6.8.2010

טרי טרי

התמונות כאן צולמו ממש עכשיו ולכן מוטיב הטריות בכותרת. היום בבוקר קמתי לבוקר של מקרר חדש, אחרי שתרמנו את "האנדרטה" , מקרר אמנה 22 בערך בגילי ששימש אותנו בשנתיים האחרונות. בתוך מקרר חיכה לי "מוו", המתחרה החדש של טרה במילקי הותיק. האמת, עד שלא עברתי לגור עם החבר מעולם לא טעמתי מילקי. אני לא מהטיפוסים שאוהבים מעדנים ופרט לקצפת מלמעלה, שאר המילקי לא עניין אותי. אבל אי אפשר תמיד לאכול לחבר מהקצפת ולהשאיר אותו עם המעדן, אז התרגלתי גם לאכול מדי פעם את הכל. לדעתי מוו יותר טעים ממילקי. הטעם של המעדן מזכיר את באדי והקצפת טעימה יותר ומרגישה פחות מהונדסת. אבל זה מאוד תלוי בהעדפת הטעמים שלכם, שניהם טובים. למה כתבתי על כל זה? כי דיברו כל כך הרבה על המוצר הזה, עד שלא היה ניתן להתחמק. שנים ניסו ליצור מתחרה למילקי, שמחזיק במכירות של 30% מהשוק, וכל החברות האחרות רוצות נתח. נראה לי שטרה הצליחו, עכשיו נשאר רק למתג אותו ומכאן הדרך למיליונים סלולה.
עוד שבועיים בערך יגיע יום ההולדת 25 שלי(23 לאוגוסט) ובדומה לשנה שעברה, גם השנה אני לא נרגשת במיוחד. יש בי בעיקר תהיות ומיני חשבונות עם עצמי. נראה לי שמצבי סביר :)
השבועות הקרובים שלי יהיו עמוסים במיוחד, בעיקר בעבודה, אבל זה מאוד חיובי. אז יכול להיות שהעדכונים ייפחתו, מבטיחה לפצות על הכל בספטמבר :)
מה לבשתי?
גופיה ששיפצרתי מקומביניזון של סבתא(שמעולם לא נלבש).
מכנסונים של תמנון, 25 ש"ח.
שרשרת שקיבלתי במתנה מההורים של החבר.
סנדלים מאסוס, כ60 ש"ח.
משקפי שמש של אירוקה, מתנה במסגרת פרוייקט הבלוגרים.
סופ"ש נעים לכולם, מקווה שניפגש שוב בקרוב...

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

המון המון מזל טוב ליומולדת המתקרב... לא סיפרת שהתפטרת? האם התחלת מקום עבודה אחר? מרוצה? אחלה יום ושבוע

קרן אמר/ה...

תודה!
אכן התפטרתי, אבל התחלתי לעבוד בתור עצמאית במקום, כלומר עבודה מהבית, אז אני מאוד מרוצה מהמשרד החדש :)
שבוע טוב!

אנונימי אמר/ה...

תמיד נראה לי מצד אחד שזה נורא כייף לעבוד מהבית, אבל מצד שני, לא ממש צריך להתלבש לעבודה, אם את מבינה למה אני מתכוונת...זה אומר שנראה פחות תמונות לבוש מצידך?!...לא מוכנה לזה! חחח. בהצלחה!

קרן אמר/ה...

האמת שמדי פעם יוצאים מהבית לפגישות עבודה, אבל לרוב זה כולל לבוש שמרני יותר ולא ממש פורץ :)
ולמען האמת, רוב הצילומים לבלוג מתרחשים במהלך הסופ"ש, כי זה הזמן היחידי שבו החבר יכול לצלם אותי...
אז אל חשש :)
תודה רבה!