11.7.2013

Nick

בשישי האחרון בעת הבילוי המאוד בורגני שלנו בסופר השכונתי נתקלנו בתופעה מטרידה ביותר. לא נתקלנו בה בעבר ולכן שנינו, עומר ואני, היינו מאוד מופתעים ולא מוכנים לבאות. חשדנו כבר בהמתנה בתור במחלקת הגבינות, החלפנו מבטים תמוהים, אבל החלטנו להתעלם ולהמשיך הלאה כאילו כלום לא קרה.

כשהמשכנו אל מקררי הגבינות כבר אי אפשר היה להתעלם. זה קרה שוב ושוב בקולי קולות. זוג אחר הסתובב בסופר והשתמש בשם החיבה שלנו כאילו הוא שלהם והומצא על ידם. חשוב לי להבהיר, שם החיבה שלנו לא שייך לאוסף שמות החיבה הסטנדרטי שעוברים בין רוב הזוגות. לא מדובר כאן בקוקי, בובי, מאמי או שמופי. מדובר בשם חיבה פרי מוחנו הקודח שרק הסובבים אותנו מכירים. לכן נתפסנו מאוד לא מוכנים כששמענו אותו נהגה כך בקולי קולות בפומבי.
ובנימה קצת יותר רצינית, איזה מוזר זה?! :)
את האאוטפיט בתמונות לבשתי בשבת האחרונה לביקור אצל ההורים. התחשק לי "להתגנדר" קצת ובחרתי לקחת את השחור והלבן הקלאסי ולהוסיף קצת צבע. אני מאוד מחבבת צבעים בוהקים ו"שמחים" והקיץ מעודד בשמחה את השימוש בהם. במחי כמה אקססוריז, אאוטפיט מונוכרומטי הפך לצבעוני ועליז. בתמורה קיבלתי שייק מלון טעים ומתוק ופוטוגני מההורים.
מה לבשתי?
גופיה מזארה ברומא, כ120 ש"ח.
מכנסיים מH&M בפירנצה, כ45 ש"ח.
סנדלים מאירוסולס אונליין, כ150 ש"ח.
טבעת מתנת יומולדת בשנה שעברה מדודה טייבה(עוד מהילדות, כל חבר משפחה הופך לדוד).
שרשרת מאיביי, כ40 ש"ח.
קלאצ' של מדוזה לפני כמה שנים.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היי!
מהיכן השרשרת השניה, עם היהלום?

אנונימי אמר/ה...

נשמע מטריד הסיפור עם הזוג... מה הסיכוי שהם עוקבים אחרים?

קרן אמר/ה...

אנונימית1, השרשרת ממילר ומאוד אהובה :)

אנונימית2, זה מטריד ומשעשע, אני משתדלת שלא לקחת את זה מאוד ברצינות. אני מניחה שמדובר בסתם צירוף מקרים מוזר