18.7.2010

סיום והתחלה

בחמישי האחרון ביקרנו בפתיחת תערוכת הבוגרים של שנקר. המון לחץ עבר על הבוגרים בשבועות האחרונים, לילות בלי שינה והסנפת אדי דבק תוך הדבקת חלקיקי ענק אחד לשני. חברה שלי סיימה השנה במחלקה לעיצוב פנים והגענו בערב הפתיחה כדי לראות ולתמוך. תמיד חשבתי שתואר במדעי המחשב או הנדסת חשמל הוא קשה ואינטנסיבי, אבל היום, אחרי שראיתי מה עובר על הסטודנטים לעיצוב(מכל המחלקות) אני מבינה שהתואר שלהם מגיע עם הרבה יותר מכשולים. לא קל ליצור ולהיות יצירתי תחת לחץ וזו אחת הדרישות העיקריות מסטודנט לעיצוב. אני לא חושבת שהייתי עומדת בימים ללא שינה וכל הסטרס שמופעל עליהם. אז לכל הסטודנטים והבוגרים, שאפו!
ניצלנו את ההזדמנות ועל הדרך כבר שוטטנו גם בשאר המחלקות. התרשמתי מאוד מעבודות הגמר של סטודנטים לעיצוב תכשיטים ועיצוב אופנה, בהמשך השבוע אני מתכננת פוסט מפורט עם תמונות שצילמתי שם. התמונות שמופיעות כאן צולמו בתצוגה של בוגרי תקשורת חזותית.
משם המשכנו לאבן גבירול, התחשק לנו פלאפל, אבל לא מצאנו חניה. לחבר היה רעיון מקורי שהתברר כמאוד אירוני, לקחת את הפלאפל איתנו ולאכול אותו בפארק הירקון הסמוך(יחסית). למה אירוני? כי מצאנו את עצמנו יושבים בפארק בשעה 10 בערב ומסביבנו רוכבי אופניים ואנשים שרצים. היה קצת משעשע לשבת ולאכול פלאפל על ספסל בין הרצים. אבל האשמה כאן נופלת על המתכנן של הפארק, למה לכוון את הספסלים אל מסלול ההליכה והאופניים ולא אל הנחל?
אבל בכל זאת היה נחמד. מקווה שגם לכם היה סופ"ש טוב.
מה לבשתי?
שמלה/טוניקה מH&M בעזריאלי, 120 ש"ח.
חגורה מברשקה, 20 ש"ח.
צמיד מדיווה, 20 ש"ח.
טבעת של קרן וולף, מתנה.
סנדלים מאסוס, כ60 ש"ח.

11 תגובות:

sefi אמר/ה...

יפה לך לבן ואוורירי, איך התגברת על השקיפות?
לא יצא לי להגיע לתערוכה, אבל אולי עוד אספיק.

קרן אמר/ה...

תודה. הניצחון על השקיפות התאפשר באמצעות חצאית תחתית פשוטה בצבע גוף. שנים חיפשתי אחת מוצלחת בחנויות בארץ ורק בטרגט בארה"ב מצאתי אחת טובה שמגיעה באורך מיני.

כדאי לך לנסות להגיע. יש שם המון מה לראות.

אנונימי אמר/ה...

באמת יפה לך לבן, אבל לי יש בעיה עם חגורה שמולבשת שלא על קו התפר של החולצה (כשיש כזה). במקרה הספציפי, הקו הוא מתחת לחזה ולכן היה מסתדר לי יותר לו החגורה היתה מונחת על גביו. נראה לי שהיה יותר מוצלח ובטוח גם היה מחמיא לך

קרן אמר/ה...

תודה על המחמאות. אני מסכימה איתך, החגורה פשוט זלגה לה למטה... אבל ראיתי את זה רק כשהעברתי את התמונות למחשב וזה היה מאוחר מדי :)

אני גם לא אוהבת לשים חגורה כשיש קו מותן מוגדר בבגד, הבעיה היא שבחלק מהבגדים היום ממקמים אותו גבוה מדי ואז כששמים חגורה כל כך גבוה זה נראה טיפה מוזר.

אנונימי אמר/ה...

נכון את צודקת, גם לי זה היה נראה מוזר בהתחלה, אבל היום אני לא יכולה למקם חגורה במקום אחר...זה מאד יפה לדעתי, במיוחד למישהי רזה וגבוהה כמוך. בקשר לבעיה של החגורה הזולגת, קניתי לי כמה חגורות אלסטיות דקות, בזהב, כסף, שחור ואדום, ואני מוצאת שהן שימושיות לי כמעט לכל צבע. והן גם כמובן מקובעות במקום ולא זולגות...

קרן אמר/ה...

שוב תודה על המחמאות, אבל במקרה שלי, כדי שיראו שיש לי מותן אני חייבת למקם אותה מעט נמוך יותר. את יודעת איך זה, לכל אחת יש את ההפרעות שלה...

אני מחפשת כבר המון זמן חגורה אלסטית באדום ובשחור, אבל מוצאת רק את המתכתיות בכל מקום. איפה רכשת את שלך?

אנונימי אמר/ה...

לא נעים לי לומר לך, אבל...בחנות קטנה ומקסימה בסוהו בניו יורק...את המתכתיות באמת רכשתי כאן. אכן, לכל אחת ההפרעות שלה, בהחלט מסוגלת להתחבר למשפט הזה.

קרן אמר/ה...

כמובן שניו יורק. חזרתי משם לפני 3 חודשים, אז פספסתי...

אנונימי אמר/ה...

לא להאמין שחלפו כבר 3 חודשים! ושזה יהיה הפספוס שלך בחיים...אני טסה לשם כנראה בעוד כחודש, אם אמצא, אקנה לך. תעמדי בעלות של 25$ לשתיהן???...

קרן אמר/ה...

באמת לא להאמין, כל כך בא לי שוב!
כיף לך שאת נוסעת. איזו חמודה על ההצעה, תודה רבה! בטח שאעמוד :)

Fashion Matters אמר/ה...

טבעות מהממות!