22.5.2011

שבוע חדש

בשבוע שעבר יצאנו למסיבת הפתעה לחבר מהצבא של החבר(או שמא הבעל לעתיד? ארוס נשמע לי כבד מדי... אז בינתיים הוא ישאר "החבר") במקום קטן לאירועים ששייך לאחד מהחבר'ה, הפיצ'ר, בלב הרצליה פיתוח. זו לא הפעם הראשונה שבה אנחנו מבקרים במקום במסגרת מפגשים כאלה ובכל פעם נהנים מהישיבה על הבר הגדול. יש למקום תחושה אינטימית של פאב, אבל מצד שני יש מרחב ומקום לכולם. זה יתרון רציני שאחד מהחברים מחזיק מקום כזה, זה הופך את מפגשי האיחוד לקלים יותר לארגון ולכן הם גם קורים יותר :)
בתמונות מציצה השרשרת החדשה שלי, אותה קיבלתי כמתנת אירוסין מההורים של החבר. השרשרת משלימה את הסט של הטבעת ולא יורדת מהצוואר שלי. היא כל כך עדינה, שאפשר לשים שרשרת נוספת וכמעט הכל משתלב איתה מצויין. אני חושבת שאשאיר אותה תמיד כ"שרשרת בסיס" ואוסיף מעליה שרשרת דומיננטית יותר כשיתחשק. אני לא בדיוק בחורה של יהלומים, אבל כנראה שחתונה הופכת כל אחת לחובבת של הwomen's best friend...
מה לבשתי?
חצאית מאסוס, כ40 ש"ח.
חולצה מחנות בקינג ג'ורג', 20 ש"ח.
נעליים מקליגולה, 130 ש"ח.
ארתיק של מדוזה, 250 ש"ח בסטודיו או ירידים.
לק של ג'ייד, 10 ש"ח במבצע בסופר פארם.

4 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

לייק על הלק. הוא מקסים, סחתיין על ג'ייד :)

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

אני מעריצה אותך על שאת תמיד מרכיבה תלבושות חמודות כל כך במעט כסף. והתיק משגע.

קרן אמר/ה...

מרג'ורי, ואפילו לא רואים את הגימור הקרמי המקסים שלו!

שרונה, איזו מחמאה, תודה רבה!
והמחמאה על התיק מגיעה ביושר לבנות מדוזה החביבות.

אנונימי אמר/ה...

Just ωiѕh tο ѕay yοur artіcle is as astοunding.
Тhe claritу on yοur publish is simply greаt anԁ i сoulԁ think you're an expert on this subject. Fine with your permission let me to snatch your RSS feed to stay updated with approaching post. Thank you one million and please carry on the gratifying work.
Also see my webpage > permanent hair removal