15.10.2012

The short version

השבוע הארוך בשנה התחיל אתמול. "אחרי החגים" הגיע בכל הכח ואיתו רגע האמת לממש את כל ההבטחות שהבטחנו לעצמנו במהלך חודש החגים הכמעט אינסופי שעבר עלינו. מה אני הבטחתי לעצמי במסגרת הבטחות של אחרי החגים?
הרשימה לא מאוד ארוכה, אבל אכן קיימת:
  • לחזור לפעילות אירובית כלשהי. לנסות לרוץ לא באמת יכולה לרוץ בגלל הברכיים, אבל מצאתי לעצמי פרטנרית חביבה ביותר להליכות. הספקתי כבר לצאת ל3 הליכות מהירות מאז ש"אחרי החגים" הגיע.
  • לאכול פחות בערב. כשחיים עם בן זוג רזה וכזה שלא אוכל מוצרי חלב ולכן אין אצלו בהגדרה אופציה לארוחת ערב קלילה, קל להתפתות לשתי ארוחות כבדות ביום. מהיום, חסל סדר רביולי לארוחת ערב או פסטה שמנמנה. 
  • מתקשר לשתי ההבטחות העליונות, להוריד כ4 ק"ג שנוספו להם בעקבות החורף הלא בריא שעבר עליי בשנה שעברה. קצת קשה להבטיח פשוט ירידה במשקל, אבל אני מאמינה שאם מציבים יעדים ריאלים, קל יותר להגיע אליהם.
  • להנות יותר מתל אביב. נשמע מאוד כללי, אבל מאחורי זה עומד משהו בסיסי יותר - לנסות לנצל יותר את הקרבה לכל מה שיש לתל אביב להציע ולא להימעך על הספה מעייפות אחרי יום ארוך במשרד.
אני בדרך כלל לא שייכת לאנשי הNew years resolutions, אבל הפעם יצא שדווקא כן. היתרון בלחיות בתרבות שמושפעת מאוד מהמערב, אבל מתעקשת לקיים גם תרבות משלה היא שיוצא לחילונים שבינינו לחגוג בכל שנה פעמיים את תחילת השנה, בהפרש של רבעון. עם מסתכלים על הדברים בצורה מעט עסקית, זו דרך לא רעה לבחון מחדש את ההחלטות שהתקבלו בראש השנה העברי ולעדכן את היעדים לפני שמאוחר מדי. אז ניפגש כאן שוב בNew years eve ונבדוק לאן הגעתי :)

כפי שניתן לראות בפוסטים האחרונים, לא ממש מתחשק לי לוותר על הקיץ. כיף לי עם המכנסיים הקצרים, השמלות המתנפנפות שמאפשרות להיות לבושה ומתוקתקת בתוך חצי שניה וכיף לי עם תל אביב של קיץ. מזג האוויר עכשיו פשוט מושלם, בלי הדביקות של יולי אוגוסט ובתוספת משב רוח רענן. אוקטובר, אל תלך.
מה לבשתי?
מכנסיים מפוראבר 21 בארה"ב, 40 ש"ח.
גופיה מהסייל בזארה, 40 ש"ח.
חגורה מתנה מאמא של עומר.
נעליים מזארה באמסטרדם, 125 ש"ח.
שרשרת שהכנתי בעצמי.
לפי התמונות, כנראה שהגיע הזמן להסתפר.

7 תגובות:

דנה אמר/ה...

את מהממת!
לאורך כל קריאת הפוסט מצאתי את עצמי מהנהנת למסך... מזדהה קשות (עם ההחלטות פעמיים בשנה, וגם עם ההחלטות עצמן).

מי יתן וכולנו נצליח לעמוד בהן :)

לירון שבס אמר/ה...

אהבתי את השרשרת אשמח לראות תמונה שלה מקרוב, וגם לשמוע ממה עשית

דולורס והענבים אמר/ה...

השרשרת מקסימה ביותר! חייבת למיין שלא ניכרים עלייך בתמונות ארבעת הקילוגרמים העודפים, את נראית מצויין. לא מסכימה איתך לגבי מזג האוויר (הו, לא!) רוצה גשם ורוח לאלתר

אלכס אמר/ה...

הרגשתי כאילו אני קוראת את הרשימה שלי... הרזולושנס שלך הן הרזולושנס שלי אחד לאחד (חוץ מזה שאני רוצה להוריד 6 ק"ג)

דולורס והענבים אמר/ה...

השרשרת מקסימה ביותר! חייבת למיין שלא ניכרים עלייך בתמונות ארבעת הקילוגרמים העודפים, את נראית מצויין. לא מסכימה איתך לגבי מזג האוויר (הו, לא!) רוצה גשם ורוח לאלתר

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

בהצלחה לך חביבה, ואת נראית נחמד מאד עם החולצה הזאת.

קרן אמר/ה...

דנה, תודה רבה!
אני שמחה לקרוא שלא רק אני נשארתי עם התהיות האלה לבד בחושך. ניפגש עוד חודשיים לסיכום ביניים :)

לירון, היא הופיעה בפוסטים נוספים אבל אני לא זוכרת אם יש קלוזאפ גדול יותר. השרשרת עשויה מפימו. פשוט הכנתי גלילים באורכים שונים וחוררתי בקצה כדי לאפשר להשחיל חוט. חיברתי לשרשרת חוליות וזהו.

אלכס, מאחלת לשתינו המון הצלחה :)

דלורס, הוראות הכנה עצמיות ממש שורה מעל :) תודה!
תודה על המחמאה, אבל זה בדיוק הטריק בללבוש את הבגדים הנכונים בשילוב עם צלם טוב.

שרונה, תודה רבה!