17.4.2011

מדע על הבר

בחמישי יצאנו לקפה דיזינגוף שלקח חלק באירועי מדע על הבר שהתקיימו ב40 מקומות בילוי בעיר. מה זה בעצם מדע על הבר? היוזמה הזו החלה ברחובות לפני כמה חודשים ולא יצא לנו להגיע אליה. מרצים ממכון וייצמן מגיעים למקומות בילוי ומרצים על נושא המחקר שלהם "בשפת העם". בחמישי האחרון היוזמה הגיעה לעיר תל אביב.
כאמור, בחרנו להגיע להרצאה בקפה דיזינגוף, מפי הפרופסור צבי ליבנה בנושא מירוץ החימוש בין האבולוציה והסרטן. ההרצאה היתה מאוד קלילה ולא דרשה יותר מדי ידע מקדים, המרצה היה מאוד טוב והאווירה הכללית היתה נעימה. אני חושבת שהרעיון הזה, של הרצאות העשרה על כוס בירה הוא מעולה. לרובנו, אלו שכבר סיימו את הלימודים, אין מקומות נגישים להרצאות שכאלה. אני מאוד מקווה שהיוזמה הזו תהפוך לקבועה.
משם המשכנו לטייל רגלית על דיזינגוף ונתקלנו בפיצריה חדשה ומאוד טעימה בשם zotipizza. על לשון עובדי המקום מתגלגלת איטלקית שוטפת והעיצוב רטרואי במידה ופשוט מקסים. גם בפיצות לא רעות בכלל ובעיני מנצחות את טוני וספה(מומלצת במיוחד פיצה באפלו). זו היתה התקלות נעימה :)
בשישי בערב המשכנו עם חגיגות האוכל במיט בר. כבר הרבה זמן שהתחשק לי איזה סטייק טוב וכל החולי דחה את סיפוק החשק. בשישי האחרון החלטנו שדי, הגיע הזמן. לאחר המלצות חמות על המסעדה החלטנו להזמין מקום. אין ספק, הארוחה היתה מהנה ביותר ומאוד טעימה. המקום מאוד נעים לישיבה והשירות אדיב ומנוסה. ההמלצות של המלצרית היו מאוד מוצלחות. לאחר התלבטות בחרנו בארוחה הזוגית- שתי מנות ראשונות, שתי תוספות לעיקרית, נתח של 800-900 גרם של T-Bone סינטה ופילה, שתיה קלה ושני קינוחים אישיים, כל זה ב316 ש"ח. הבשר היה מצויין ורך, עשוי בדיוק לפי מידת העשייה שביקשנו. טרין הכבד שהחבר אכל היה מהטובים שאכל אי פעם והשעועית כתוספת היתה הצלחה. גם הקינוחים היו מאוד טעימים, במיוחד הפרופיטרול(פחזניה במילוי גלידת וניל עם המון המון שוקולד מריר נמס מסביב). לסיכום, כמו שאפשר להבין, אני מאוד ממליצה על ביקור במסעדה. תמורת כ160 ש"ח לאדם(אבל לפני טיפ ואלכוהול) מקבלים תמורה לא רעה בכלל.
מה לבשתי?
גופיה מהיינס, 78 ש"ח. רכה ונעימה שאי אפשר לתאר...
ג'ינס של ליוויס, 28$ בארה"ב.
שרשרת מדיווה, 20 ש"ח לפני שנתיים.
סנדלים של אירוסולס, 290 ש"ח.
ג'קט עור מזארה.
זה היה סופ"ש מאוד כיפי, ניצלנו בו את תל אביב עד תום ואפילו הספקנו לנוח קצת לפני החגים.
חג שמח לכולם!

5 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

איזה קטע, גם אני הייתי שם :)

marjorie morningstar אמר/ה...

אני ניסיתי להגיע להרצאה שהיתה במובינג בירמיהו, אבל איחרתי ופספסתי בכמה דקות.
חבר שלי שהספיק להגיע סיפר לי שהמרצה היה מאוד נבוך מלדבר מול קהל - ראו שהוא בעל ידע עצום, אבל מתקשה להיות פרפורמר. חבל.
בכל מקרה זה רעיון מגניב, אני מקווה שיהיה עוד סבב כזה שיאפשר לי להיות באחת ההרצאות.

ובלי קשר - יכול להיות שממש רזית?

קרן אמר/ה...

תמר, באמת?? איזה מוזר שלא נפגשנו...

מרג'ורי, האופי ויכולות ההרצאה של המרצה מאוד משפיעות על ההנאה. המרצה שלנו היה מאוד קליל, מה שהפך את ההרצאה למהנה ומשעשעת.
השלתי 2 קילוגרמים אחרי וירוס קיבה אכזרי שתקף אותי לשלושה ימים. לא חשבתי ששמים לב בתמונות(או במציאות), אז את כנראה מאוד חדה! :)

בילויים אמר/ה...

אין ספק שתל אביב היא אחת הערים היותר תוססות שקיימות בישראל ומכילה מספר לא מבוטל של מקומות בילוי לצעירים ולמבוגרים כאחד. אני אישית לא מחליפה את טוני וספה בשביל שום פיצריה בעולם, אבל אני אהיה מוכנה לנסות לגוון. חברה שלי כל הזמן דוחפת אותי ללכת לפיצריה שדיברת עליה פה בבלוג. נחכה ונראה מה יהיה. יום טוב בנות.

אנונימי אמר/ה...

When I oгiginally cοmmentеd Ι clicked the "Notify me when new comments are added" chеcκbox and now each time a comment іs added
I get seѵeгal e-mаils ωith the same comment.
Is there any way you cаn remοve me frоm that ѕervice?
Τhanks!
Feel free to visit my blog post :: silkn