4.9.2011

סופשבוע רגוע

אחרי הסופ"ש הקודם שהיה עמוס במיוחד, את הסופ"ש הזה החלטנו להעביר ברוגע יחסי. בשישי בבוקר יצאנו לסידורים רגילים ובארנץ' בבית הקפה השכונתי. אחרי שנת צהריים הכרחית של שישי, התעוררתי עם אקסטרא מרץ ובישלתי ארוחת ערב שווה עם קצת עזרה מעומר. בשבת קיבלנו ביקור של המשפחה שלי ואחרי קצת מנוחה וסידורים יצאנו להפגנה עם חברים.

כמה מפתיע, התחבורה הציבורית לא באמת היתה ערוכה לכמויות האנשים שהיו אמורים להשתמש בה לקראת ההפגנה. אנחנו חיכינו בתחנה חצי שעה לקו אגד כלשהו שיביא אותנו מרמת אביב לנמיר-ז'בוטינסקי. בתיאוריה היו אמורים להיות כמה קווים כאלה שמגיעים כל 10-15 דקות, בפועל, לא ממש. הגענו להפגנה שהיתה מאוד מרגשת, כרגיל. המוני אנשים מטווח גילאים מגוון מאוד יצאו לרחובות. הפעם לא נתקלתי בהמון שלטים שנונים כמו בהפגנה הקודמת, אבל ראיתי אחר כך בYNET בובת אנגרי בירד אדומה שבאה למחות נגד החזירים וצחקתי.















את הדרך חזרה הביתה מההפגנה נאלצנו לעשות ברגל. בגלל שאנשים חנו את הרכבים והקטנועים שלהם על המדרכות לכל אורך נמיר, הולכי הרגל נאלצו ללכת לסרוגין על הכביש והמדרכה, מה שגרם לפקקי תנועה. על אוטובוסים אי אפשר היה לעלות בכלל, מאחר והם יצאו עמוסים לעייפה מרכבת מרכז. שוב, חוסר היערכות של התחבורה הציבורית לקראת ההפגנה. תרשו לי לנצל את ההזדמנות לנזוף באותם אנשים שבחרו להעמיד את הרכבים שלהם על המדכה וגרמו למאות אנשים לסכן את חייהם. למה? מה כל כך קשה? למה כל כך דחוף להגיע ברכב ולמה אי אפשר להעמיד אותו בחניון או חניה מסודרת? הרי ביום רגיל לא הייתם מרשים זאת לעצמכם, אז למה דווקא בהפגנה שבאה לדרוש צדק, הרגשתם ממש בנוח להפר את החוק ולגרום לאי נוחות לחבריכם להפגנה? חבל, זה נתן אקורד סיום צורם למדי לערב היפה הזה.






























מה לבשתי?
מכנסיים מגאפ, מתנה מהיח"צ.
חולצה מהיינס, 38 ש"ח בסייל קיץ.
שרשרת של דודה שלי.
כובע מחנות בקינג ג'ורג', 40 ש"ח.
צמיד מדיווה, 20 ש"ח.
סנדלים של איפנמה, 89 ש"ח.
תיק מקרייזי ליין, מימי התיכון כשעבדתי בתור מקפלת באחד מסניפי הרשת(היו ימים).

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אין ספק ששנ"צ (הכרחית!) בשישי, ארוחת ערב שווה, אורחים, מנוחה וסידורים כהקדמה, הופכים את הפגנת ה"מיליון" למשהו די מצחיק.
אז מה לבשת?