28.6.2011

שבת בנמל

שבת היה רגוע ועמוס בו זמנית. כרגיל, התעוררנו מוקדם, זקנים שכמונו. לא מצליחים לישון עד יותר מ8:30 וגם זה נחשב מאוחר אצלנו. החלטנו לנצל את ההתעוררות המוקדמת והלכנו לחוף תל ברוך צפון שקרוב אלינו. בשעה תשע בבוקר יש בעיקר משפחות בחוף, אבל הן יושבות סמוך לסוכת המציל, כך שיכולנו למצוא לנו פינה שקטה ונעימה. ב11:00 כשכבר התחילו להגיע המטקות, התקפלנו הביתה לאיזו ארוחת בוקר קלילה.בצהריים יצאנו לפגוש את המשפחה של החבר במסעדה בנמל. בדרך כלל לא תראו אותנו מניעים לכיוון הנמל בשישי-שבת, אבל השעה המאוחרת יחסית, 15:00, שנקבעה למפגש גרמה לנו "לשחרר". אפילו מצאנו מקום חניה ברידינג במקום לעמוד את הפקק בכניסה לחניה הראשית. מזג האוויר היה נעים ביותר עם בריזה קרה מהים וכל אזור טיילת רידינג והדק בנמל נראה מאוד יפה ואטרקטיבי. אפילו קריאות המציל ברמקול לא הצליחו לחרב את השלווה.
את ארוחת הצהריים המאוחרת אכלנו במסעדת יוליה בנמל, מעט דרומה מהמבנה של קסטרו, סמוך לחוף. ישבנו בחוץ ונהננו מהרוח וגם מהאוכל הטעים. לא זול שם, אבל ביחס לטיב האוכל והמיקום בנמל, גם לא מאוד יקר. סלט הסלק הקטן היה גדול וטעים ומנת הקבב היתה מתובלת היטב וניכר שהבשר היה איכותי יחסית לסתם קציצה(מוגש במתכונת לחמעג'ונית משהו). גם הקינוחים היו מוצלחים מאוד, במיוחד הטארט שוקולד עם הבננות המקורמלות מעל. לסיכום, מקום מומלץ, כנראה שנבקר שם שוב.
מה לבשתי?
שמלה מTNT עודפים, 29 ש"ח בלבד.
שרשרת מתאילנד, נדמה לי שפחות מ10 ש"ח, אבל כבר לא זוכרת.
כובע מחנות בצומת שנקין-אלנבי, 40 ש"ח שנה שעברה.
סנדלים של סטיב מאדן, 240 ש"ח.
ולסיום, בכל גיל כיף לשחק עם השמלה ברוח...