19.12.2012

תהיות חורף

משהו בבלוטת הסטייל שלי לא מתאקלם לחורף הזה. זו אמורה להיות העונה הכי כיפית להתלבשות. אופציית השכבות סופסוף פתוחה, שלל צעיפים בצבעים שונים רק מחכים להיכרך סביב הצוואר, גרביונים בשלל צבעי הקשת ממתינים להיגרב וסוודרים מחממים ממתינים לרגע הבכורה שלהם. אבל אני, אני חושב על לתאילנד(מרסדס בנד). הקיץ כנראה זורם לי בדם וכל הקור הזה פשוט לא מסתדר לי. אחרי הליכה מהירה לתחנת אוטובוס(כי תמיד אני בתחושה שאני מאחרת) חם לי מוות במעיל ואני נותרת עם הדילמה של מה יותר חם? להחזיק את המעיל ביד כשהוא כולו ערימת חום מסיבית על אזור הידיים או להשאיר אותו עליי והחום מתפזר על אזור גדול? לרוב אני מורידה ורוטנת לעצמי. גם ככה האוטובוסים בבוקר מחניקים.
אז במסגרת הניסיונות בכל זאת למצוא קצת השראה לחורף הזה, שלפתי את שמלת הסריג הזו מהארון בסופ"ש האחרון. משום מה זכרתי אותה הרבה יותר מחמיאה לגוף, אבל משהו באזור החזה-פלג גוף עליון לא מסתדר כל כך בתמונות האלה. זה מאוד מצער, כי דווקא כשלבשתי אותה הרגשתי שהיא יושבת לא רע וגם עומר החמיא וזרק איזה "וואו" לחלל האוויר. אז זו אני, בפרצוף קצת אדמדם אחרי שהקוסמטיקאית התעללה בי בשישי בבוקר עם פילינג יהלום וואקום שקר כלשהו. תחושה כללית במהלך הפילינג - אינסטלטור עם פומפה קטנה אך אלימה שמנסה לשאוב את העור מהפנים. התוצאה די טובה אחרי שהעור נרגע מהאדמומיות, אבל סופי אף פעם לא מתעללת בי בלי לייצר תוצאות בהמשך.

מה לבשתי?
שמלת סריג ממנגו לפני כמה חורפים, 150 ש"ח.
גרביונים של מותג איטלקי מפורסם ששכחתי את שמו, כ20 ש"ח בגרמניה.
נעליים מזארה לפני כמה חורפים, 200 ש"ח.
שרשרת חרוזי עץ מקוסטה ריקה, כ20 ש"ח.
חגורה ממכנסיים מפוראבר 21.

ולסיום, השבוע ביקרה אותי חברה חדשה:
קוראים לה נלה, היא בת חודשיים ואומצה מSOS על ידי זוג חברים טובים שלנו. היא עוברת ממצב שינה מתוקה למצב שד טזמני מתקדם בתוך שניות, אבל אי אפשר שלא לרצות למעוך אותה.

4 תגובות:

The Fashion Kitty אמר/ה...

האמת? :-/
גם אני לא סובלת את החורף. אני מרגישה שהוא דווקא חונק את היצירתיות שלי, לא מגביר אותה. אני אוהבת את החודש וחצי סה"כ שיש לנו בשתי עונות המעבר בין חורף לקיץ וחוזר חלילה, כי זה מאפשר לי ללבוש ג'קטים נינוחים באורך שלושת רבעי מבלי להזיע....

מירי

קרן אמר/ה...

טוב לקרוא שאני לא לבד :)

אנונימי אמר/ה...

This paragraph іs truly a good one it helρs new net ρeople, who
arе wishіng for bloggіng.
My webpage: www.allazadar.com

אנונימי אמר/ה...

Ηoωdy just wanted to give you a quick headѕ up anԁ let you know
a few of the pictureѕ aren't loading correctly. I'm nοt sure why but I thіnk іtѕ
a lіnking issue. I've tried it in two different browsers and both show the same results.
Here is my homepage - www.prweb.com