29.10.2012

קצרצר

בשבוע שעבר החלטתי שהגיע הזמן להסתפר. נדמה לי שכבר כתבתי כאן שאני מעוניינת להחליף את הספר הרגיל שלי, אלי ממספרת ארז ישראלי. המחיר של התספורת קפץ ל250 ומאחר ואלי אינו בעל המספרה צריך להוסיף 20 ש"ח טיפ למחיר התספורת. בשיקלול עם זמן הנסיעה לצד השני של העיר רמת גן ועלויות הדלק, כל אלה הפכו את התספורת המושלמת ליקרה במיוחד. החלטתי לחפש אלטרנטיבה קרובה לבית ולאחר שחברה סיפרה שהסתפרה אצל ספר ממש 5 דקות הליכה מהבית החלטתי לנסות. כי שיער גדל ומה כבר יקרה.
ובכן, זה מה שקרה. התספורת מאוד מאוד קצרה, אפילו בשבילי שרגילה לשיער קצר יחסית. התספורת כאן היא אחרי שיפצור שלי, כי בהתחלה נראתי כמו דוסל'ה קטן עם פאות מסתלסלות והקו היה ממש לא ישר. מאחור היא ממש קצרה ושכחתי לצלם כדי להראות כאן בבלוג(ואולי טוב שכך). בכל אופן, אם קשה להבין מבין השורות, אני לא כל כך מרוצה. הכינוי החדש שלי לספר הזה הוא "קצב שיער". כנראה שכדי למצוא ספר טוב לתספורות קצרות אי אפשר להחליט על סמך תספורות ארוכות. זו הסיבה שכשבחמישי בחתונה של חברים ראיתי בחורה עם תספורת מושלמת לא התביישתי, התאפקתי עד סוף החופה וביקשתי את שם הספר שלה. ניתן לשיער לגדול למשך חודש-חודש וחצי ואז ננסה אותו. בעבודה דווקא אמרו שמחמיא לי הקצרצר הזה, אבל אני לא מצליחה להסתכל במראה מבלי להרתע לשניה. חבל. לפחות בעוד חודש זה יגמר :)
מה לבשתי?
חצאית של ג'ייסון וו לטרגט, כ150 ש"ח.
חולצה מאסוס לפני כמה עונות, כ40 ש"ח.
נעליים של אירוסולס, כ200 ש"ח דרך אתר האינטרנט.
צמיד מאיביי, כ20 ש"ח.

14 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אכן, לא משהו, טוב שיש לך סבלנות ואת לא מאלה שחוטפות התקף לב על כסא הספר... ממליצה שתביטי בבלוג של דיאנה, שמה עין, גם היא הולכת עם תספורות קצרות וממש גמרה את ההלל על הספר האחרון שאצלו הסתפרה, בכפ"ס. חפשי את הפוסט, זה היה לא מזמן, אולי גם את תתאהבי.

אנונימי אמר/ה...

אומרים שההבדל בין תספורת לא טובה לתספורת טובה הוא שלושה שבועות... ושלך דווקא מתאימה לך.

לילך הדר אמר/ה...

קשים חייה של מתולתלת עם שיער קצר. גם אני בדרך כלל עוברת עם מספריים בעצמי אחרי תספורות. דווקא נחמד לך הקארה הזה.

רחלי - פשוט מבשלת אמר/ה...

אני חושבת שהתספורת דווקא יפה לך.
ובכל מקרה יפה שאת לוקחת את זה בקלות :-)

אנונימי אמר/ה...

למה פותחים בלוג אם לא מגיבים לתגובות של הקוראים? אני במקרה לא הגבתי לפוסט הזה, אבל הגבתי לכמה פוסטים קודמים ולא זכיתי לכל התייחסות, ולא רק אני, גם האחרות לא. מוציא את החשק

קרן אמר/ה...

אנונימית יקרה, אם תבדקי את כל הפוסטים אחורה, אני משתדלת לענות על כל התגובות בתוך כמה ימים. בדרך כלל, לאחר פרסום פוסט חדש אני עוברת על כל התגובות לפוסט הקודם ומגיבה. אם אני רואה שהתפרסמה תגובה עם שאלה שמרגישה "דחופה" יותר, אני משתדלת להגיב מוקדם יותר מהרגיל.
תביני שמעבר לבלוג אני עובדת במשרה מלאה, והלו"ז שלי כולל עיסוקים אחרים שלא תמיד משאירים זמן לענות לתגובות בתדירות גבוהה יותר מאשר פעם ביומיים. לטעמי זו תדירות מספקת, אם לדעתך לא, אני מקבלת אותה, אבל מבקשת שתביני גם את עמדתי.

אנונימי אמר/ה...

אני מסתפרת אצל אינדי - indi's place
בוגרשוב פינת שלום עליכם
מומלץ בחום

קרן אמר/ה...

אנונימית ראשונה, שיער גדל ואין לי מה לעשות לגבי זה, אז חבל להתמוטט :)
חשבתי על זה, אבל אם כבר כפר סבא, אחזור לספר הרגיל שלי ברמת גן-גבעתיים. תודה על העצה!

אנונימית שניה, למזלי השיער שלי צומח מאוד מהר, אני מקווה בעוד שלושה שבועות ללכת שוב לספר ולנסות לתקן את העוול :)
תודה על העידוד :)

לילך, הספרים בארץ פשוט מסרבים להכיר בעובדה שכאן זו לא ארץ השיער החלק והגולש. שמחה לשמוע שאני לא המטורפת היחידה שמקצצת לבד :)

רחלי, תודה! גם אני כבר מתחילה להתרגל קצת... אצלי הדרמה מגיעה עם חצ'קונים, משיער אני לא מפחדת ב-כ-ל-ל :)

אנונימית אחרונה וחביבה, תודה על ההמלצה! אבדוק את זה...

Fanny אמר/ה...

קרן , אני יודעת עד כמה תלתלים+קצר זה שילוב שצריך יד טובה. לאמא שלי המדהימה יש שיער כזה ולדעתי הספר שלנו נפלא ואף פעם לא מפספס. זו מספרה בשם הייליטס בכיכר מילאנו. ולספר קוראים ג'ונתן. הם ממש חמודים אם יתחשק לך פעם לנסות.
בכל מקרה התמונות שלך בבלוג תמיד כ"כ חינניות ואת מחייכת ומשעשעת ונראה שזו פשוט באמת את. גם בגישה שלך למצב אפשר להרגיש את זה. זה משנה את כל החוויה ותמיד כייף לקרוא ולראות.

ליז אמר/ה...

היי קוראת את הבלוג שלך ונהנת!!! בעיקר מבגדים יפים ומגניבים במחירים שפויים עד מאוד!!! אני חובבת קניות ״משתלמות״ , אבל מחירים שאת מציינת אני כמעט ולא מוצאת!!! אז איך את עושה את זה? :)

Unknown אמר/ה...

הי קרן, דווקא חייבת להגיד שבעיניי יפה יותר! התספורת ממש יפה ומחמיאה, לא יודעת איך שפצרת אבל זה נראה טוב, אני לא הייתי מתבאסת :)

קרן אמר/ה...

פאני, תודה על ההמלצה, אבדוק את המספרה הזו. חיבוק הזדהות לאמא מאחות לתלתלים :)
תודה על התגובה החמה, אני שמחה לקרוא שאני "עוברת" בבלוג ככה, כיף!

ליז, תודה, אני שמחה לקרוא שאת נהנת מהבלוג ומקווה שתמשיכי בעתיד!
האמת, איפוק! אני כמעט ולא קונה בגדים בעונה, אלא מחכה לסיילים ובסוף הסייל מוצאים את המחירים הכי טובים. אני קונה הרבה מאוד אונליין באסוס(בעיקר בסייל שכמעט תמיד קיים) או באיביי. אפשר למצוא פריטים שווים ואיכותיים גם באיביי, יש שם גם מעבר לבגדים מסין.

אנונימית, תודה רבה על המחמאות. אני מתחילה להתרגל ונשמע שכולם אוהבים את זה חוץ ממני, אז הגיע הזמן להפסיק ללכת נגד הזרם ולאהוב גם :)

ליזה אמר/ה...

קרן אשמח לשמוע טיפים על קניות ברשת, גם אני עוקבת גם באי ביי וגם באסוס. באי ביי זול ראיתי רק אצל הסינים
והרבה לא איכותי
איך את מחפשת ברשת? אם זה לא סוד כמובן :)

אנונימי אמר/ה...

Can I simply ѕаy what а relief tο discοѵer an indiѵiԁual who reаlly understаnԁs whаt theу are ԁiscussing oѵеr thе intеrnеt.

You аctuallу κnοw how to brіng а рroblem tо light and make it imрoгtant.
Moге anԁ more pеoρlе ought to read this and understand this siԁe
of the stοrу. It's surprising you aren't morе popular since you most ceгtaіnly
possеѕs the gіft.
My webpage : www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm