22.11.2012

חזרה לשגרה?

אתמול בחדשות, ראש עיריית אשדוד הנסער הטיח בכעס ברביב דרוקר שאין שום משמעות להפסקת האש ומבחינתם שגרת החירום נמשכת כרגיל. ברוב המקומות בעולם, משפט כזה ישמע פרדוקסלי, חבל שבדרום הוא הגיוני. מקווה שבקרוב השגרה תפסיק להיות חירום ותחזור להיות משעממת. אני זוכרת שכשהייתי קטנה ואמרתי לאמא שלי שמשעמם לי היא ענתה "משעמם זה מצויין, זה אומר שהכל בסדר". היום אני מבינה לגמרי למה היא התכוונה. הפיגוע אתמול החזיר אותי 10 שנים אחורה, בדיוק לתקופה שתארתי בפוסט הקודם. אתמול גיליתי שההבדל העיקרי בין 2002 ל2012 הוא שעכשיו יש הרבה יותר אנשים קרובים אליי שנמצאים בסיכון וסבב הטלפונים ארך בהרבה.

תכננתי להפסיק את שגרת החירום האישית שלי היום ולחזור לאופניים סופסוף(אזעקה בזמן רכיבה באמצע פארק הירקון נשמע לי לא בטיחותי במיוחד), אבל הגשם שינה את התוכניות ושלח אותי היישר לשגרת חורף. שלפתי סריג דקיק מהארון אבל מסתבר שגם לחורף לא מתחשק להגיע באמת והוא מגיע כמו הפסקת האש, בזרזיפים.

במסגרת תקופת "לא בדיוק קיץ אבל ממש לא חורף" האאוטפיט הזה שנלבש לארוחה בשישי שעבר נופל בול לקטגוריה הזו. אורך קייצי בגוונים חורפיים. כבר לבשתי את השילוב הזה בעבר ולמרות שלרוב אני נגד לבישה של אותו גוון מכף רגל ועד פוני, כאן יש מספיק הדפסים וחיתוכים ששוברים את השגרה.
מה לבשתי?
חצאית מH&M מעונת החורף שעברה, 89 ש"ח.
חולצה מסנצ'ורי 21 בניו יורק, כ60 ש"ח.
נעליים מנצנצות מH&M בחורף שעבר, 89 ש"ח.
אסיים בלספר לכם שבהפסקת הצהריים ברמת החייל נתקלתי במכירה של היבואן של קבוצת אסתי לאודר בארץ. הם פתחו חנות(שבהמשך תהיה קבועה לטענתם) בנחושת 10 ובה ניתן למצוא את כל מותגי החברה בהנחות משתלמות מאוד. כל הבשמים של קליניק, DKNY וטומי הילפיגר נמכרים ב100 ש"ח עבור 50 מ"ל ו129 ש"ח עבור 100 מ"ל. מייקאפ של אסתי לאודר עולה 59 ש"ח. צלליות בודדות של מאק ב39 ש"ח, לקים של מאק ב29 ש"ח. פלטות צלליות של אסתי לאודר ב59-89. קרמים של קליניק ברבע מחיר(סרומים ב79-99, קרם לחות ב89-99). ועוד ועוד, זה רק מה שאני ראיתי וזכרתי. לא פתוח בשישי והמבצעים ממשיכים עד ה6.12. שווה קפיצה.

5 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

והנה, בדיוק עכשיו הגיע המבול..
החצאית מתוקה ושימושית.
גם אני מקווה שנחזור לשגרה כמה שיותר מהר...

sefi אמר/ה...

הסגולים האלה ממש יפים לך, אבל אני כבר מזמן עם הג׳קט הצבאי שלי על בסיסי יומיומי.

כבר שמעתי על המכירה האת של מותגי אסתי לאודר ואני ממש מתכוונת לקפוץ לשם בקרוב.... תודה על התזכורת :)

סופ״ש נעים!

קרן אמר/ה...

תמר, הגיע בכל הכח :)

ספי, תודה, יש לי חיבה לסגול.
שווה לקפוץ

אנונימי אמר/ה...

I know this wеbsіte preѕents quаlіty based aгtіcles and extгa
datа, is thеre any other ѕite ωhich gіves
such ԁatа in quаlity?
Also visit my web blog eadv.ir

אנונימי אמר/ה...

Aρpreciate the rеcommenԁatiοn.
Wіll trу it out.
Also visit my blog ; Full Document