14.11.2010

טבעי

אז אחרי שנהנתי מכל המחמאות שלכם לגבי התספורת במצבה המפונפן ומטופל במסירות על ידי אלי, הגיע הזמן לראות איך היא נראת באופן טבעי. אני מרוצה מהתספורת גם בלי פן, כי היא מין שדרוג לתספורת שהיתה לי עוד קודם. ברור שהקווים החדים והמיוחדים שלי יותר מודגשים כשיש פן, אבל אני לא מצליחה להגיע לתוצאה הזו בעצמי וכנראה שהחבר לא יהיה מרוצה במיוחד אם אציע לאלי לעבור אלינו לדירה ולטפל לי בשיער כל בוקר... מה שהכי משעשע כאן זה שהמשפחה שלי מעדיפה אותי במראה הטבעי. אבא שלי הגיב לתספורת עם הפן ב"זה מלוקק מדי" ואמא שלי הסתפקה ב"אני מעדיפה אותך בלי פן". אבל ככה זה, משפחה צריכה לאהוב אותך כמו שאתה :)
בשישי לא עשינו יותר מדי, בעיקר עבדנו ובשעת לילה מאוחרת התפנקנו עם איזה קוקטייל מול הפרק של האנטומיה של גריי משבוע שעבר(אנחנו בדליי קל, חוסר בזמן...). בשבת קפצנו להורים לארוחת צהריים מוקפצת במיוחד. אבא שלי מכין מוקפצי ירקות בווק במיומנות של עובד ותיק בג'ירף. התחשק לי להתלבש נחמד, למרות שתמיד כשאנחנו קופצים להורים אני טורחת להתלבש, אני לא מאלה שקופצים להורים בפיג'מה. אז שלפתי את השמלה הזו ממנגו והרכבתי סביבה אאוטפיט שלא יצא לי עדיין ללבוש. הקיץ המתמשך הזה גורם לי לנצל עוד יותר את המלתחה, כבר כתבתי על זה בפוסט שבוע שעבר. הרי בתאריך הזה כבר היינו אמורים להיות עמוק בתוך קולקציית החורף ואחרי החלפת ארונות. נראה שיש לנו עוד לפחות שבוע אחד של אוגוסט בתוך נובמבר(התחזית ממש לא אופטימית, 30 מעלות ומעלה). מעניין איך החנויות יתמודדו עם זה. בינתיים אין מה לקנות בחנויות כי הכל חם מדי וצריך להסתדר עם מה שאגרנו מהקיץ. הגיוון מתחיל להיות קשה וקשה יותר, אבל אני מרגישה שגם הפעם הצלחתי לרענן לעצמי קצת :)מה לבשתי?
שמלה ממנגו, 60 ש"ח אחרי שובר הנחה.
צעיף מסבתא.
נעליים שאמא קנתה לי, עלו לה 120 ש"ח.
ז'קט ג'ינס מאיביי, כ65 ש"ח.
משקפי שמש של אירוקה.
לק של קסטרו.כמה מילים על הלקים של קסטרו. העברתי אחד מהם לאמא וארבעה נוספים מחכים שאממש את התכנון, השאר שלי. מה יש לי לומר עליהם? הם פשוט מעולים. אלו שניסיתי נראו טוב גם בשכבה אחת(אבל היו מרשימים עוד יותר בשתי שכבות). גם עליי וגם על אמא שלי הם מחזיקים מעמד המון זמן. הם החזיקו לי חמישה ימים ברציפות על האצבעות מבלי להתקלף בכלל. ושטפתי כלים באותו שבוע, ניקיתי את הבית, עשיתי כביסה ואפילו התקלחתי! החבר טוען שהוא היה נלחץ במקומי, אבל הם נטולי רעלים ופשוט עמידים. הסרתי אותו אחרי 5 ימים כי פשוט נמאס לי ממנו. זה מעולם לא קרה לי עם לק. היחידים שהחזיקו אצלי הרבה יחסית זה OPI וגם זה הגיע בשיא ל3 ימים. אז אני ממליצה עליהם בחום. המחיר שלהם גם לא גבוה במיוחד, 29 ש"ח אם אני לא טועה. שווה.

11 תגובות:

Mirelle אמר/ה...

זה מהמם גם בלי פן. זה מזכיר מאוד את התספורת שהיתה לך קודם, אבל עם טאץ' קצת אחר. בקיצור, זה מהמם לך כך או כך והשמלה הזאת מעולה! רק אני לא מוצאת כלום במנגו...

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

באמת לא הגבתי על הקודם - ונראית נפלא!

את נראית נפלא גם פה. אני קניתי לי לפני כמה חודשים מחליק קרמי נחמד, שהשתמשתי בו בדיוק פעמיים (חשבתי עליו אתמול כשסבלתי מ"לא ישר ולא מתולתול" גרוע במיוחד). יש כאלה זולים ונחמדים, לימים שבא לך להתפנפן.

LookinFab אמר/ה...

איזה אווטפיט שיקי וחמוד! אהבתי! במיוחד הג'קט, מציאה אמיתית.

תנסי את הלקים של essie, מחזיקים לי שבוע!!

קרן אמר/ה...

מיראל, אכן טאצ' קצת אחר, של קוסם :)
תודה על המחמאות, כיף לי! וגם אני בדרך כלל לא מוצאת שם כלום. רוב הדברים יושבים עליי מוזר או קטן בחזה. זו באמת מוצלחת. אמא שלי זוממת עליה, אבל היא רזה ממני אז היא לא יכולה לבזוז...

שרונה, תודה! אני עושה לך הנחה של תגובה אחת על שני פוסטים, אבל זה חד פעמי בלבד, שלא תתרגלי :)
אני חוששת שמחליק קרמי לא יעשה את העבודה כאן. השיער שלי דווקא מאוד נוח לעבודה וגם עם פן פשוט הוא הופך לחלק. הענין הוא שהוא לא פשוט החליק את השיער, אלא נתן לו צורה אחרת ונפח מאחור. תוצאה שאני לא אשיג לעולם, פשוט כי אין לי את המיומנות או הסבלנות. השתמשת בשלך פעמיים כי הוא לא מוצלח או כי את סובלת מחוסר סבלנות להתעסקות הזו כמוני?

תמרה, תודה! אני שמחה לשמוע שאהבת. הז'קט ממתין בסבלנות שיתקרר קצת ואז הוא יוכל לבלות מחוץ לארון :)
לק של אסי עושה את דרכו אליי הישר ממוכר מומלץ באיביי. מעניין לראות מה תהיה התוצאה. בינתיים הלקים של קסטרו ממש מספקים את הסחורה. רק שיביאו עוד גוונים ואני מסודרת פור גוד.

sefi אמר/ה...

השיער שלך ניראה מקסים גם כאן.
האמת היא שזה די המדד ליכולתו של הספר. אם הוא מספר באופן כזה שגם ללא הפן השיער ניראה טוב, זה אומר שהוא יודע להתאים את התספורת לכל סוג שיער.
ואני שמחה שמצאת לקים שמחזיקים עלייך כל כך הרבה זמן. אני עדיין לא פגשתי כאלה.
שיהיה שבוע מתוק וצבעוני כמו האאוטפיט החמוד שלך.

4ME אמר/ה...

איפה התמונות של המוקפץ ? (תלונה :-)

קרן אמר/ה...

ספי, את צודקת. זה יכול להיות מתסכל שספר עושה לך תספורת שיפה רק כשאת יוצאת ממנו.
לגבי הלקים, זה מאוד משתנה. יש לי חברה שאורלי מחזיק עליה שבוע ועליי לא יותר מיומיים. האמת שניסיתי את המחזק ציפורניים של סאלי הנסן, השקוף מהסדרה של המחזקים הצבעוניים, והוא מאוד עזר ללק להחזיק עוד יותר זמן על הציפורן. אולי זה יעזור גם לך.
שבוע מתוק וקריר גם לך!

4ME, בפעם הבאה שאבא שלי מקפיץ אני אדאג לצלם את הלפני ואחרי. האמת שאמא שלי עושה את כל עבודות הסו-שף ומכינה לו קערות עם הירקות כמו בתוכנית בישול, זה מאוד צבעוני ויפה :)

VanityGirl אמר/ה...

תספורת מקסימה! גם אני מעדיפה אותך בלי פן.
שמחה לשמוע שהלקים מחזיקים עלייך כל כך הרבה. אצלי זה אף פעם לא קורה... מזל שהם הגיעו אל הציפורניים הנכונות.
אוהבת את השמלה!

אנונימי אמר/ה...

התספורת ממש מתאימה לך:)
ומעניין מה שאת אומרת בקשר ללקים, כי אני קראתי ושמעתי מחברה טובה שניסתה שהם ממש לא איכותיים ומתקלפים תוך שניות...

קרן אמר/ה...

Vanity, בתור לקלקנית את אמורה לאהוב מראה יותר מלוקק...זה הכל בגלל שאת לקלקנית ליברלית :)
בהחלט, ואני מודה לך בכל יום שאני מעבירה עם אותו הלק! אני מניחה שאצלך הם לא מחזיקים עקב חוסר סבלנות וללא קשר לעמידות הלק, לא?

אנונימית יקרה, תודה!
אני מניחה שזה מאוד משתנה מציפורן לציפורן. כמו שציינתי, יש בחורות שOPI או אורלי מחזיקים עליהן המון זמן ועליי הOPI מחזיק שלושה או גג ארבעה ימים ואורלי יומיים גג. זה כנראה מאוד תלוי. בכל אופן, גם עליי וגם על אמא שלי(עמידות ציפורניים זה כנראה תורשתי) הלקים של קסטרו החזיקו הרבה יותר מכל לק אחר. אז כנראה ששווה לנסות. תבקשי מהחברה שתעביר אליך את הלק, אולי לציפורנייך יהיה יותר מזל :)
בהצלחה! מנסיון טרי, למצוא לק שמחזיק שבוע זה כיף לא נורמלי!

VanityGirl אמר/ה...

לא. אצלי יש בעיית עמידות ממשית. חוסר הסבלנות היא אמנם תכונה שהתברכתי בה, אבל היא לא קשורה לבעיית העמידות. כמעט לא היה לי לק שהחזיק עלי יותר מיומיים. ואם החזקתי עם לק שלושה ימים זה היה מתוך סלחנות לקילופים זעירים ולא מפני שהוא נראה מושלם.