3.4.2011

שישי מושחת

בשישי האחרון קמנו מאוחר יחסית, דבר שמאוד לא מתאים לנו. אחרי כמה השלמות וסידורים במרכז המסחרי ליד הבית, החלטנו לנצל את היום היפה ולצאת להסתובב במרכז תל אביב.
עלינו על קו 25 וירדנו בסנטר. משם הכיוון היה ברור, בוגרשוב 39. מה יש בבוגרשוב 39? מאפה בצק עלים קטן וחלומי בשם פלרינה. המאפה הזה נמכר במוסד שמוכר בגלל מאפה אחר(משובח לא פחות) - קיורטוש. 12 ש"ח ויש לכם שחיתות טעימה ביד. אי אפשר לתאר כמה זה פריך ובו זמנית אוורירי ומלא בקרם וניל עשיר. באמת, אין מספיק סופרלטיבים אז כדאי פשוט לקפוץ לנסות. זה מין טייק מעניין על מיל-פיי.
משם המשכנו ברגל לאורך בוגרשוב חזרה לכיוון קינג ג'ורג'. עברנו בדרך כל מיני חנויות בגדים עם פריטים מעניינים(ואפילו רכשתי לי גופיה קייצית ביותר) וסופסוף מצאנו שלט לדלת הכניסה לבית(פריט אספנים, מסתבר). משם המשכנו בטיול לכיוון הסנטר(הוא היה צריך להתחדש במיתרים) וחזרה לכיכר רבין שם התקיים הפנינג ענקי.
בזמן שטיילנו חשבתי כמה תל אביב יפה. גם האזורים הישנים והלא מחודשים שלה בעלי קסם מסויים. אני חושבת שתיירים שמגיעים לעיר מערים גדולות אחרות בעולם מרגישים בה בנוח ושהגיעו לעיר מערבית. בגלל כל הפעילויות שיש ברחבי העיר ובגלל האסטתיות הכללית שלה. הדבר העיקרי שמעיב על כל הטוב הזה הוא התחבורה הציבורית. כבר יצא לי לטייל בכל מיני ערים גדולות בעולם והדבר הראשון שאתה מנסה להתאפס עליו בתור תייר הוא התחבורה הציבורית. רוב הערים המתויירות מציעות כרטיס שבועי שמתאים לכל האוטובוסים בעיר, מפת התמצאות שמראה את כל הקווים, או לפחות חוברת הכוללת קווים מסויימים. בתל אביב זה לא עובד ככה. אינפורמציה על דן אפשר למצוא באתר החברה ואין שום מפה להדפסה או איסוף מעמדות המודיעין שמאפשרת התמצאות קלה בעיר. גם בתחנות עצמן לא תמיד יש פירוט לגבי מסלול הקו. וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על התדירות ועמידה בזמנים. אני חושבת שכרגע התחבורה הציבורית מעיבה מאוד על החוויה של התיירים שמבקרים בתל אביב, בוודאי של הצעירים שבהם.
מה לבשתי?
חצאית של טומי הילפיגר, כ75 ש"ח באאוטלט בווגאס.
חולצה של Marc by Marc Jacobs, כ50 ש"ח באיביי.
נעליים שטוחות מחנות כלשהי בקניון ברחובות, נדמה לי ש160 ש"ח.
משקפי שמש של אירוקה.
לק של קסטרו.

4 תגובות:

sefi אמר/ה...

ניראה שכיף בתל אביב כשאני לא שם.
באמת היא שאני קצת מתגעגעת, אבל אני יודעת מזה המאפה הזה. הוא מדהים.
יואו איך באלי.
את ניראת מקסים בלוק הזה.
נשיקות מניו-יורק.

שירלי אמר/ה...

אפשר לשאול באיזו מידה לקחת את החולצה??? אני מוצאת רק ב- 80 שקל ב- ebay.. איפה מצאת בחמישים?..

קרן אמר/ה...

ספי, היו כמה ימים עם מזג אוויר מעולה לשוטטות... אני מאמינה שהמאפה הזה יחכה לך כשתחזרי לארץ.
תודה על המחמאות!
תמשיכי לבלות בניו יורק :)

שירלי, הזמנתי את החולצה במידה M ופשוט יצא שמצאתי bid זנוח שנשאר במחיר ההתחלתי שלו. אבל זה היה לפני שנה וחצי לפחות.

אנונימי אמר/ה...

I have beеn ѕurfing on-line gгeatег
than three hours nοwadays, yet І nеveг found any intеreѕting artiсle liκe yours.
It's beautiful worth enough for me. In my opinion, if all site owners and bloggers made good content as you did, the internet will likely be much more useful than ever before.
Visit my web-site http://www.Prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm