6.2.2013

מגפונים להמונים

כבר הרבה זמן שאני מחפשת מגפונים שחורים. הדרישות היו מאוד ברורות. שיהיה איכותי, שיכלול עקב לא גבוה מדי ונוח, שיהיה ורסטילי ויאפשר נעילה עם סקיני או עם חצאית/שמלה ויכלול איזשהו טוויסט עיצובי. שוטטתי בין החנויות השונות, באתרי אינטרנט של מותגים בארץ ובניכר. החלטתי שאני מוכנה להשקיע סכום יפה למגפיים שישרתו אותי כמה שנים ושמאחר והנוחות מאוד חשובה לי, אני מוותרת הפעם על אופציית הרכישה אונליין.
במהלך השיטוטים באינטרנט נתקלתי במגפונים שמצאו חן בעיני של מעצבות נעליים ישראליות שונות, בינהן שני בר, לייבלינג וקרן אטון. אבל המחירים, איך נגיד, חרגו בהרבה מהתקציב הנדיב שהקצתי. עד 600 ש"ח. מתוך ייאוש נכנסתי אפילו לאלדו ולניין ווסט. הראשונים התדרדרו באיכות בשנים האחרונות והשניים העלו מחירים ללא פרופורציה לתמורה. זו הסיבה ששמחתי לשמוע על יריד הנעליים זוגות שהתקיים בסופ"ש האחרון. זו נראתה לי כמו הזדמנות מצויינת להתחדש בנעלי מעצבים במחירים קצת יותר נורמליים. לצערי לא נשארה המידה במתאימה מהמגפונים שרציתי של המותג לייבלינג, אבל אצל קרן אטון מצאתי ואף רכשתי. זוג שעונה על כל הדרישות ומנצל את כל מסגרת התקציב.
מה לבשתי?
חולצת ג'ינס של יוניקלו, כ80 ש"ח בניו יורק.
ווסט סרוג מחנות כלשהי ברחובות, 60 ש"ח.
ג'ינס מH&M בברלין, כ45 ש"ח.
מגפונים של קרן אטון, 599 ש"ח.
צעיף מתנה מאמא ואבא מחנות כלשהי ברחובות.
בתמונות אני חונכת את הפוני החדש(שגזרתי לעצמי), שמאז הספיק להתייצב על עצמו להראות קצת יותר טוב. אני חושבת שכמעט תמיד תספורת נראת יותר טוב שבוע-שבועיים לאחר החיתוך, כאילו השיער מחלים מטראומת הגזירה :)

6 תגובות:

Yael Rozenvald | Provincial Chnana אמר/ה...

הרכש החדש מקסים!
אגב, גם מותג הנעליים הותיק קליגולה עבר מתיחת פנים הן בתחום המחירים והן בתחום העיצוב.
המלצה להצצה. בחום.

marjorie morningstar אמר/ה...

שיער הוא נודניק אמיתי - גם בתחום החפיפה, הוא תמיד נראה טוב יותר ביום אחרי (פעם ראיתי בחו"ל איזה קרם שנקרא I hate my hair the day it's )washed

תתחדשי על המגפונים, הם ממש יפים. גם לי היה מסע חיפושים מפרך עד שמצאתי את שלי.

Mirelle אמר/ה...

המגפונים והפוני מהממים, תתחדשי!

sefi אמר/ה...

תתחדשי על המגפונים, הם ניראים שווים ביותר. כיף למצוא את מה שמחפשים הרבה זמן. אני עדיין לא מצאתי את המגפונים השחורים המושלמים עבורי, אולי רק בשנה הבאה.

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

המגפונים מאד יפים, תתחדשי!

קרן אמר/ה...

יעל, תודה! שמעתי שיחד עם עדכון המחירים והעיצוב הגיעה גם התדרדרות באיכות. אבל אנסה להציץ בעצמי.

מרג'ורי, האמת שאצלי הוא נראה הכי טוב לאחר חפיפה ובייבוש טבעי, לפחות בזה התברכתי :)
תודה, מודה שעקבתי אחרי החיפושים שלך בתקווה לקבל הכוונה לחיפושים שלי. סטוקרי משהו, אבל תמים לגמרי!

מיראל, תודה!

ספי, תודה! ממליצה לך לנסות בלייבלינג, יש להם עיצובים אדג'ים משהו שנראה לי שיתאימו לך, ובסייל זו הזדמנות טובה לרכוש משהו איכותי במחיר סביר.

שרונה, תודה!