28.7.2010

הסושיה

ברביעי שעבר הוזמנתי לטעימות מהתפריט החדש של רשת מסעדות הסושיה.
אפתח בשני וידויים:
1. אני לא אוכלת דגים. שונאת את הטעם, המרקם וכמובן הריח. מבחנתי גם אצה זה דג ולכן מעולם לא אהבתי סושי וגם לא בגרסה ה"צמחונית"(סושי לא נחשב צמחוני בכל מקרה? דג זה צמחוני...). ניסיתי סושי צמחוני פעמיים בעבר ולא אהבתי.
2. החבר מאוד מחבב את הסושיה. חדר הכושר הקודם שלנו היה בסמוך לסניף של הרשת והחבר ניצל רבות את הקרבה הזו.
אז אחרי הוידויים האלה, אפשר להבין למה הזמנתי את פרי להצטרף אליי לטעימות, או בשמה המוכר יותר "מפלצת סושי"!
פרי בחורה רזה ונאה, כבר ראיתם, שמאוד מקפידה על האוכל שלה. אבל כשזה מגיע לסושי, היא יכולה לצרוך כמויות מפתיעות במיוחד. היו כמה נקודות במהלך הערב שבהן היא ציינה שהיא מלאה ולא יכולה יותר, אבל איכשהו עוד סושי מצא את דרכו אליה :) אז תודה שהצטרפת!
אספר על המנות היותר מוצלחות שפרי טעמה. מנת הצלופח המעופף היתה מוצלחת במיוחד, הצלופח בעל טעם מאוד מיוחד. מנה נוספת שהיתה טעימה היא הסנדביץ' סושי, מנה גדולה במיוחד שיכולה להספיק כארוחה לאדם אחד. מנת הסלמון המעופף היתה טעימה גם היא, אבל בעיקר לאוהבי הסלמון המעושן. מנת הטונה הצרובה ומנת הכדורי סושי היו פחות מוצלחות ביחס לשאר המבחר.
אני קיבלתי מנת סושי צמחוני שלראשונה באמת טעמתי ונהנתי. בהתחלה לקחתי ביס מתוך נימוס, בכל זאת הכינו את הרול במיוחד בשבילי, אבל את השאר כבר המשכתי לאכול כי היה טעים. טעם האצה נבלע בין הבטטה בטמפורה והפטריה המעניינת. המלפפון סקין היה לא פחות מגאוני!
בהמשך, כשכבר חשבנו שסיימנו לאכול, זרמו לשולחן מנות מן הווק. נודלס ואורז עם רצועות עוף מוקפץ בתיבולים שונים. המנות לא מופיעות בתפריט באתר ואני לא זוכרת בעל פה את הפירוט שלהן, אבל כדאי לכם לנסות את מנת הנודלס הירוקה, מתחרה בכבוד בנודלס הירוק של הג'ירף.
כמה נקודות לחיוב ואחת לשלילה. במסעדה ניתן לקבל גם רוטב סויה דל נתרן, יש אנשים שזה קריטי מבחינתם. ניכר כי העובדים מאוד מקפידים על ניקיון. משטח העבודה מנוקה לעיתים תכופות וכולם עובדים עם כפפות חד פעמיות. התמחור של המנות במסעדה די נוח ובחלק מהמנות אפילו זול. ולשלילה, כי צריך לאזן את כל הטוב הזה, השרותים לא היו נקיים כל כך וחבל, מקווה שזה היה מקרי.

תודה לאודליה על כל התמונות(חוץ מהמלפפון סקין)!

12 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

כדורי סושי? מה זה אומר? נשמע מעניין..
ולגבי הניקיון- טוב לדעת שנקי שם (דגים בקיץ, עם כל אהבתי הרבה לסושי, תמיד מעוררים בי חששות), אבל יש לי מין אמונה טפלה כזו שמצב השירותים במסעדה משקף את מצב המטבח.
אני מקווה להתבדות..
באיזה סניף אכלתם?

קרן אמר/ה...

כדורי סושי זו מנה של שלושה כדורי אורז עטופים בדג.
בדרך כלל אני מסכימה איתך לגבי כלל האצבע הזה, אבל אני יכולה להרגיע אותך שאני בעלת קיבה מאוד רגישה והרגשתי מצויין יום אחרי. הם יותר נקיים מרוב הסושיות שיצא לי לראות.
אכלנו בסניף הרצליה פיתוח

marjorie morningstar אמר/ה...

הממ.. סניף אבן-גבירול תמיד נראה לי קצת מג'וייף, אולי בגלל שהוא על הכביש כמעט ובעל אופי מזנוני שכזה.
לסניף הרצליה פיתוח בטח לא אגיע בקרוב, אבל לרוטשילד כן, אז אשתדל לשתף בתובנות.

קרן אמר/ה...

יצא לנו להזמין כמה פעמים מהסניף הזה, אבל לא ביקרתי בו(מעבר ללחלוף על פניו). סניף תל ברוך גם לא רע, אבל אני מניחה שהוא מרוחק לך באותה מידה כמו הרצליה. שתפי, זו מצווה :)

נעלולה אמר/ה...

הייתי גם אמורה להגיע ו-ויתרתי :(

קרן אמר/ה...

היית בים המלח...

פרי (מפלצת הסושי) אמר/ה...

תודה לקרן שהזמינה אותי להנות ממטעמי הים :)

קרן אמר/ה...

בכיף קוקי!

VanityGirl אמר/ה...

לא מבינה איך אפשר לא לאהוב סושי. שמחה בשבילך שהתבדית לפחות בגזרה הצמחונית...

קרן אמר/ה...

כי דגים זה פיכס :)

Odeliaa אמר/ה...

מה פיכס?
דגים נאים זה טעים :-)

קרן אמר/ה...

את מוכנה לאכול את הדגים שלך רק אם הם חתיכים? :)

רק שתדעי שאני מאוד התאמצתי לא להתפרצף מול כל הפישי פישי הזה, החבר מקבל רפרטואר פרצופים שלם כשהוא אוכל סושי...(אני לא כזו נוראית בדרך כלל, רק כשזה נוגע לדגים).