30.11.2011

שמש נצחית

בשישי בבוקר נפגשתי עם ההורים שלי לביקור בשוק האיכרים בנמל. הגענו לשם בשעה מוקדמת יחסית כך שלא נקלענו לתוך הבלאגן הרגיל של הנמל בשישי(מאות אנשים תרים אחר חביתה וסלט ישראלי קצוץ בין המון מסעדות שמגישות בדיוק את אותה החביתה בתמחור שערורייתי). הופתעתי מהמחירים של הירקות שתומחרו בצורה סבירה ביותר, אפילו בהשוואה לשוק הכרמל. כמה חבל שיום לפני ביקרתי אצל הירקן... מנסים לעשות שם משהו נחמד, בסגנון השווקים באירופה. לא הייתי מגיעה במיוחד, אבל אם אתם בסביבה, שווה לקפוץ. פתוח שם גם באמצע השבוע.
בשבת קפצנו לביקור קצר אצל ההורים שלי. מזג האוויר היה מעולה לרביצה בחצר והתחממות בשמש המעט שקרנית. ההורים שלי הכינו, כרגיל, אוכל טעים מאוד שכלל המון סלטים טריים מסוגים שונים וקדירה אחת חמה ומשביעה. כמו שאפשר לראות, גם באדי נהנתה מהקדירה :)

מה לבשתי?
חולצה מפוראבר21 לפני כשנתיים, 60 ש"ח.
טייץ של היינס, 134 ש"ח(ושווה כל אחד מהשקלים ששילמתי עליו).
צמיד משוק הכרמל, 10 ש"ח.
שרשרת מדיווה לפני כמה שנים, 20 ש"ח.
נעליים מזארה באמסטרדם, 70 ש"ח.
משקפי שמש מתנת אירוקה.

תגובה 1:

marjorie morningstar אמר/ה...

האוכל אצל ההורים נראה נהדר. עשית לי חשק לבשל :)