15.8.2012

Spotted on the playground

בשני האחרון נםגשנו עם חברים בקפה השכונתי(אני יודעת שנשמע שאני מקבלת מהם אחוזים, אבל אני באמת באמת לא), קפה רונה. מאחר ובאנו ברגל, היה זמן להשתשע בקצת צילומים מקדימים. הערב הזה כלל שתי תגליות מרעישות מבחינתי. הראשונה, חצי גולדסטאר מהחבית עולה 20 ש"ח בלבד בקפה רונה, ממש חזרה לימי הסטודנטיאלים בבן גוריון. התגלית השניה, נדנדות זה ממש כיף!
התגובה הראשונית שלכם לתגלית הראשונה תהיה "שווה, אולי נקפוץ לשכונתי הזה". התגובה הראשונית לתגלית השניה תהיה "מה יש לה, זאת? נדנדות בגילה המתקדם ועוד בלי אף ילד בסביבה?". אם בכל זאת בחרתם לקפוץ לקפה רונה לבירה אז תקחו בחשבון שהבראוניז וסלט הקינואה ממש טובים, שהמטבח נסגר ב22:00 והמקום עצמו נסגר ב23:00 באמצע השבוע(בכל זאת, מדובר בשכונה בורגנית יחסית), בשישי לצערנו נסגר ב16:00.
מה לבשתי?
חצאית מגולף מלפני כמה שנים, 70 ש"ח.
חולצה מטומי הילפיגר בארה"ב, כ70 ש"ח.
סנדלים מסטיב מאדן מלפני כמה שנים(שכנראה הגיע זמנם), 240 ש"ח.
שרשרת שהכנתי בעצמי מפימו, כ20 ש"ח לחומרים.
מניפה שמצילה אותי מימי החום הקשים, מתנה מתצוגת האופנה של קום איל פו לפני כמה עונות.
חגורה מנצנצת ממכנסיים שקניתי בזארה.
ונחזור לנדנדות. אני חושבת שלא ישבתי על נדנדה בערך מאז החטיבה ולכן אני חייבת לומר שזה ממש משעשע. בסוף יום העבודה המעייף, זה ממש מרענן להרגיש ילדים לכמה רגעים (ודווקא בגלל שלא היו ילדים מנוזלים בסביבה). הנה, תראו איזה חיוך מרוח לי על הפנים:
make gif

2 תגובות:

גילי אמר/ה...

וואו כבר בתמונה הראשונה חשבתי כמה השרשרת יפה וכמה היא מתאימה לחולצה. ניסיתי להזכר איפה ראיתי אותה קודם (אולי בפוסט קודם שלך?) והייתי משוכנעת שבאיזו מכירה/קטלוג של מעצבת. ממש הופתעתי שהכנת בעצמך- זה נראה מדהים!

קרן אמר/ה...

תודה, איזו מחמאה!
האמת שממש פשוט להכין אותה. פשוט הכנתי "צינורות" באורכים שונים מפימו וחוררתי כהכנה לחוט. אפיתי והשחלתי בחוט שקוף, חיברתי לשרשרת שקניתי באבגד וזה הכל.
יאללה, פרוייקט לסוף הקיץ :)