9.11.2011

Winter Wishlist

Winter wishlist


ירח הדבש מתקרב, אבל לא מספיק. עוד נותרו קצת פחות מ4 חודשים עד שנתעופף לנו לקוסטה ריקה ופנמה החמימות. את הטיול נקנח ב4 ימים בניו יורק. כבר עכשיו אנחנו מפנטזים על המסעדות, על הפארק וכמובן, גם על השופינג.

יש לי וידוי שעלול להחשב לא אופנתי בעליל - אני חובבת אדוקה של הרשת אולד נייבי. למי שלא מכיר, אולד נייבי היא האחות הקטנה, הזולה והקז'ואלית יותר של גאפ. המחירים שלהם לא גבוהים, גם בלי סיילים ובסייל אפשר למצוא שם חולצות איכותיות ב3$-5$, סריגים ב10$-15$ ועוד. בביקור הקודם שלנו בארה"ב רכשתי לא מעט פריטים משם שמשמשים אותי מאוד ועלו פרוטות. האיכות של הבד וגם התפירה מאוד טובה ולא נופלת מהאיכות של גאפ.

לאחרונה נראה שהרשת שינתה פניה מעט ומנסה לפרוץ את הנישת הבייסיק לכיוון קצת יותר אופנתי. ליקטתי כאן רשימת פריטים שלי מתחשק להוסיף לארון לחורף הנוכחי, כולם מאולד נייבי.


סריג בגזרה מעט סבנטיזית בקולור בלוק חורפי.
37$.


חולצת ג'ינס מכופתרת. כבר הרבה זמן שאני מחפשת אחת כזו.
עדיין לא מצאתי את המיועדת. 27$.



מגפון אפור, מזכיר מעט את המגפון הפופולרי של איזבל מארה.
24$.



קרדיגן בגוון זית. ילך מעולה עם התיק החום שלי ממקס מורטי.
29$.



סריג פסים. כי אף פעם אין מספיק פסים, תשאלו את מיראל.
35$.



קרדיגן רך נשפך ומפנק. כזה שכיף להתקרבל בו במשרד.
50$.



גופייה מנצנצת. תלך מעולה עם סקיני ג'ינס, הקרדיגן הירקרק ומגפונים.
למראה גירלי, אבל לא מדי. 23$.



כי מתחשק לי לנעול מגפוני שריכה כבר הרבה זמן.
34$.



ווסט סרוג. יראה מצויין מעל שמלה פרחונית בגווני חום.
חסר רק למצוא את אותה שמלה פרחונית... 33$.



מכנסי פיג'מה מפלאנל. כי אף אחד לא עושה מכנסי פיג'מה כמו האמריקאים.
11$.



היה דיבור על פתיחת סניף של אולד נייבי בארץ, כחלק מכניסת גאפ לשוק. אני מניחה שהסיבה שזה לא קרה עדיין קשורה לרמת ההצלחה של גאפ בארץ. לדעתי לאולד נייבי הישראלים יתחברו יותר. מקווה להתאחד עם חלק מהפריטים ברשימה בעוד 4 חודשים...

3 תגובות:

Alona אמר/ה...

המגפוני שריכה מדהימים! ראיתי דומים בסטיב מדן! <3 איזה כיף לראות עוד בלוגרית ישראלית!
גם לי יש בלוג, אבל באנגלית :)
http://sassybeauty-by-alona.blogspot.com/

קרן אמר/ה...

תודה על הטיפ! אני אעבור בסטיב מאדן לבדוק.

בהצלחה עם הבלוג :)

המזרח הרחוק אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.