץ פסטלי, מקווה שהיא באמת תאהב אותו...

MORE4ME אמר/ה...

הי, סורי על התגובה המאוחרת נכנסתי רק עכשיו הביתה
תווווווווווווודדדדדדדדדדדדה הוא מקסים
סגול הוא בין הצבעים האהובים עלי  

קרן אמר/ה...

אז בחרתי טוב?! שמחה שאהבת :)

אנונימי אמר/ה...

I'm gone to tell my little brother, that he should also visit this website on regular basis to take updated from latest information.
Also visit my homepage ... Www.Prweb.Com