16.5.2012

בילוי ספונטני

אחרי הבראנץ' בשבת יצאנו לסיבוב אופניים קצר מאוד(השמש היתה חזקה מדי והבריחה אותנו הביתה) . לים לא התחשק לנו ללכת אז נמרחנו בבית מול המון סדרות(Grey's Anatomy, House, The Big C). בשעה 17:00 עומר התחיל לשאול על אוכל וכך יצא שהחלטנו בספונטניות לצאת לארוחת ערב מוקדמת יחסית בקופי בר.
אני חושבת שגילינו כאן סוד שמור ליודעי דבר. המסעדה, שבדרך כלל עמוסה ומלאה, היתה ריקה יחסית. אמנם הגענו בשעה מוקדמת, 18:30, אבל גם כשעזבנו ב20:30 המקום היה רגוע יחסית. השירות שם תמיד מעולה, אבל מובן מאליו שהכל מתנהל בצורה שקטה ורגועה יותר כשהמסעדה לא עמוסה ויש פחות "המולה".
נהננו מאוד מהדייט הזוגי שלנו, מהאוכל שלעולם לא מאכזב, מהשירות האדיב והלא מתנשא וממוזיקת הרקע הנעימה ולא משתלטת. ההשוואה הבלתי נמנעת לארוחה ההיא בקפה נואר חייבת להגיע. בקופי בר לקחנו 2 מנות ראשונות(הוא מנת שרימפס, אני סלט רוקפור מיוחד ומעניין), 2 עיקריות(הוא פפרדלה בראגו, אני ריזוטו) וקינוח אחד. יחד עם כוס יין אחת(אני עדיין על אנטיביוטיקה) וטיפ הגענו לחשבון של 350 ש"ח(70 ש"ח פחות מקפה נואר). עדיין לא יצא לנו לטעום בקופי בר מנה שלא היתה טעימה ומדוייקת. ואגב, סתם שטות קטנה, בקופי בר מגישים לחם טעים ופריך ללא חיוב(וגם ללא הגבלה). לסיכום, למקרה שהצלחתם לפספס את המחמאות שפוזרו כאן, אני ממליצה בחום לבקר במסעדה שקיימת כבר כמעט 20 שנה ולא מפספסת.
מה לבשתי?
שמלה מאיביי, 50 ש"ח.
שרשרת מארה"ב מסנצ'ורי 21, 13 דולר.
סנדלים מH&M באמסטרדם, כ 110 ש"ח.
טבעת מH&M בקיץ שעבר, 15 ש"ח.
קלאץ' של מדוזה, 200 ש"ח.



7 תגובות:

sefi אמר/ה...

את ניראת מקסים. השמלה הזאת מהממת עלייך וכל האקססוריז השאירו אותה מושלמת ורק עזרו קצת מסביב.
גם שמחתי לשמוע שאהבת את האוכל בקופיבר. ישבתי שם פעם אחת לארוחת צהריים עם הבוסית שלי לשעבר והיה טעים אבל ממש רועש.

marjorie morningstar אמר/ה...

איזו שרשרת מדהימה!
השמלה מאוד מוצאת חן בעיני מבחינת צבע, אורך ודוגמה, אבל אני לא אוהבת את החיתוך הגבוה שלה - היא מטשטשת מותניים קצת.

אנונימי אמר/ה...

אפילו יופייך והזוהר שניבט ממך לא עזרו הפעם - השמלה מאד לא מחמיאה לך. עם רגליים כמו שלך, לא הייתי מורידה הקיץ את המכנסונים שכ"כ באופנה. התברכת בחלק עליון שופע ובמותניים לא כ"כ מודגשות, מה שיוצר חוסר פרופורציה בין החלק העליון שלך לרגליך הארוכות והחטובות. השמלה מבליטה את 2 העובדות הללו, במקום להצניע, וזה לדעתי פספוס של משאבים טבעיים טובים. השרשרת מהממת. על הקלאץ' אין מה להכביר במילים. הסנדלים - לפח...הזרתות המבצבצות והמראה הכללי הסמרטוטי של הנעל עושים דאון-גריידינג לכל ההופעה. העיקר שהארוחה היתה טובה, כי אוכל זה (כמעט) הכל בחיים.

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

לא ברור לי למה אנשים מתחבאים מאחורי "אנונימיות" כשהם רוצים להגיד דברי ביקורת. זה אל שאני לא מסכימה איתה לגמרי (השמלה דווקא כן יפה לדעתי, וזה אל הדבר הכי נורא לא להדגיש את המתניים 24\7).

אגב אחלה סנדלים.

אני אוכלת בקופי בר המון הצהריים (עובדת בבניין ממול), אז אם יוצא לך לנסות - ההמבורגר ביין מקבל תמיד תשבוחות ואני פשוט מתה על השניצל שלהם.

אנונימי אמר/ה...

ממש לא מסתתרת וממש לא דברי ביקורת. אין לי פרופיל אחר שמתאים, לא מבינה על מה המהומה. אם לכותבת הבלוג לא מפריע, מי את שתתרעמי, ללא סיבה נראית לעין? ואם הייתי חתומה בשמי - דפנה, אגב - זה היה משנה משהו מתוכן הדברים? לפעמים אם אין מה לכתוב, אפשר סתם לשתוק, ואפילו עדיף.

קרן אמר/ה...

ספי, תודה!
כדאי לך לנסות לבקר שם בערב, פחות סואן :)

מרג'ורי, השרשרת הזו היא אחת הרכישות המוצלחות מהטיול האחרון. לגבי השמלה, אני מניחה שחגורה במותן היתה עושה את העבודה, אבל לא רציתי להעמיס. אולי עם שרשרת עם פחות נוכחות...

אנונימית/דפנה, תודה על המחמאות. לגבי השמלה, כמו שעניתי למרג'ורי, אני מבינה ומקבלת את ההמלצות, אבל אני חושבת שעוד יש לה תקווה עם איזו חגורה מדגישת מותניים.לגבי הסנדלים, אני חושבת שזו איזו אשליה אופטית, כי במציאות הזרתות מוגנות, שמורות ולא מסתכלות לצדדים. כנראה בגלל החיתוך של הרצועות זה נראה ככה.
ולגבי הביקורת על התגובה, כשנותנים הערות כביקורת בונה(ופיזרת כל כך הרבה מחמאות על הדרך כך שאין סיבה להתייחס לכך אחרת), אני שמחה לקבל אותה. אני לא מחפשת רק יס-מנים שיגידו שאני מ-א-מ-מ-תתתתת :)

מיכל, אני מקבלת את הביקורת בחיוך, אין סיבה לקבל אותה אחרת...
את ההמבורגר ניסיתי והוא באמת מצויין, בשניצל איבדת אותי, לא אוכלת עוף. תסביך :)

אנונימי אמר/ה...

לדעתי השמלה מאוד יפה ונשית, אבל היא תהיה עוד יותר יפה עם חגורה :)
רציתי לשאול אותך אם תוכלי לשים לינק למוכר באייביי ממנו קנית? ניסיתי לחפש ולא מצאתי...

[קוראת הדוקה של הבלוג שלך רק אפעם לא מגיבה.. :]]