2.7.2012

צבעים רבותי, צבעים

פתיח קצר: בחודשים האחרונים, אם שמתם/ן לב ואם לא, הפחתתי משמעותית את כמות שיתופי הפעולה עם משרדי יח"צ. הסיבות לכך מגוונות ונעות בין חוסר סבלנות לעולם הזה, חוסר זמן להגיע לאירועים(בכל זאת עובדת במשרה מלאה שלא גמישה בשעות ולא מעט מהם מתקיימים בשעות העבודה) או חוסר רצון להתמודד עם יחצניות לא חביבות. החלטתי לנסות למצוא את המינון המתאים לי ולקוראים/ות מתוך תקווה שאתם/ן לא תרגישו מוצפים/ות בתוכן שיווקי, ולא משנה אם אהיה ביקורתית יותר או פחות.
ספציפית לגבי המותג מדוזה, הייתי הבעלים הגאה ומעריצה סמויה של המותג עוד בטרם היחצנית(הנעימה) פנתה אליי. ומעבר לכך, גילי ועדי כל כך מוכשרות ונחמדות, שקשה שלא לפרגן. עד כאן פתיח.
גם אני ביקרתי בחמישי האחרון בסטודיו של בנות מדוזה החביבות, גילי ועדי. כבר כתבתי בעבר על המותג והתיקים שלהן מככבים כאן לא מעט(מופיעים מספיק בכדי שאבא שלי יראה את התיק וידע שזה תיק של "מדוזה"). כבר המון זמן שרציתי לבקר בסטודיו ולרכוש שרשרת מדוזות צבעונית, אבל פשוט לא יצא. ההפרזנטציה הקז'ואלית של הקולקציה החדשה גרמה לי להחליט שהגיע הזמן לקפוץ. הסטודיו מרווח וצבעוני, ממוקם על דיזינגוף ממש כמה מטרים מפרישמן(לכיוון צפון) ונראה כמו חנות ממתקים ענקיים. הניגוד שבין הריצוף בשחור לבן לצבעוניות התיקים גורם לצבעים לקפוץ החוצה.
הקולקציה החדשה מראה שהבנות הן ממש לא One trick pony ולא משנה כמה הטריק הבודד מוצלח והחליטו הפעם לשלב את הפלסטיק הצבעוני והמוכר עם בדים בעלי אופי אוריינטלי משהו. התיאור אולי נשמע כמו עוד תיק ש' מבד מטונף עם איזה פלסטיק מודבק עליו בצורה לצורה, אבל המציאות מראה את רמות הביצוע שהמותג מגיע אליהן. ההכלאה מאוד מעניינת וגורמת אפילו לבד שחור ותמים למראה להראות עשיר ויוקרתי.
הבנות מזמינות את כולן להנות מהשקת הקולקציה לכלל הציבור ביום שישי הקרוב, ה6.7, בין השעות 10:30 ל17:00 בסטודיו בדיזינגוף 110. הפריטים ימכרו באירוע ובשבוע שלאחריו במחירי השקה של 10% הנחה.
טווח מחירים לפני הנחה: קלאצ'ים וארנקים גדולים - 320-450. תיקים - 470 - 690.
תוכלו למצוא גם שרשראות מקולקציות קודמות ב125 ש"ח(אני התחדשתי באחת בגווני כחול שתעבור טקס חניכה בחתונה בשבוע הבא).

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בדרך כלל אני קוראת שקטה- אך הפעם חייבת לציין שהבלוג שלך הוא בין הבודדים שלא סובלים מאובר-יח"ץ.
ח"ח.

ושלא לדבר על "מפלצות היחצ" שכל התוכן שלהן הפך שיווקי ואפילו על גילוי נאות מינימלי לא מקפידות.

מישהי אמר/ה...

מסכימה לגמרי עם אנונימי/ת.
כל הכבוד קרן! המשיכי בדרכך.
יש בלוגים שכבר ממש חורה לי להיכנס אליהם. הכל יח"צ! מתנות מתנות ושוב מתנות והתחנפויות והשתפכויות. וגילוי נאות לא קיים עד מינימלי מרומז בלבד. בושה.

קרן אמר/ה...

תודה לשתיכן, אני שמחה לקרוא שאני "עוברת מסך" ככה :)

ותודה שהשקעתן, יצאתן מהצללים והגבתן!