15.8.2010

Summer moved on

תמיד בתקופה הזו של השנה, אמצע אוגוסט, כשכל מי שיכול עולה על מטוס הרחק מכאן, אני מתחילה להבין שהקיץ עומד להסתיים. יש משהו בשבועיים הראשונים של אוגוסט, שגורמים לנו פשוט לרצות שהוא יגמר. החום המעיק, הדביקות, הילדים שמסתובבים חסרי מעש כי נגמרו הקייטנות, האנשים המרושעים האלה שיצאו לחופש ולא לקחו אותנו איתם...
אבל לי זה גם מאותת שעוד יום הולדת מתקרב ובקרוב אגדל בעוד שנה.
אני זוכרת שבתור ילדה תמיד קינאתי בכל הילדים שיום ההולדת שלהם חל במהלך שנת הלימודים. יום ההולדת שלי תמיד היה בחופש, השבוע האחרון של החופש הגדול, אם להיות מדוייקים. תמיד רציתי שיביאו לי בלונים לבית הספר, אבל זה לא קרה, כי אין בית ספר באוגוסט. עוד מגבלה שהגיעה בגלל התאריך המסויים היא הדרך לחגוג. בעידן טרום הפייסבוק, כדי להזמין אורחים ליום ההולדת, היה צריך לצלצל לכל אחד ואחד מהם, כי לא ממש נפגשנו בבית הספר... אז תחשבו על כל אותם ילדים "מקופחים" שחוגגים יום הולדת בחופש הגדול ותדעו שיש להם חסך :)
בשישי האחרון יצאנו עם פרי לשתות משהו בהרצל, כנראה שהחום גורם לאנשים להישאר בבית, כי רוב המקומות נראו ריקים מהרגיל. דיסקסנו על תוכניות היומולדת שלי. אז מלבד יום פינוק עם החבר בתאריך עצמו, החלטתי ללכת על חגיגה צנועה וקטנה אצלנו בדירה. אני פשוט לא מצליחה לחשוב על מקום שאשמח ללכת אליו ולרקוד מבלי לסבול מעומס חום, תיירים וצפיפות. בבית יש אחלה מזגן!
מה לבשתי?
שמלה מH&M בעזריאלי, 120 ש"ח.
סנדלים של סטיב מאדן, 240 ש"ח.
שרשרת מאסוס, 60 ש"ח.
תיק שהושאל מאמא.
קדימון קצר להמשך השבוע בבלוג: פוסט אורח של פרי עם מתנות שוות מבולגריה ורשמים מתצוגת האופנה של מותג הגברים Sketch.

ואם אתם כבר כאן, אשמח אם תקפצו לבלוג של דוגמנית ותצביעו בעדי בתחרות הסטייל שלה, בכך תעזרו לי לזכות בפריטי מעצבים. תודה!

4 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

איך היה בסקץ'? מאוד רציתי להגיע אבל סוף סוף הקבלן נזכר לתת לי אישור להתחלת הטופס טיולים לפני מפתח - אז מן הסתם העדפתי ללכת לדירה :)

קרן אמר/ה...

היה נחמד מאוד. תצוגה יפה ולא ארוכה מדי. רק מסכנים הדוגמנים שהיו צריכים להתהלך בחום הזה עם סוודרים ומעילים...

בשעה טובה! מקווה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר, ומהר.

LookinFab אמר/ה...

אהבתי את האיפור, מאוד מחמיא לך!

קרן אמר/ה...

תודה!