18.12.2010

סופ"ש צפוני

בשישי נסענו לנהריה לסופ"ש ארוך במיוחד. אנחנו חוזרים למרכז רק בשני בבוקר בגלל חתונה בראשון בערב. אני חושבת שזו הפעם הראשונה שאנחנו נשארים בנהריה בשבת בערב. בדרך כלל אנחנו יוצאים בשבת בצהרים כדי לא להתקע בפקקים וכדי להנות מכמה שעות של שבת בבית. שבת אחה"צ תמיד היה הזמן השקט שלנו. "לשים קצת את הראש", לקרוא קצת באינטרנט, לסדר את הבית, להשלים פערים בסדרות של השבוע ובעיקר, לשבת בשקט רק שנינו. אז הפעם אנחנו כאן בשבת אחה"צ ודווקא העברנו אותה די נחמד למרות שלא היינו בבית.
הבית מלא עד הסוף לסופ"ש. לחבר יש 3 אחים, הוא השני בגיל. וכל הכבוד לאמא שלו ששרדה עם 5 גברים בבית ובלי אישה אחת לרפואה. כולנו הגענו לכבוד החתונה ועשינו גשר על ראשון. מזמן לא יצא שכולנו כאן יחד וזה דווקא נחמד. אני לא רגילה למשפחה כל כך גדולה, לי יש רק אח אחד קטן(שכבר לא כל כך קטן והשתחרר בשבוע שעבר), כך שכשכאן אומרים שהבית מלא, הוא בהחלט מלא :)
היום יצא לי לצלם את הגלים היפים בחוף בצת. טיילנו קצת לאורך החוף במזג האוויר ההפכפך של הצהריים ויצאו תמונות ממש יפות. לאט לאט אני לומדת איך לעבוד עם המצלמה וזה נחמד אבל גם דורש אימון ולפעמים אני מתייאשת וחוזרת למצב אוטומטי.
מה לבשתי?
שמלה מפוראבר21 ב40 ש"ח.
גרביונים של גאפ ב35 ש"ח.
צעיף שקיבלתי מתנה מג'ואנה.
קרדיגן מאולד נייבי ב70 ש"ח.
משקפי שמש מתנה מאירוקה.
שרשרת מרביד.
נעליים של Aerosoles.
מחר שבוע חדש, אבל שלי יתחיל רק ביום שני. שבוע טוב!

2 תגובות:

Mirelle אמר/ה...

הגרביונים! אני שמתי עין על כאלה באפור. דווקא נשמע כמו סופ"ש ארוך ומנותק וכייפי במיוחד. תהנו!

קרן אמר/ה...

אז כדאי לך לקנות, כי בגאפ יש כבר 1+1 על האביזרים, אז זה יצא שווה. האפורים באמת יפים, אבל יש לי כבר משהו דומה ולכן בחרתי באפורים עם נקודות.
באמת היה כיף להתנתק קצת, במיוחד אחרי כל העומס שחווינו. תודה!