24.5.2011

סיפור כיסוי


בשבוע שעבר קיבלתי את המייק אפ החדש של לנקום להתנסות, Teint Miracle החדש. לא אלאה אתכם בפרטים טכניים של המייק אפ ומה חדש בו. רק אציין שהחידוש המוצהר שלו הוא כיסוי מלא אך קליל והענקת זוהר ואור לפנים עם מקדם הגנה של 15 SPF.

בעברי(מילה מאוד מבוגרת אבל יש לה הצדקה במשפט הזה) הייתי משתמשת קבועה במייק אפ של לנקום, בTeint Idole שמספק כיסוי מלא ומתאים לעור שמנוני. מאז התבגרתי מעט והוא הפך כבד ולא מתאים לעור שלי ועברתי לMineral essentials שמספקים כיסוי מעולה, אבל נותנים מראה קצת כבד ליומיום. הTeint Miracle החדש אכן מספק כיסוי קליל והוא כמעט בלתי מובחן על העור. הוא כיסה היטב אדמומיות באזור המצח וכתמים על העור. הוא לא מרגיש כבד בלחות של תל אביב ובחום הישראלי וזה הכי חשוב לי. הסיבה שאני לא נוטה להשתמש במייק אפ נוזלי היא כי בדרך כלל הם מרגישים כמו סוודר על הפנים בקיץ. החדש של לנקום לא.


לחצו להגדלה - עם המייק אפ(הנחתי עם האצבעות כפי שממליצים בחברה...)
לחצו להגדלה - אני באופן טבעי(עם אדמומיות במצח, גוון לא אחיד וכתמים פה ושם)

האריזה מאוד מרשימה בעיני ויש שיפור במשאבה לעומת המשאבות בעבר. המשאבות הקודמות של לנקום איפשרו משיכה של כמות קצובה בכל לחיצה. המשאבה החדשה מאפשרת להוציא איזה כמות שרוצים. מאוד נוח. הכמות שנדרשה לי על מנת לקבל כיסוי הולם לפנים היתה קצת פחות מלחיצה. מה שאומר שהבקבוק הזה יחזיק הרבה מאוד זמן.

כמה כמה? 235 ש"ח בפארם הקרוב לביתך :)

8 תגובות:

ביני אמר/ה...

את נראית אותו הדבר בשתי התמונות. למה לי לא הייתה סופי???

marjorie morningstar אמר/ה...

לדעתי הגוון קצת כהה מדי בשבילך. יכול להיות, או שזו רק התאורה?
אהבתי שהם ממליצים למרוח עם האצבעות :) בכל פעם שמטיפים לי על מברשות ייעודיות לכל תו פנים שהוא אני מרגישה שמנסים לעשות עלי קופה בדרכים לא אינטליגנטיות.

אנונימי אמר/ה...

אני משתמשת ב- Teint Idole ואני קצת...יותר מבוגרת ממך ולי זה עושה פלאים. מוזר שדווקא את מרגישה שזה כבד עליך. אני בד"כ לא מתאפרת בכלל (כשהייתי בגילך התאפרתי המון והיום אני מעדיפה לא להתאפר כלל כי לדעתי זה מצעיר אותי...) אבל כשאני כבר צריכה לשים עלי קצת צבע, אני משתמשת במייק אפ הזה וממש נראית אחרת (קמטי הבעה בצידי הפה מקבלים נוכחות...).

אנונימי אמר/ה...

רואים שעור הפנים שלך זכה באור קורן. אני חושבת שנכון כתבת על צורכי העור שמשתנים עם השנים אין מה לעשות שגרת הטיפוח משתנה בהתאם.
גם אני התנסתי במייק אפ הזה וגם אני לא ממש מהמתאפרות היומיומיות אבל הוא מעניק כיסוי מאוד קליל וחלק . מתאים בול לאלו שלא אוהבות את תוצאת המסכה.

קרן אמר/ה...

ביני, יכול להיות שהתמונה לא מספיק משקפת, אבל בהחלט יש הבדל. במיוחד בימים שבהם אין לי מספיק שעות שינה, הכתמים מתחת לעיניים מכוסים היטב. וסופי בהחלט עושה את עבודתה נאמנה :)

מרג'ורי, זו רק התאורה. אני יודעת שבתמונה זה נראה כך, אבל במציאות הגוון מתאים בול, במיוחד אחרי פודרה(כאן זה נטו מייק אפ).
אני גם לא מתחברת לשימוש במברשות אם ספוגיות עם מייק אפ נוזלי, הכי טוב על קצות האצבעות :)

אנונימית 1, האידול הרבה יותר מרוכז מהמיריקל ונותן לי עודף כיסוי ש(טפו טפו טפו)כרגע אני לא צריכה. זו ההוכחה לכך שכל אחת צריכה לנסות ולבדוק מה מתאים לה.

אנונימית 2, צודקת, הוא באמת לא "מסכתי".

LookinFab אמר/ה...

גם לי היה נדמה שהגוון כהה מידי... האם הוא מתאים בול לצוואר?

בכל מקרה יש לך עור מדהים ובגלל זה אין הרבה הבדל בין התמונות :) אני מקנאה!

לובה אמר/ה...

נשמע מסקרן המייקאפ הזה, הוא ממש עטור שבחים. לא מסוגלת להתקרב למייקאפים עם כיסוי כבד.

קרן אמר/ה...

תמר, בצוואר הייתי עצלה ולא מרחתי. עם פודרה הכל יושב יותר טוב...
את מגזימה ומקסימה עם המחמאות על העור שלי(טפו טפו טפו), אבל גם את נהנת מעור חרסינה, אז שה :)

לובה, הוא הכל רק לא כבד. קליל מאוד. היום בבוקר היה מאוד חם ולח ולא הרגשתי אותו עליי בכלל. באמת מומלץ ומאוד נוח.