26.5.2011

מדריך Fashion Loca-l למזמינה המתחילה - חלק ג

הפעם נתמקד באיביי המוכר והותיק.
באיביי תוכלו למצוא כל דבר שעולה לכם בראש. החל מבדים, קוסמטיקה ובשמים, ביגוד, הנעלה ואלקטרוניקה. אני אתמקד בנושא של הלבשה, אקססוריז וקוסמטיקה, על מוצרים חדשים ולא משומשים. ישנם עשרות מדריכי איביי ברשת, בינהם המדריכים המוצלחים של נעלולה ולובה, לכן לא אתמקד במדריך הזה בהסברים מפורטים מדי על פתיחת חשבון וחוקי איביי, אלא אתן עצות לגבי מוצרים שכדאי להזמין אונליין וטיפים לחיפוש.
צילום מסך מהאתר, חיפוש מסקרה של מייבילין.

מה להזמין?
1. מוצרי קוסמטיקה של חברת מייבלין וcover girl. מייבילין היא חברה אמריקאית ולכן בארה"ב המוצרים שלהם מאוד זולים. בכל חנות פארם מקומית תראו דוכן שלהם עם המסקרה האגדית בורוד וירוק במחיר מצחיק של 4-5 דולרים. רק לשם ההשוואה, ברוב החנויות בארץ המסקרה הזו נמכרת ב60-70 ש"ח, הפרש לא הגיוני ומעצבן. באיביי תוכלו למצוא את שלל מוצרי האיפור של החברות האמריקאיות במחירים מצחיקים לעומת הארץ, כולל המשלוח.

2. לקים של Essie, OPI ועוד. מחירי הלקים "המקצועיים" בארץ חצו את גבול הסביר ועולים לרוב באזור ה60 ש"ח. באיביי תוכלו למצוא את אותם הלקים בחצי המחיר(ואף פחות במקרה של הזמנה מרוכזת).

3. מותגי הלבשה והנעלה כמו ליוויס, אירוסולס, אורבן אאוטפיטרס, טופשופ ועוד. לא חייבים לשגע את הדוד מאמריקה או הדודה מלונדון שישלחו לכם חבילות. היום אפשר למצוא את רוב המותגים באיביי, חדשים עם התגית. דגם של ליוויס שנמכר בארץ ב550 ש"ח ניתן לאיתור בקלות תמורת 40$-50$ כולל המשלוח.

4. מדבקות קיר. כמו שכבר סיפרתי לכם בפוסט על עיצוב פינת האוכל, גם מדבקות קיר ניתן לרכוש באיביי בטווח מחירים משתנה בהתאם לגודל. המדבקה שרכשתי עלתה 9$ כולל המשלוח. אותה מדבקה בדיוק נמכרת בארץ תמורת 99 ש"ח. שוב, כמעט פי שלוש.

5. לא תאמינו, אבל שמלות כלה. על כך אני אכתוב פוסט נפרד כשהשמלה שלי תגיע... אבל בינתיים תוכלו לקרוא את המדריך של לובה.
צילום מסך מהאתר, חיפוש נעליים של אירוסולס ומיון לפי מידה.

טיפים לחיפוש
1. נסו להיות כמה שיותר מדוייקים בשורת החיפוש. למשל, במקום להקיש Levis בלבד, הקישו את שם הדגם הספציפי: levis 524 too superlow וכדומה.

2. תקשיבו לאיביי. ברוב הפעמים, לאחר הקשת אנטר והופעת התוצאות, מופיע מתחת לחלון החיפוש הצעות נוספות למילות חיפוש. תשתמשו בהן! בדרך כלל הן עוזרות למקד את התוצאות לקראת מה שבאמת התכוונתן אליו.

3. במידה והחיפוש הוא אחר בגדים או נעליים, בחרו בתפריט השמאלי את המידה, זה יסנן את התוצאות ויאפשר נבירה ממוקדת יותר.

4. כמו באסוס, מיינו תוצאות לפי הזול ליקר, כולל עלות המשלוח. כך תוכלו לחפש את המוצרים לפי שיקלול סופי של עלות המוצר+שילוח.

5. אל תפחדו ליצור קשר. אם יש פרט לגבי המוצר שלא צויין כראוי, או שרציתן לוודא משהו, צרו קשר עם המוכר. רוב המוכרים, ובמיוחד אלה עם דירוג גבוה, יענו לכן עד 24 שעות(קחו בחשבון את הפרשי השעות).

6. מדיניות שילוח לא חקוקה בסלע. אם הפריט שבו אתן מעוניינות מסומן כלא נשלח לארץ, אל תהססו לנסות לפנות למוכר. כבר קרה לא מעט פעמים שמאוד רציתי מוצר מסויים, אבל לא היה אף מוכר ששולח אותו לארץ. שלחתי מייל לאחד המוכרים והפריט נשלח אליי בלי שום בעיה. שווה להשקיע דקה ולשלוח שאלה. כנ"ל לגבי שילוח יקר. ישנם מוכרים המציעים אך ורק את אופציית השילוח היקרה באמצעות EMS, מה שגורר תשלום נוסף לדואר על שחרור החבילה(35 ש"ח לחבילה שאינה חייבת במכס והרבה יותר אם החבילה כן מחוייבת). ניתן לפנות אל המוכר ולשאול האם יהיה מוכן לשלוח באמצעות חברת שילוח אחרת. במידה ולא, עליכן לקחת בחשבון את תוספת המחיר שתשלמו לשליח בארץ.

קניה נעימה!

חלק א - Paypal.
חלק ב - אסוס.

5 תגובות:

לובה אמר/ה...

המדריכים שלך מעולים וקולעים למטרה! אגב, מי שמחפשת טופשופ, מיס סלפרידג', פרימרק או כל רשת בריטית אחרת, מוטב שתחפש ב-ebay.co.uk, אותו עיקרון, רק בפאונדים.

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה!!!

קרן אמר/ה...

לובה, תודה! צודקת, איביי הבריטי מעולה למטרות האלה.

אנונימי, שמחה לראות שזה מועיל למישהו :)

אנונימי אמר/ה...

Very ѕhoгtly this sitе ωill be famouѕ amiԁ аll blogging νieωeгs,
due to it's nice posts
my web page :: Going Listed here

אנונימי אמר/ה...

Αfteг ӏ initіаllу left a сomment
I seеm tο have сlicked on the -Notify me when new сοmments аre aԁdеԁ- cheсκbox
аnd fгom noω on ωhеneνer a cоmment
іѕ added I recіeѵe 4 еmailѕ with thе eхact same сοmment.
Τheгe has to be an easy method you аre ablе to remove me frοm
that ѕerviсе? Many thankѕ!
Here is my blog : http://www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm