5.5.2011

אם כבר, אז כבר

שבוע לא קל עבר על כוחותנו המתחתנים במרכז. נכנסנו עמוק לתוך הארגונים, התכנונים, התמרונים והדיונים. כל אלה גרמו להזנחה פושעת בבלוג, אבל תאלצו לסלוח לי(אני מבקשת בחינניות)...

רבות כבר נכתב על קולקציית הקיץ המוצלחת של קום איל פו. משהו בה מרגיש מאוד נעים, קליל, מעודכן ולא מתאמץ. משהו שרובנו נשמח לאמץ לעונת המלפפונים. השבוע ביקרתי בסניף הדגל של החברה בנמל ת"א לפרזנטציה של קולקציית האקססוריז ומעבר קל על קולקציית הקיץ.
מאוד הקפידו שם, בקום איל פו, על חיבור בין שתי הקולקציות למרות שהאחת מיוצרת על ידם והשניה, קולקציית האקססוריז, מיובאת. לא פשוט לבחור פריטים שמתכתבים במדיוק, אבל כנראה שאם יש מישהי מוכשרת דיה כדי לעשות זאת, היא ליאורה זק, סמנכ"לית הסחר והאופנה של החברה. היא האחראית על בחירת האקססוריז שיתאימו לקולקציה, החלק מצעיפים וכובעים ועד לנעליים תיקים וחגורות.
כמובן, התמחור פונה לקהל יעד מבוסס ביותר, אבל התמורה שם בכל תפר ואבזם. הנעליים עשויות חומרים משובחים והאימום פשוט מלטף את כף הרגל. מחירי רוב הסנדלים בטווח ה1000-1200 ש"ח. מחירי התיקים נעים בטווח 1500-3000 ש"ח לתיקי עור מרשימים(האדום בתמונות שבה את ליבי).
המלצה שלי, אם התקציב שלכן כולל ביקור בכיכר המדינה, תנו קפיצה גם לקום איל פו ותלכו על יוקרה מעודנת. אם התקציב שלכן מוגבל יותר אבל כן מאפשר התפרעות על נעל ב500 ש"ח אחת לתקופה, המתינו בסבלנות לסופעונה, זה ישתלם לכן.היום אחה"צ שופוני נפתח. אני קופצת להציץ על נעליים לחתונה ובכלל.

6 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

לא קשור בכלל, אבל את יודעת שהבלוג סוג-של נמחק? כלומר, נכנסתי אתמול לקישור המוכר, וקיבלתי הודעה ש"האתר אינו קיים יותר". אמא'לה.

קרן אמר/ה...

אתמול פרצו לכתובת המייל שלי, מה שגרר חסימה של חשבון הגוגל, כולל הבלוג. לאחר אימות זהות בSMS הכל שב על מקומו בשלום.
תודה על הדאגה :)
ועצה אישית, תגבי את הבלוג על המחשב, על כל מקרה... זה לא לוקח הרבה מקום, קובץ XML קטן.

noa אמר/ה...

אני מאוהבת בבלוג שלך!
מתה על הכתיבה שלך ועל הטעם המשובח שלך בהכל (דירה, בגדים, טבעת אירוסין וכו') ובכלל בכל התמונות שלך את מקרינה כ"כ הרבה שמחת חיים וטוב שזה פשוט כיף להסתכל..
זהו, חוזרת למחבוא:)

Mirelle אמר/ה...

נראה שאהבנו את אותם הדברים :)

קרן אמר/ה...

נועה, חיממת לי את הלב, בשביל תגובות כאלה שווה לכתוב בלוג!
תודה רבה לך! מקווה שהמחבוא נעים ויפה :)

מיראל, נו בוודאי(במבטא פולני כבד) :)

אנונימי אמר/ה...

Неy there ωoulԁ you mind lеtting me κnoω whiсh hosting company you're working with? I've loaded уour blog in 3
сοmplеtely different web brοwseгs and I must saу this blog loadѕ a lot quiсkеr then most.
Can you suggest a good hοstіng proviԁer at а reаsonable
ргiсe? Thankѕ, І apρreciate it!
Here is my webpage : http://www.prweb.com/releases/silkn/Sensepilreview/prweb10193901.htm