29.5.2012

שבועות בהסגר

את החג העברתי בבידוד יחסי, בגלל מחלת הנשיקה שהתעללה בי. לשמחתי אתמול הרופאה נתנה אור ירוק למפגש עם הציבור הרחב והסגר הוסר. בראשון, למרות שלא באמת יכולתי לצאת לארוחה חגיגית, החלטתי להתלבש לכבוד החג. כנראה שאין יותר בנאלי משמלה לבנה לשבועות, אבל לפעמים מתחשק לשוט למחוזות הבנאליות ולהתעטף בתחושת חג, גם אם היא לא מלווה בטנא ועלייה לבית המקדש. את התמונות צילמנו מתחת לבית, ליד כל הסגול הפורח הזה.
את הסנדלים בתמונות הזמנתי מהאתר של איירוסולס בארה"ב. למי שלא מכירה את החברה, מדובר במותג נעלי נוחות שעבר מתיחת פנים מסויימת ב3 שנים האחרונות. הנעליים שלהם נוחות מאוד, גם השטוחות וגם העקבים והיום ניתן למצוא עיצובים מושכים את העין ומעט עדינים יותר מנעלי גולדה. למותג כמה חנויות בארץ ומוכרים אותו בכל מיני חנויות הנעלה נוחה, אבל המחירים מאוד גבוהים לעומת ארה"ב. לשם ההשוואה, זוג שנמכר בארה"ב ב50$ עולה בארץ 350 ש"ח. המשלוח מהאתר אמנם לא זול בכלל, 37$ לזוג אחד או שניים ו49$ לשלושה-ארבעה זוגות(ליותר מזה לא בדקתי), אבל בגלל פערי המחירים הגדולים, ההזמנה בכל זאת יוצאת משתלמת, במיוחד אם מזמינים יותר מזוג אחד.
אני בחרתי להזמין הפעם שלושה זוגות. שני זוגות סנדלים וזוג נעלי בובה אדומות. הסכום הסופי כולל המע"מ שנאלצתי לשלם על החבילה הגיע ל630 ש"ח. מאחר וקיבלתי לאחרונה את התמחור של 2 מהזוגות שהזמנתי במייל מהיח"צ, שמחתי לגלות שזוג ששילמתי עליו כ200 ש"ח נמכר בארץ ב450 ש"ח. במידה ואתן לקוחות קבועות של המותג ולא מעוניינות לשלם יותר, אני ממליצה בחום לנסות את האתר. החבילה הגיעה מהר יחסית ועודכנתי במייל על מספר המעקב מייד כשנשלח. עוד טיפ קטן, תמיד אפשר למצוא קופונים לרכישה באתר. אני מצאתי בגוגל דרך החיפוש Aerosoles Coupon הנחה של 20% על כל הקניה. ממה שיצא לי לראות, תמיד אפשר למצוא קופון כזה. אז אל תדלגו על השלב הכה אמריקאי הזה וחפשו קופון אונליין.
מה לבשתי?
שמלה מקסטרו לפני כשנתיים, 200 ש"ח.
סנדלים של אירוסולס, 210 ש"ח.
שרשרת מאיביי, 40 ש"ח.
המשך שבוע טוב ובריא לכולם!
נ.ב
כולם חושבים שאת ההישג המשמעותי לישראל בשחמט השיג גלפנד. מדובר בטעות. פינצ'י ז"ל היתה הראשונה להשתתף בטורנירים ולהביס כל אויב :)

4 תגובות:

יוצאת מחוץ למגירה אמר/ה...

היי קרן. בתור מישהי שיש לה פלטפוס ולא מכירה את הנעליים. איפה בארץ אוכל ללמוד אותם באיזור המרכז לפני שאני מזמינה. תודה רבה

יוצאת מחוץ למגירה אמר/ה...

תודה בכל זאת. מצאתי

אנונימי אמר/ה...

קראתי את הכתבה הזאת http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4236852,00.html וחשבתי על הפוסט שלך. אשמח אם תוכלי לפרט, ה-630 זה בנוסף לכמה שעלו לך הנעליים??? כמה יצא לך בסך הכל שלושה זוגות אחרי כל התשלומים? תודה רבה!

קרן אמר/ה...

630 ש"ח היה הסכום הסופי. שלושת הזוגות עלו באתר של אירוסולס כ550 ש"ח. מע"מ על הסכום הזה הוא 80 ש"ח, אותם שילמתי בדואר בעת איסוף החבילה. סכום סופי לשלושת הזוגות - 630 ש"ח. קניה נעימה!