8.5.2011

מהמדוזה הזו לא תרצו לברוח

בחמישי האחרון ביקרתי ביריד שופוני לנעליים ותיקים. היריד מתמקד דווקא בנעליים אבל לצערי רובן לא היו בתקציבי ואלו שכן לא היו לטעמי. לא נעים לומר, אבל רוב הנעליים של המעצבים הישראלים סובלות ממראה מעט גס ומחוספס מדי לרגלה הענוגה של אישה, במיוחד אם האישה הזו נועלת מידה 41+, הדבר האחרון שהיא מעוניינת בו הוא לגרום לרגל להראות גסה עוד יותר.
אז למה בעצם הלכתי? כבר כמה חודשים שאני מפנטזת על מדוזה חדשה. הפנטזיה כללה ארתיק מהסוג האהוב עליי, ארנק-תיק שמתאים בדיוק לכל מה שצריך ונוח לנשיאה. במקור תיכננתי על הגרסה בכחול רויאל, אבל מאחר ומפנטזת אחרת כבר בזזה אותו, הלכתי על הצהוב עם מעט היסוס שהתפוגג לגמרי במהלך הסופ"ש. הצהוב כל כך עדכני לקיץ הזה ובכלל, מוסיף נגיעת צבע מדוייקת לרוב האאוטפיטים שלי.
המותג של עדי וגילי התחיל כחלק מפרוייקט הגמר בשנקר והפך לעסק ישראלי שמגיע לו כבוד. אני מאוד מעריכה מעצבים ישראלים שמצליחים בתעשייה "הבעייתית" בארץ. יש המון חיקויים ומעט מאוד מקוריות. מדוזה מביאות משהו קצת אחר לנוף הזה ואני מאחלת להן המון הצלחה. טווח המחירים נע בין 200-300 ש"ח לתיקים קטנים וארנקים ו450-550 לתיקים גדולים(מחירי סטודיו). היתרון הגדול ביותר של תיקי מדוזה הוא בכך שניתן לנקות אותם בקלות בעזרת מגבון לח מאחר ומדובר בפלסטיק. פתרון מעולה לתיקים בגוון בהיר.
מה לבשתי?
שמלה מאסוס, כ40 ש"ח.
חגורה שהיא בעצם רצועה של תיק.
ארתיק חדש ממדוזה, 249 בשופוני(וגם בסטודיו במחיר הזה).
שרשרת מפתח משוק הכרמל, 20 ש"ח.
שעון של סבתא.
במקור גם נעלתי נעליים :)

5 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

התיק יפיפה והצבע משגע! תתחדשי!

Mirelle אמר/ה...

אחלה מדוזה :) תתחדשי!

marjorie morningstar אמר/ה...

התיק באמת מקסים ומאוד מתאים לך, אבל הבעיה שלי עם מדוזה היא שכל הפריטים שלהם נראים לי אותו הדבר.. כאילו הם אף פעם לא מחדשים, או מעצבים מזווית קצת שונה.

קרן אמר/ה...

שרונה, תודה רבה!

מיראל, תמיד ידעתי שאת שייכת לאחוות המדוזות :)

מרג'ורי, אני מסכימה איתך שמאז שהמותג נוצר ועד לא מזמן הן לא שינו יותר מדי את הדגמים הקיימים. אבל לאחרונה החלו לעצב תיקים גדולים יותר וגם תיקי הצד שינו צורה מעט. אם הכוונה היא לדוגמא עצמה, אני חושבת שזה סימן ההיכר שלהן אז קצת חבל לאבד אותו(למרות שלאחרונה הן הוציאו ליין גברי שמכיל דוגמת מעויינים במקום הפרחים).

אנונימי אמר/ה...

I аbѕolutely love уоuг blog.
. Veгy nicе сolorѕ & theme.
Dіd уou develop this amаzing sіte youгѕelf?

Рlease reply baсκ as I'm wanting to create my own blog and would love to know where you got this from or exactly what the theme is called. Appreciate it!
Also visit my site - http://www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm