11.7.2010

שישי חווייתי

בשישי האחרון תכננו לסוע לנהריה. היינו אמורים לקחת את אח של החבר איתנו. רצינו להיות נחמדים, אז אמרנו לו שנבוא לאסוף אותו, מדיזנגוף. כמה חבל שהיינו מנותקים מהעולם ולא שמענו על השטות הזו שנקראת מצעד המוזיקה. ממתי יש מצעד המוזיקה בתל אביב? ומה זה בכלל אומר מצעד המוזיקה? למה צריך לצעוד בשביל זה?
לקח לנו 50 דקות להגיע מרמת אביב לדיזנגוף. סיוט. אמרנו לעצמנו שבכך הסיפור הסתיים ועכשיו אפשר סופסוף לצאת לנסיעה המעצבנת לנהריה. אבל לא, עצרנו בתחנת דלק בנמיר כדי לגלות שיש לנו פנצ'ר, נכנס בורג בגודל מכובד, כנראה באבן גבירול. החלפנו לרזרבי ונסענו. כמובן שבגלל כל העיקובים בדרך, נכנסנו לפקקים של יום שישי בכביש החוף. בשעה 2 בצהריים, אחרי 3 שעות על הכביש, הגענו ליעד, ייאיי!
טוב, מפה הדברים יכולים רק להשתפר. אכלנו בשר טוב לצהריים, התמוטטנו על המיטה לשנ"צ איכותי של שישי ובעיקר נחנו. גם זה צריך לפעמים. בשבת כבר חזרנו לתל אביב למרתון נקיונות נמרץ (גם את זה צריך לעשות מדי פעם).
מה לבשתי?
את החולצה הזו קניתי בארה"ב ברשת מאוד אמריקאית - Van Heusen. נתקלנו בחנות שלהם בסן פרנסיסקו. לא מדובר בפריטים מרגשים במיוחד, בעיקר ספורט אלגנט, אבל מהסוג המדוייק והאיכותי. המידות גם הן אמריקאיות וכך יצא שאני(אני!) קניתי חולצה מכופתרת במידה סמול, שגם נסגרת באזור החזה. מי היה מאמין. לצערי לא מצאתי את החולצה הזו בעוד צבע וחבל, כי היא מאוד נעימה ומחמיאה לגוף והיא נוחה לחורף וגם לקיץ במשרד הממוזג.
היא עלתה 15$ בלבד ושווה כל סנט מבחינתי.
צירפתי אליה מכנסונים מתמנון, 25 ש"ח.
חגורה מברשקה, 40 ש"ח לצמד חגורות.
צמיד פימו ורוד ומקושקש שקיבלתי מאמא.
סנדלים של סטיב מאדן(שמופיעים פה הרבה כי הם נוחים לי ומתאימים להכל), 240 ש"ח.
לק ורוד-כתום ניאון שקיבלתי מתנה מטולי במפגש בלוגריות האחרון של קליניק(תודה! הוא נפלא לקיץ!).

3 תגובות:

Odeliaa אמר/ה...

חולצה מקסימה!

marjorie morningstar אמר/ה...

מצעד המוזיקה? מוזר, גם לי אין שמצ של מושג. ודווקא הייתי בשישי בבוקר באזור דיזנגוף, אבל בטח מוקדם מדי.

קרן אמר/ה...

אודליה, תודה!

מרג'ורי, המצעד היה באזור הטיילת, אבל השפיע על כל צפון ומרכז העיר. כנראה שלרוב תושבי העיר לא היה מושג, אל תרגישי מזניחה :)