10.5.2011

ערב יום העצמאות בתמונות

אתמול פתחנו את הערב במסיבת הרחוב בפלורנטין. המסיבה אורגנה השנה בשיתוף עם בעלי העסקים, העירייה והמשטרה, מה שגרם לאירוע להיות מאורגן הרבה יותר(ואפילו כלל שירותים כימיים בכל פינה, כדי שהשכונה תשמור על ניחוח קצת יותר רענן).
משם המשכנו ברגל לכיוון שדרות רוטשילד, שם הופיעו כל מיני אמני רחוב, מנגנים מוזיקה, רוקדים וכמה מרססי קצף מעצבנים(הידעתם? לא חוקי ומסוכן). לאחר עצירה להתרעננות בטוני ווספה מול הבימה, המשכנו בכוחות מחודשים לכיוון כיכר רבין. עצרנו קצת לתמונות ליד מתחם הבימה המשופץ. המתחם עצמו יותר יפה ומרשים מהבניין ומכיל המון פינות יפות ומושקעות, מזכיר מעט רחבות ביניינים בניו יורק...
הכיכר היתה מלאה יחסית למרות השעה המאוחרת ומאות אנשים שרו עם עינת שרוף בהתלהבות. הכיכר קושטה ממש יפה, אבל הכבישים והמדרכות היו מלאי זבל ולכלוך שהשאירו המבקרים. חבל שהעירייה לא הציבה פחי מחזור של נייר, זכוכית ופח. כל הזבל הזה לא ימוחזר, אלא יאסף לשקיות ענק.
מה לבשתי?
טוניקה של רוס אובטה, 180 ש"ח במעצבי העיר האחרון.
ג'גינס של ורו מודה מאסוס, כ40 ש"ח.
קרדיגן לבן מתאילנד, 10 ש"ח.
סנדלים של אירוסולס, 240 ש"ח.
שרשרת מרביד ומשוק הכרמל.והיום, מנוחה!

5 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

הטוניקה נראית נהדר!! :) גם אני רכשתי לעצמי את הג'גינגז הזה, הבד מעולה, נכון?!
חג עצמאות שמח!!

PASSIONISTA אמר/ה...

אז זו הטוניקה המהוללת- אהבתי את הצבע!
את יום העצמאות שלי חגגתי למעלה מעל כולם...

marjorie morningstar אמר/ה...

המתחם של הבימה באמת מקסים, אבל הורג אותי שכל הפאר וההדר מגודרים עדיין בשקי חול. כמה זמן לוקח להקים את המונומנט הזה, למען השם?
בד"כ אני לא אוהבת כל כך לבלות את החגים בתל אביב - כלומר, את המועדים שגוררים מסיבות רחוב והצפת ערסים בכל שדרה מלבלבת. פורים הנוכחי היה חוויה מתקנת בשבילי, אבל נמנעתי מלהגיע לפלורנטין (לפחות לחלק ה"מסיבתרחובי" שלה). נשמע מדבריך שהיה יותר שפוי, אבל בכל זאת אני שמחה שלא חגגתי כאן.. כשחזרתי הביתה הרחובות היו נראים כמו אחרי שדה קרב. איזו זוהמה מבאסת.

קרן אמר/ה...

תמר, תודה! שוקלת להזמין בגוון הנוסף... באמת מאוד נעים ונוח.

תמר, תודה! הצבע שלה בדיוק לקיץ הקרוב.

מרג'ורי, זה באמת היה מוזר, כי הכל נראה שם די גמור. אולי זה עוד פסל סביבתי? :)

המסיבה בטח הוגדרה כ"מסיבת סחים" על ידי כל תושבי השכונה, אבל היה באמת מאוד מסודר וזה גרם לכך שהיה נעים לבלות שם. באמת חבל שהעירייה לא מיקמה פחי מחזור, לדעתי כמות לא קטנה של אנשים היתה עושה בהם שימוש וזה היה חוסך לפחות חלק מהטינופת.

אנונימי אמר/ה...

ӏ'm gone to inform my little brother, that he should also visit this webpage on regular basis to obtain updated from latest news.
Review my web site - just click the following article