23.7.2012

All that green

בסופ"ש האחרון נסענו לנהריה, לא בדיוק יעד להימלט מהלחות המטורפת של תל אביב בשבועות האחרונים, היא רדפה אותנו גם שם. זה היה סופ"ש שנפתח בארוחת בוקר מפנקת עם המשפחה שלי אצלנו בבית. הפעם בלי הכנות ביתיות, בחום הזה ממש לא מתחשק לעמוד ליד התנור. לפעמים צריך פשוט לדעת היכן לרכוש את הדברים הטובים, ולא צריך יותר מזה. בייגלס כמעט כמו בניו יורק מחנות ברמת החייל, מאפים מלוחים ופוקאצ'ה ממיקי שמו, נקניקים, גבינות ודגים מידע הבשרים(בימי שישי נמכרים נקניקים טריים שרפי מכין לגמרי בעצמו, לחובבי הרוסטביף והקורנביף, מומלץ!), ירקות טריים ופילדלפיה להשלמת הבייגלס.
על הקינוחים היו אחראים ההורים שלי, כי עם כל הכבוד לשמו הסמוך אלינו או לדלאל בקצה השני של העיר, הקונדיטוריה הכי טובה בארץ נמצאת דווקא ברחובות. ברחוב אחד העם 4 במרכז העיר נפתחה לפני כמה שנים מאפייה ביתית שנקראת פטיסרי. השם הצרפתי רומז על סגנון האפיה שתוכלו למצוא במקום. מילפה(mille feuilles שהם אלף עלים) פריך עם קרם פטיסייר אמיתי, טארטים מעולים וכמובן, קרואסון שקדים שהוכתר על ידי עומר כהכי טוב בארץ. אם מזדמן לכם משום מה לטייל במרכז העיר רחובות, אל תדלגו על הקונדיטוריה הזו.
אחרי כל האוכל הזה, נסענו לנהריה בכדי לאכול עוד קצת(אבל רק בערב, אנחנו נושמים קצת בין ארוחה לארוחה). לארוחה המשפחתית בשישי לבשתי את הגרסה הירוקה לשמלה מגולף. משום מה, למרות שהן בדיוק באותה המידה, נדמה שהירוקה יושבת עליי יותר טוב. אולי זה סתם הצבע או אולי באמת פספוס במפעל. 
מה לבשתי?
שמלה מגולף, 170 ש"ח (אבל שילמתי בתווים שקיבלתי בתחרות פייסבוק).
שרשרת מאיביי, 40 ש"ח.
סנדלים של אירוסולס, 210 ש"ח.
לדקה וחצי באמצע הצילומים הגיע משב רוח רענן, זו היתה התגובה שלי:
שבוע קריר לכולם!

7 תגובות:

ביני אמר/ה...

חשבתי שתכתבי שהקונדיטוריה הכי טובה היא בבית של ההורים שלך

אלכס אמר/ה...

מאוד אהבתי את מה שלבשת, מתה על שילוב של צהוב וירוק.
התמונה האחרונה ממש חמודה ומצחיקה.

marjorie morningstar אמר/ה...

וואו, הירוקה משמעותית הרבה יותר יפה (ואני עוד אהבתי את האדומה..) - קו המותן שלה גבוה יותר והיא נראית יותר במידה שלך. האדומה נראית טיפה גדולה. בכלל, הצבע הזה ממש יפה עליך.

marina אמר/ה...

באמת הירוקה יותר מחמיא לך (אולי בגלל השיזוף?)
ואני רוצה לדעת איזה לק יש לך!

אנונימי אמר/ה...

זה קורה הרבה שבגדים זהים לכאורה (טוב, לפחות הקוד זהה...) מונחים אחרת על הגוף.
הבד עצמו וגם הצבע עושים לפעמים הבדל, אולי לא במידה, אלא בדרך שבה הבגד יושב על הגוף. יש צבעים ש"מקשיחים" קצת את הבד, וזה יכול לעשות הבדל מינורי אבל משמעותי באיך שהבגד מונח על הגוף. ב"קסטרו" מצאתי את סדרת שמלות הזו (http://www.castro.co.il/2563-he-p41862-v41850-r1/Castro.aspx), שחלק מהצבעים (החום) נתפרו מ"פוליאסטר טהור", בעוד שיתר הצבעים (כחול וכתום) משילוב של פוליאסטר וכותנה. לא מדדתי, אבל אין ספק שזה נראה אחרת על הגוף, גם אם זו אותה גזרה ואותה מידה.
על בשרי נתקלתי בהפרש מידות בין שני זוגות מכנסיים ב"גולף" (זהים אפילו בצבע). מניחה שהגזירה והתפירה הן אחידות, אבל מספיק שבשלב הדבקת הפתק תהיה איזושהי תקלה... לכן צריך תמיד תמיד למדוד.

tuli אמר/ה...

השמלה ממש יפה, אני גם ממש רוצה למצוא שמלת חולצה מוצלחת.
תודה על ההמלצה ברחובות, אם יש לך עוד המלצות בעיר, אני ממש אשמח. עכשיו עברתי ואני מחפשת מה מעניין ושווה.
תודה,
טולי.

קרן אמר/ה...

ביני, ההורים שלי זו המסעדה הכי טובה ברחובות, כמכלול :)

אלכס, תודה!

מרג'ורי, זה ממש מוזר ולא ברור. תודה!

מרינה, אני חושבת שגם ורוד ניאון הולך עם שיזוף, כנראה שזו באמת הגזרה.
הגוון הירקרק מנטה הוא של לייף והגוון השני הוא של OPI ותוכלי להתרשם ממנו יותר בפוסט הזה:
http://fashionloca-l.blogspot.co.il/2011/06/blog-post_18.html

אנונימית, לאחר שקראתי את הפוסט שלך בדקתי ושתי השמלות עשויות אותו הרכב בד בדיוק. המצחיק הוא שבחנות מדדתי את שתיהן, הוורודה נראתה לי שונה מעט אז לקחתי עוד שמלה באותה מידה וגם היא ישבה ככה. כנראה שדווקא הירוקה היא יוצאת דופן ונגזרה מעט קטנה יותר.

טולי, עכשיו זה הזמן שלך לחפש וגם למצוא. השנה יש המון שמלות חולצה מוצלחות ועכשיו תוכלי למצוא גם בהנחה יפה. השמלה הזו קיימת גם בכחול אם מתחשק לך צבע סולידי יותר.
האמת שאני לא גרה בעיר כבר כמה שנים, אבל יש מוסדות שלא משתנים. מו ומו מסעדה מעולה על רחוב הרצל לאוהבי בשר. לא מזמן הם שיפצו והמקום הפך לנעים עוד יותר לישיבה ובילוי. את מוזמנת לשלוח אליי מייל ואני אנסה לחשוב על עוד פרטים מומלצים לדיירי קבע ברחובות :)