6.8.2012

טיול בשכונה

בשישי האחרון ההורים ציינו 30 שנות נישואין, בלי יותר מדי רעש וצלצולים, בדיוק כמו שמתאים להם. החלטנו להישאר לסופ"ש ברחובות, משהו שמזמן לא עשינו. האמת, אחרי ארוחת הערב השכללה כל טוב ולא מעט יין, התאים לנו לטפס כמה מדרגות ולישון, מבלי הצורך להתניע את הרכב(גם אם רק לחצי שעה).

למחרת התעוררתי לשייק מנגו קר ומתוק, ממש כמו בתאילנד (בלנדר זו המצאה גאונית. מקווה שלא יקח עוד הרבה זמן עד שיהיה לי מטבח שיוכל להכיל בלנדר). ואם כבר מדברים על חו"ל... בעוד קצת יותר מחודש אנחנו טסים לברלין. נשמח לקבל המלצות/לינקים למסעדות ומקומות שאסור לפספס. יש לא מעט טיפים אונליין, אבל לא לדברים ספציפיים. So shoot!
מה לבשתי?
גופיה מאסוס, 45 ש"ח.
חצאית של ג'ייסון וו לטרגט(דרך איביי), כ150 ש"ח.
שרשרת מאיביי, 40 ש"ח.
נעליים משומייקר.
באדי הושאלה מההורים והסכימה לצאת לטיול לפני 7 בערב לצורך הצילומים.

3 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

הו, ברלין :-) איזה כיף לכם. אם את מעוניינת בטיפים - אשמח לחלוק במייל.

את נראית נהדר פה - כבר ציינתי שאני מאוד אוהבת את השרשרת? היא מזכירה לי את פריחת הדובדבן היפנית. יהיה מעניין לראות אותה עם אאוטפיט בסגנון, לדעתי.

אנונימי אמר/ה...

אהבתי מאוד את החצאית. אורך מושלם לפליסה. אני לא יודעת ממה היא עשויה, אבל אני לא אוהבת שהפליסה עשוי בד דקיק . הקפלים החדים דורשים בד עם "נוכחות".

אפשר אולי לקבל מתכון לשייק מנגו?

קרן אמר/ה...

מרג'ורי, כבר שולחת לך מייל. תודה!

תודה על המחמאות. השרשרת הזו באמת מאוד מוצלחת ומתאימה להמון סגנונות לבוש. אני נאבקת בעצמי שלא להזמין עוד מהסגנון...

אנונימית, הבד שלה לא מאוד דק, אבל הפליסה מספיק נוקשה והקפלים נשמרים.

האמת שאין פה באמת מתכון. אנחנו שמנו מנגו אחד בינוני, כוס קרח, רבע כוס חלב וכף סוכר. בכמות הזו יוצאות בערך שתי כוסות.