19.8.2010

מתנות מבולגריה

בשישי האחרון נפגשנו עם פרי למשקה ומזגן, את זה כבר חלקתי אתכם בתחילת השבוע. מה ששמרתי לטרום סופשבוע הוא את הפוסט שבו פרי מופיעה. פרי תמיד מתלבשת יפה ומושקע, את זה כל אחד יגיד(לא רק החברה הכי טובה...) אבל הפעם פרי הגיעה עם פריטים מאוד מיוחדים שריח חו"ל נדף מהם. אפשר להבין מהכותרת, הפריטים שפרי לובשת הגיעו הישר מבולגריה ונבחרו בקפידה על ידי אמא של פרי. רוזה, כל הכבוד! עשית עבודה מצויינת. מי היה מאמין שבבולגריה יש כאלה אוצרות. לפני כמה ימים קראתי בבלוג של CV(מצטערת, לא מצאתי מה שמך בבלוג) על כך שהיא נוטשת אותנו ועוברת ללימודי אופנה בניו יורק. היא כתבה שלפני הנסיעה היא מעוניינת לחדש את המלתחה ושהיא בטוחה שזה נשמע לכולנו מטורף. אז נכון, כשקראתי חשבתי שמשהו לא מאוזן אצל הבחורה, אבל אז הבנתי משהו. הרי אחת הסיבות שאנחנו נהנים לקנות בחו"ל היא העובדה שזה הופך אותנו למיוחדים יותר, לא רק בגלל המחיר הנוח. לפי הלוגיקה הזו, CV מאוד הגיונית. הרי בניו יורק אין קסטרו/רנואר/גולף ופריטים שלהם יהיו ייחודיים שם.
במבט ראשון, זו נראת כמו שמלה עם הדפס נעלי בלרינה עדין. במבט שני ושלישי, מבינים שמדובר באוברול עם טריק, ממש כמו זה שהיה אופנתי כשהיינו ילדות. למי מבינינו לא היו מכנסי חצאית? אני חושבת שעדיין יש לי בארון(אצל ההורים) אחד מוצלח במיוחד שנקנה ברשת TNT כשרק נפתחה, בהדפס פרחי הוואי בירוק זית (צריכה לזכור לבדוק אותו).
על הנעליים באמת שכבר אין לי מה לומר. את האובססיה האחרונה שפיתחתי כלפי פפיונים אפשר לראות בכל הפוסטים האחרונים. פרי, יש לך מזל שאנחנו לא באותה מידה, כי אחרת הייתי משאירה אותך לחזור הביתה יחפה. האמת שאחר כך חשבתי על זה, וזו ממש לא בעיה לשפצר סנדל קיים. קונים סנדל בצורת T ומוסיפים לו פפיונים. כשאתפנה(כנראה שכבר יהיה קר לסנדלים) אנסה לעשות את הDIY הקטן הזה ולהעלות לבלוג. אם מישהי לקחה יוזמה לפני ומעוניינת להציג כאן, שלחי לי תמונות!
להלן התיק המפורסם. הוא לא בדיוק הסטייל שלי וכבר הודתי בפני פרי שכשהוא נעלם באורח מסתורי, לא בדיוק הזלתי דמעה. אבל על פרי הוא דווקא מתאים. אולי פשוט התרגלתי?
יום שני יומולדת... ובינתיים, סופ"ש נעים לכולם!

5 תגובות:

ביני אמר/ה...

התיק נעלם וחזר? איך הוא חזר???
זה השטן!

קרן אמר/ה...

כנראה שיש לו יכולות שאפילו אנחנו לא מודעות להן...

נעלולה אמר/ה...

קוראים לה סיון :)

קרן אמר/ה...

תודה :)

אנונימי אמר/ה...

Aωesomе! Its іn fact геmarκablе article,
I hаvе got much сlеar іdeа οn thе topic
of from this ρiеce of wгіtіng.
my web page - similar web site